Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda atc110 trike

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 889 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34102 - honda atc110 trike
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 971 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Schuurman 2-1-2006 20:24 Print topicpost

Posts: 659
ik heb vandaag een trike gekocht, een honda atc110 met 105cc, en een hoge/lage gearing.

en toen ik hem vanmiddag weer wou aanstarten is het trektouw gebroken.
en dus moest het hele gedoe uit elkaar, maar nou zit ik met die grote veer, en het lukt niet om hem er weer in te krijgen. weet iemand een manier om die veer er weer fatsoenlijk in te krijgen?

en weet ook iemand hoe je moet schakelen met dat ding? want het is een half-automaat, en ik snap er niks van. want als je in een versnelling rijd, en je doet hem naar boven of naar beneden, komt ie in de vrij. en soms als je rijd, en je laat het gas even los ofzo, gaat hij automatisch weer in de vrij.

en weet er misschien iemand een site waar een beetje informatie te vinden is over dit ding?
 

Membraanklepje 2-1-2006 20:38 Print reply

Posts: 1379
www.4takt.net

Denk dat je het beter daar even kan vragen
 
Dakana 2-1-2006 21:27 Print reply

Posts: 739
tis indd een half automaat
als je gas geeft koppelt ie, als je gas los laat en hem af laat zakken in toeren gaat ie vanzelf ontkoppelt



Dit bericht is gewijzigd door Dakana op 2-1-2006 om 21:27 uur.
 
mbrulezzz 2-1-2006 21:32 Print reply

Posts: 2084
zon veer zat ook in n grasmaaier motor die k n x heb gefixed
gewoon piele en n tang / bankschroef gebruike ik wwerd er ook kriegelig van maar na n half uurtje en veel zweet en gevloek verder had k ut voor lekaar
 
MB racing
Schuurman 2-1-2006 22:27 Print reply

Posts: 659
ik heb de veer er in
ik heb een spijker in de werkbank geslagen, daar heb ik hem omheen gerold, en toen heb ik er een stuk ijzerdraad omheen gedaan zodat hij niet los ging, en hem er heeel voorzichtig ingetild.

maar ik weet nog niet echt hoe ik moet schakelen
ik weet niet waar de vrij zit, en als ik hem dan soms toch per ongeluk in de vrij krijg, dan weet ik niet welke kant ik op moet schakelen om in de 1 te komen
 
Dakana 2-1-2006 22:29 Print reply

Posts: 739
is het niet gewoon een rotatie bak ?

oftewel -

0-1-2-3-0-1-2-3-0-1-2-3 (van beneden naar boven of boven naar beneden maar in iedergeval in contante volgorde)

 
Almer 2-1-2006 22:41 Print reply

Posts: 3325
waar heb je dat ding gekocht? Je vraagt er toch wel wat info over zou ik zeggen als ik wat koop
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
NX 125 2-1-2006 22:49 Print reply

Posts: 987
lijkt me ijg logisch dat je eerst een testritje maakt

en dan zal de verkoper je wel snel het schakelsysteem uitleggen
is mss hetzelfde as een dax ed
 
ook lid worden van the belgium gangsters inbox dan snowboarderke die helpt wel

Dit topic is 971 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved