Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 444 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #33474 - "kleine vragen" topic deel 6
Pagina 143 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82734 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-gek 1-1-2006 17:47 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]

ok maar glimt de coating ook of niet?

wel minder
kijk anders ff in me gallery me frame achterbrug enzo is allemaal gecoat
kan ej zelf ff oordelen

 
repsacje2ndedition 1-1-2006 17:56 Print reply

Posts: 198
ehm waarswchijnlijk stomme vraag maar waar zit de luchtschroef bij een puch carb. standaart..
 
-Dennis- 1-1-2006 18:06 Print reply

Posts: 919
Ik had al een paar dagen geleden mijn zijkapje al in de hechtprimer gespoten. (kwaliteits primer)
Dus een aantal dagen laten drogen binnen.
Vandaag wou ik dus het kapje nog een keer in de primer spuiten (van te voren natuurlijk eerst goed ontvet), maar dan een andere soort, en toen ik bezig was spuiten en het droogde een beetje leek het net een mozaiek het bladerde gewoon helemaal. nouja, dus maar schoongemaakt met thinner maar hij is nu dus weer helemaal kaal. (kan ik weer opnieuw beginnen )

enig idee waar dit mee te maken gehad zou hebben?

Het ligt trouwens niet aan een reactie van de 2 primers ofzo want bij het andere kapje ging het wel gewoon goed.

Dit bericht is gewijzigd door -Dennis- op 1-1-2006 om 18:07 uur.
 
nee, dat mag niet
Shoot_me 1-1-2006 18:09 Print reply

Posts: 1535
gewoon altijd voor de zekerheid dezelfde primer etc gebruiken. Resultaat word voor ook veel beter.

ik neem altijd motip lak

Dit bericht is gewijzigd door Shoot_me op 1-1-2006 om 18:09 uur.
 
miauw
Inox 1-1-2006 18:13 Print reply

Posts: 271
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Dennis-
Ik had al een paar dagen geleden mijn zijkapje al in de hechtprimer gespoten. (kwaliteits primer)
Dus een aantal dagen laten drogen binnen.
Vandaag wou ik dus het kapje nog een keer in de primer spuiten (van te voren natuurlijk eerst goed ontvet), maar dan een andere soort, en toen ik bezig was spuiten en het droogde een beetje leek het net een mozaiek het bladerde gewoon helemaal. nouja, dus maar schoongemaakt met thinner maar hij is nu dus weer helemaal kaal. (kan ik weer opnieuw beginnen )

enig idee waar dit mee te maken gehad zou hebben?

Het ligt trouwens niet aan een reactie van de 2 primers ofzo want bij het andere kapje ging het wel gewoon goed.

Dit bericht is gewijzigd door -Dennis- op 1-1-2006 om 18:07 uur.

Je hechtprimer mag trouwens maar maximum een minuut of 20 drogen voordat je je lak er op spuit. Anders heeft hij geen nut.

Zat er misschien nog oude lak op je kapje?
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
Fredzzz 1-1-2006 18:33 Print reply

Posts: 1159
ik heb hier een puch maxi staan, met dat heel lelijke lange achterspatbord...

hoe zit deze precies vast? zit die aangelast met de rest van het frame?

en als ik deze eraf heb, hoe moet een nieuw chromen achterspatbord dan vast?

ik wou hem eraf slijpen/zagen...

Dit bericht is gewijzigd door Fredzzz op 1-1-2006 om 18:34 uur.
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
wietplant 1-1-2006 18:35 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
ik heb hier een puch maxi staan, met dat heel lelijke lange achterspatbord...

hoe zit deze precies vast? zit die aangelast met de rest van het frame?

en als ik deze eraf heb, hoe moet dat chromen achterspatbord dan vast?

ik wou hem eraf slijpen/zagen...


volgens mij zit der toch zo'n overgang in je achterspatbord. kan die daar niet los ??
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Schrabbekerke 1-1-2006 18:35 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: repsacje2ndedition
ehm waarswchijnlijk stomme vraag maar waar zit de luchtschroef bij een puch carb. standaart..


Een 12mm Bing carburateur heeft geen luchtschroef.
 
Schrabbekerke 1-1-2006 18:36 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant
[...]


volgens mij zit der toch zo'n overgang in je achterspatbord. kan die daar niet los ??


Volgens mij niet..
 
Fredzzz 1-1-2006 18:38 Print reply

Posts: 1159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant
[...]


volgens mij zit der toch zo'n overgang in je achterspatbord. kan die daar niet los ??


neej denkt niet, ik zat al te voelen, eronder...maar het lijkt wel VAST gelast aan het frame...het sluit perfect met het frame aan...het wou ook niet zo maar los, er zitten ook geen schroeven of bouten ofzo...dus dacht ik dat die geslepen moest worden

geen id

maar als ik hem eraf heb, hoe zet je dan een ander chroom spatbord eronder...?!
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
-Dennis- 1-1-2006 18:53 Print reply

Posts: 919
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inox
[...]

Je hechtprimer mag trouwens maar maximum een minuut of 20 drogen voordat je je lak er op spuit. Anders heeft hij geen nut.

Zat er misschien nog oude lak op je kapje?


nee ik had em laten stralen.
maar 2 primers over elkaar hoort niks uit te maken.
En mijn andere kapje is wel perfect gelukt.

maarja ach, boeie shit happens ga gewoon vanavond weer verder.
 
nee, dat mag niet
teknik 1-1-2006 19:33 Print reply

Posts: 1007
Mijn gilera begint bij 6000/7000 toeren te ratelen en vermogen te verliezen als ik een tijdje door blijf gassen houd ie er ineens me op en maakt ie wel 8000/10000 toeren... ideen
 
Oma's, kinderen en hondjes.. Loop je voor de weg dan ga je HORIZONTAAAAAL!!!!!
lamahoofd 1-1-2006 19:35 Print reply

Posts: 3432
Hoeveel statiegeld zit er op een heiniken tapvat?Ik heb hem gevonden dus niet zeggen dat ik dat moest betalen toen ik hem kocht
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Schrabbekerke 1-1-2006 19:36 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teknik
Mijn gilera begint bij 6000/7000 toeren te ratelen en vermogen te verliezen als ik een tijdje door blijf gassen houd ie er ineens me op en maakt ie wel 8000/10000 toeren... ideen


Je hebt waarschijnlijk een dipje voor de powerband, kijk de afstelling maar even na.
 
Shoot_me 1-1-2006 19:37 Print reply

Posts: 1535
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd
Hoeveel statiegeld zit er op een heiniken tapvat?Ik heb hem gevonden dus niet zeggen dat ik dat moest betalen toen ik hem kocht


15e toch? Als het zo'n grote is
 
miauw

Dit topic is 82734 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 143 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved