Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 805 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #33474 - "kleine vragen" topic deel 6
Pagina 39 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 83336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TZR50Rullezz 3-12-2005 15:11 Print reply

Posts: 1837
wie heeft dat ook met het achtertandwiel bij een NSR.

NSR tandwielen zijn de gaatjes alle 3 even groot maar bij mij is die ene bout waar het tandwiel aan vast zit veel dikker en groter.

ik boor hem wel een beetje groter maar ik vind het best raar dat je ze altijd die ene gat in het tandwiel groter moet maken
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
TZR50Rullezz 3-12-2005 15:20 Print reply

Posts: 1837
oja nog een vraag.

ik heb nu tandwielverhouding voor 13 achter 36.
ori cilinder
techno uitlaatje.
gewoon originele brommer waar alleen andere vertanding opzit en ander uitlaat op zit.

nu heb ik een ring in mn uitlaat zitten zelf gedaan dat tie niet teveel vermogen heeft op de roller.
gaat btw 70km/h

nou was ik van de week op de roller.
toen had ik mn chocke aangezet en die ring zit natuurlijk in de uitlaat zodat tie niet boven de 8k komt

maar toen was het aantal kW 0.5

nu heb ik andere vertanding voor 14 achter 47.
wil gewoon 70 blijven rijden.
maar nu heb ik meer kracht zou dat veel uitmaken op de rollerbank of niet?

en wat zal de meting ongeveer zijn.

BTW ik weet dat elke rollerbank anders is maar wat kan het ongeveer schelen kwa kracht met deze nieuwe vertanding.
ik kan hem ook niet laten testen op de rollebank omdat ze die huren van rotterdam-rijnmond
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
PraatPaal 3-12-2005 15:21 Print reply

Posts: 7977
uhm, was de std vertanding van een MB en een MT ?
 
MT70-nolimit 3-12-2005 15:22 Print reply

Posts: 4323
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
uhm, was de std vertanding van een MB en een MT ?


16-45 ofzo
 
gaat lang goed
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 3-12-2005 15:22 Print reply

Posts: 13700
13-45
 
TZR50Rullezz 3-12-2005 15:24 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
uhm, was de std vertanding van een MB en een MT ?


MB: Vertanding: 17/42 (standaard)
MT: 13/47(standaard verhouding) (volgens mij)

en als het niet klopt dan weet ik het ook niet

Dit bericht is gewijzigd door TZR50Rullezz op 3-12-2005 om 15:25 uur.
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
honda_2takt_power 3-12-2005 15:24 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
wie heeft dat ook met het achtertandwiel bij een NSR.

NSR tandwielen zijn de gaatjes alle 3 even groot maar bij mij is die ene bout waar het tandwiel aan vast zit veel dikker en groter.

ik boor hem wel een beetje groter maar ik vind het best raar dat je ze altijd die ene gat in het tandwiel groter moet maken
bij mij geen last van wsl is een van de bouten in de velg es een keer vervangen voor een grotere

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
MT70-nolimit 3-12-2005 15:25 Print reply

Posts: 4323
Okej, ik heb een probleem wat ik nog noooit eerder meegemaakt heb (daarom post ik het ook duh)

Het is zomaar plotseling mis. Gewoon optrekken,schakelen bij 7k en dan in de 5e en 6 versnelling trek ik em lekker door naar de powerband (begint bij 8k) en vanaf dat moment is het homeless, echt kut, knetteren, 4takten, men toerenteller slaat naar 10k en weer trug en weer naar 11k. Enzovoort. Wat kan dit zijn.

Oja en dit is ongeacht welke sproeier erin zit.
 
gaat lang goed
TZR50Rullezz 3-12-2005 15:25 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
[...]
bij mij geen last van wsl is een van de bouten in de velg es een keer vervangen voor een grotere



ja dat zal dan wel


maarja moet je weer zo'n gat boren das veel meer werk
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
De Schout 3-12-2005 15:26 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
oja nog een vraag.

ik heb nu tandwielverhouding voor 13 achter 36.
ori cilinder
techno uitlaatje.
gewoon originele brommer waar alleen andere vertanding opzit en ander uitlaat op zit.

nu heb ik een ring in mn uitlaat zitten zelf gedaan dat tie niet teveel vermogen heeft op de roller.
gaat btw 70km/h

nou was ik van de week op de roller.
toen had ik mn chocke aangezet en die ring zit natuurlijk in de uitlaat zodat tie niet boven de 8k komt

maar toen was het aantal kW 0.5

nu heb ik andere vertanding voor 14 achter 47.
wil gewoon 70 blijven rijden.
maar nu heb ik meer kracht zou dat veel uitmaken op de rollerbank of niet?

en wat zal de meting ongeveer zijn.

BTW ik weet dat elke rollerbank anders is maar wat kan het ongeveer schelen kwa kracht met deze nieuwe vertanding.
ik kan hem ook niet laten testen op de rollebank omdat ze die huren van rotterdam-rijnmond


tapeinden in het achterwiel horen drie de zelfde te zijn.. hetgeen wat de politie rollerbank aangeeft heeft vrij weinig te maken met vermogen, alleen met snelheid. als hij dus net zo hard blijt lopen zal de waarde op de politie roller wss het zelfde blijven. std onbegresde nsr, zit idd zo rond de .5/.6 kW op de politie roller. is net geen boete of net een boete van ..? was in ieder geval 63 gulden, lang geleden..

 
tune tweak fiddle bang bummer
Lykantroop 3-12-2005 15:26 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
oja nog een vraag.

ik heb nu tandwielverhouding voor 13 achter 36.
ori cilinder
techno uitlaatje.
gewoon originele brommer waar alleen andere vertanding opzit en ander uitlaat op zit.

nu heb ik een ring in mn uitlaat zitten zelf gedaan dat tie niet teveel vermogen heeft op de roller.
gaat btw 70km/h

nou was ik van de week op de roller.
toen had ik mn chocke aangezet en die ring zit natuurlijk in de uitlaat zodat tie niet boven de 8k komt

maar toen was het aantal kW 0.5

nu heb ik andere vertanding voor 14 achter 47.
wil gewoon 70 blijven rijden.
maar nu heb ik meer kracht zou dat veel uitmaken op de rollerbank of niet?

en wat zal de meting ongeveer zijn.

BTW ik weet dat elke rollerbank anders is maar wat kan het ongeveer schelen kwa kracht met deze nieuwe vertanding.
ik kan hem ook niet laten testen op de rollebank omdat ze die huren van rotterdam-rijnmond



maakt geen reet uit of je sneller optrekt of niet, die rollerbank meet gewoon hoe hard je achterwiel ronddraait

edit: ze bekeuren nu officieel pas bij 0.8. deden ze eerder ook wel maar toen was het gedoogd, nu is het officieel. en 0.8 is ?30

Dit bericht is gewijzigd door Lykantroop op 3-12-2005 om 15:29 uur.
 
Harm 3-12-2005 15:28 Print reply

Posts: 3032
Nog ff een keer. Is het mogelijk dat de blowdown van een 70cc charmo cilinder voor tsx 19 is? Vond het erg laag, powerband tussen de 7/9k
 
http://www.durtikkers.tk
Lykantroop 3-12-2005 15:30 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm
Nog ff een keer. Is het mogelijk dat de blowdown van een 70cc charmo cilinder voor tsx 19 is? Vond het erg laag, powerband tussen de 7/9k



als je poortmapje enzo hebt gemaakt en je hebt het allemaal goed gedaan dan zal dat wel
 
Harm 3-12-2005 15:34 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop
[...]



als je poortmapje enzo hebt gemaakt en je hebt het allemaal goed gedaan dan zal dat wel

Heb poortmap gemaakt en heb gewerkt met het programma Piston Position en kom alle 2 op 19 uit.
 
http://www.durtikkers.tk
TZR50Rullezz 3-12-2005 15:36 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop
[...]



maakt geen reet uit of je sneller optrekt of niet, die rollerbank meet gewoon hoe hard je achterwiel ronddraait

edit: ze bekeuren nu officieel pas bij 0.8. deden ze eerder ook wel maar toen was het gedoogd, nu is het officieel. en 0.8 is ?30

Dit bericht is gewijzigd door Lykantroop op 3-12-2005 om 15:29 uur.


ja maar iemand die zn brommer zo sterk vetand dat tie binnen paar seconden 50km/h rijd en niet harder kan krijgt ook een bekeuring omdat tie dik over de 2kW komt


 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!

Dit topic is 83336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 39 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved