Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc Zeta vs. 110cc Malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 729 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33599 - 110cc Zeta vs. 110cc Malossi
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 13923 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

- Han - 7-4-2007 22:24 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


waarom zou je spul naar malossi brengen/sturen ipv een tuner ?
150 euro voor brommercilinder is wel beetje veel imo


dat is de malossi huistuner ofzoiets. Ik zal vanavond ens vrage waarom die dat doet.

hij had eerst een 110 malossi, maar een rondje door het dorp gereden en toen zat er een circlip tusse
 
<10.000 posts
- Han - 10-4-2007 18:48 Print reply

Posts: 9667
de reden dat hij een ori 80 laat tunen. Omdat er geen nieuwe 110 malossi's meer te koop waren. En deze oplossing net zo makkelijk was
 
<10.000 posts
stoeptegel 10-4-2007 18:50 Print reply

Posts: 3085
wat een gelul.
die malossie 110 zijn gewoon nog nieuw te krijgen
 
80 cc ownatsj
- Han - 10-4-2007 18:51 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
wat een gelul.
die malossie 110 zijn gewoon nog nieuw te krijgen


hoe duur wel niet dan?
 
<10.000 posts
stoeptegel 10-4-2007 18:53 Print reply

Posts: 3085
Jij gaat me niet vertellen dat die zogenaamd tuner een 80 orig cilinder net zo goed kan tunen als een 110.
Dat is gewoon niet te doen,bovendien zit je dan nog met giezijer.Dat veels te snel slijt als je die cil uberhaupt zo snel kan krijgen als een 110 malossi.
 
80 cc ownatsj
- Han - 10-4-2007 18:54 Print reply

Posts: 9667
ik weet het ook nie precies. Maar de had allemaal zen redenen
 
<10.000 posts
mtx freak 10-4-2007 18:55 Print reply

Posts: 2711
- Han - 10-4-2007 18:58 Print reply

Posts: 9667
dat is 300 euro. Zo'n cilinder had hij nog wel ligge, en et tune kost 150 euro, scheelt de helft
 
<10.000 posts
MT70-nolimit 18-5-2015 21:48 Print reply

Posts: 4322
Denk laat ik mn ervaring nog ff delen na 8 jaar het is dus destijds die Zeta geworden. Setup nooit af gemaakt. Recent het ding weer uit de schuur gepakt. Loopt best mooi maar powerband begint pas bij 8/9k met proma 80 en 21mm dell'ortho.

Verder wat problemen gehad met pingelen, squish is 0,85 dus das niet raar maar het gebruiken van een dubbelle koppakking (0,3mm) verminderde het probleem aanzienlijk dus er moet nog ff wat ruimte komen in de kop.

Zal er nog es ff mee aan de gang. Ken ik er mooi toerritjes mee rijden.
 
gaat lang goed
JB1 19-5-2015 10:59 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Denk laat ik mn ervaring nog ff delen na 8 jaar het is dus destijds die Zeta geworden. Setup nooit af gemaakt. Recent het ding weer uit de schuur gepakt. Loopt best mooi maar powerband begint pas bij 8/9k met proma 80 en 21mm dell'ortho.

Verder wat problemen gehad met pingelen, squish is 0,85 dus das niet raar maar het gebruiken van een dubbelle koppakking (0,3mm) verminderde het probleem aanzienlijk dus er moet nog ff wat ruimte komen in de kop.

Zal er nog es ff mee aan de gang. Ken ik er mooi toerritjes mee rijden.


Pakt de Zeta zo laat pas op? Bij mijne trok die al van 5-6k rpm.
Ook Proma 80, wel een HPI en een 24mm D-slide.
Heb d'r nog een nieuwe zuiger voor liggen, maar die doe ik niet weg :P
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 13923 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved