Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1204 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #33474 - "kleine vragen" topic deel 6
Pagina 137 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 136, 137, 138 ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82744 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stivoman 29-12-2005 17:06 Print reply

Posts: 5353
wie op het forum heeft nog een NTT?
 
4 rings rule them all
mcdronkz 29-12-2005 17:07 Print reply

Posts: 32777
Frysk 29-12-2005 17:18 Print reply

Posts: 34930
@ dronkz



wie weet hoe je een brommer sneller kan laten starten ?
Mijn stiefbroertje zijn puch die start kut en houd beetje in op top
 
giggitybyte
zx7r 29-12-2005 17:22 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speeder
@ dronkz



wie weet hoe je een brommer sneller kan laten starten ?
Mijn stiefbroertje zijn puch die start kut en houd beetje in op top

afstellen
en effe met een staalborstel over je bougie
 
PraatPaal 29-12-2005 17:23 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speeder
@ dronkz



wie weet hoe je een brommer sneller kan laten starten ?
Mijn stiefbroertje zijn puch die start kut en houd beetje in op top


deo in filterbox/carb spuite en dan kicken/trapperen/rennen slaat ie meteen aan
 
Oonzen Ad 29-12-2005 17:24 Print reply

Posts: 3807
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
[...]

afstellen
en effe met een staalborstel over je bougie

schuurpapiertje dubbel vouwen en ff over de contactpuntjes schuren
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
stivoman 29-12-2005 17:24 Print reply

Posts: 5353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
www.scooterforum.net


op dit forum aub
 
4 rings rule them all
Frysk 29-12-2005 17:24 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


deo in filterbox/carb spuite en dan kicken/trapperen/rennen slaat ie meteen aan



mm iemand anders :P
 
giggitybyte
[RRT] Lost-P 29-12-2005 17:26 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stivoman
wie op het forum heeft nog een NTT?


Heb geen ntt, vriend van me heeft er wel een gehad, wel genoeg aan gewerkt iig.
 
Chille Tune shit dan
Frysk 29-12-2005 17:35 Print reply

Posts: 34930
ja afstellen duh
maar onsteking afstellen of carb
en grotere sproeier of kleinere
 
giggitybyte
mtx sh 29-12-2005 17:37 Print reply
Posts: 159
is de tandwiel verhouding 14-42 een beetje goed voor men honda mtx sh met ori 80cc en 20mm carb? of moet die wat lichet of zwaarder
 
[RRT] Lost-P 29-12-2005 17:38 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx sh
is de tandwiel verhouding 14-42 een beetje goed voor men honda mtx sh met ori 80cc en 20mm carb? of moet die wat lichet of zwaarder



dat merk je zelf toch tijdens t rijden :-s
 
Chille Tune shit dan
gsmgilera 29-12-2005 18:16 Print reply
Posts: 102
welke carb zal ik halen ?

gilera gsm (morini)
70cc gilardonni
gianelli conti uitlaat

verder rest is std

21mm ?
 
Gilera Gsm 29-12-2005 18:21 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmgilera
welke carb zal ik halen ?

gilera gsm (morini)
70cc gilardonni
gianelli conti uitlaat

verder rest is std

21mm ?


Lijkt me een goede keus ja, als je geen spruitstuk kunt vinden. Van honda is hetzelfde.
 
gsmgilera 29-12-2005 18:27 Print reply
Posts: 102
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm
[...]


Lijkt me een goede keus ja, als je geen spruitstuk kunt vinden. Van honda is hetzelfde.





ik had eigenlijk deze in gedachte

Dellorto Black Racing.
Leverbaar in 19 & 21MM
Incl. Olie & Vacuumnippel.

Dit bericht is gewijzigd door gsmgilera op 29-12-2005 om 18:28 uur.
 

Dit topic is 82744 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 137 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 136, 137, 138 ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved