Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - BTZT frame sjeezer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #34014 - BTZT frame sjeezer
Pagina 10 van 19
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 21712 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koning sjonie 7-3-2006 21:17 Print reply

Posts: 31
oke besluit is genomen over de achterveer...


die komt er niet in ja heel jammer enzo maar ik leg uit


omdat we een van nederlands krachtigste senda blokjes willen gaan bouwen is een bijn/totaal recht inlaat traject wel erg handig daarom zou een achter veer altijd in de weg zitten dus komen er buizen die de achtervork op zen plaats houden fotos komen later
 
Remco RS 7-3-2006 21:20 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koning sjonie
oke besluit is genomen over de achterveer...


die komt er niet in ja heel jammer enzo maar ik leg uit


omdat we een van nederlands krachtigste senda blokjes willen gaan bouwen is een bijn/totaal recht inlaat traject wel erg handig daarom zou een achter veer altijd in de weg zitten dus komen er buizen die de achtervork op zen plaats houden fotos komen later

hmm ben benieuwd hoe dit gaat eindigen
 
PraatPaal 7-3-2006 21:20 Print reply

Posts: 7977
hm wel jammer, veersysteem is namelijk wel vetjes, maar wat moet dat moet heah, prestaties staan hoger toch ?
 
mulder 7-3-2006 21:22 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
progressief, omgekeerde prolink met dwarse veer zoiets

vorrige week vrijdag had ik et er met albert over toen ie hier was, hij zei dat et dan net is alsof je veer uitrekt


Nee daar lijkt het op, maar in werkelijkheid drukt hij dan wel in.
En verder moet je dan een hele stugge veer, maar voor jullie budget lijkt me dat geen probleem.
 
dt50rcrosser 7-3-2006 21:22 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koning sjonie
oke besluit is genomen over de achterveer...


die komt er niet in ja heel jammer enzo maar ik leg uit


omdat we een van nederlands krachtigste senda blokjes willen gaan bouwen is een bijn/totaal recht inlaat traject wel erg handig daarom zou een achter veer altijd in de weg zitten dus komen er buizen die de achtervork op zen plaats houden fotos komen later



ontwikkel een lichtgewicht onderlangs veersysteem.... als je dan toch bezig bent...

keep on going the good work
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
zundappchef 7-3-2006 21:24 Print reply

Posts: 4082
zoon veering nix

langs je blok aan 2 kanten


edit:foto weg

Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 7-3-2006 om 21:40 uur.
 
1000 v twin rotax biatch
PraatPaal 7-3-2006 21:31 Print reply

Posts: 7977
word toch een veel te zware constructie denk ik hoor
 
koning sjonie 7-3-2006 21:37 Print reply

Posts: 31
had het al uitgetekent en het zag er er leuk uit en volgens me rekenmachine moest het werken met zo'n fournailis veer (nr weet ik niet meer)

maar waren aantal nadelen
1. onnodige stres op vrij zachte alu motorblokje
2. achterbrug moet totaal verbouwd worden dus houders frezen etz
3. aluminum lassen is geen feest


en ook is het zo dat een vaste brug een voordeel kan opleveren met de start van een print omdat al de pk's worden gebruikt voor het weg rijden terwijl een geveerde brug kan werken als een buffer tijdens het weg rijden bij de print
 
zundappchef 7-3-2006 21:39 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koning sjonie
had het al uitgetekent en het zag er er leuk uit en volgens me rekenmachine moest het werken met zo'n fournailis veer (nr weet ik niet meer)

maar waren aantal nadelen
1. onnodige stres op vrij zachte alu motorblokje
2. achterbrug moet totaal verbouwd worden dus houders frezen etz
3. aluminum lassen is geen feest


en ook is het zo dat een vaste brug een voordeel kan opleveren met de start van een print omdat al de pk's worden gebruikt voor het weg rijden terwijl een geveerde brug kan werken als een buffer tijdens het weg rijden bij de print



gelijk

goede berridenering
 
1000 v twin rotax biatch
koning sjonie 7-3-2006 21:43 Print reply

Posts: 31
bedankt chef
 
dt50rcrosser 7-3-2006 21:44 Print reply

Posts: 6252
oke.. ik zag laatst op tv dat ze een halve bladveer gebruikten om een zeg maar een hele stugge verende achterbrug te krijgen.

de veert dan zeg maar alleen als het echt nodig is.. en het woog ook niet zoveel als ik zo zag hoe hun het deden.. misschien is dat een idee..
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Honda_Zaanstad 7-3-2006 21:47 Print reply

Posts: 712
homoooooo wat een kut project ga je toch dik vlammen kut kleine etter
 
-BT 2F4R-
mcdronkz 7-3-2006 21:47 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_Zaanstad
homoooooo wat een kut project ga je toch dik vlammen kut kleine etter



 
IzzY 7-3-2006 21:50 Print reply

Posts: 1266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_Zaanstad
homoooooo wat een kut project ga je toch dik vlammen kut kleine etter




jij hebt een scooter, mt,s zijn vet.
 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
Honda_Zaanstad 7-3-2006 21:50 Print reply

Posts: 712
mb's ook met 125cc en dan over het land crosse met me moate
 
-BT 2F4R-

Dit topic is 21712 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 19
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved