Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ophanging blok mb8, in nsr50 frame!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33394 - ophanging blok mb8, in nsr50 frame!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-gek 20-11-2005 22:23 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]



haha.. welles nietus welles nietus..

wat je op de foto ziet.. dat is op zijn uiterlijke stand.. maar dan kregen we problemen met het plaatsen van me cab. dus hebben we het blok zover mogelijk achterover gekanteld. de bougie kwam zowat tegen het buisje aan.. duss.. en nou past alles mooi netjes. kan je overal bij en het valt toch niet op want de tank valt eroverheen.

ja kijk dan klot het wel wat je zegt maar ik kan toch neit ruiken dat dat blok anders zit dan op de foto


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
MT70-nolimit 20-11-2005 22:27 Print reply

Posts: 4323
het ging niet alleen om de bougie dop, ook om de bougie sleutel, die past er ook niet tussen, en ik heb geen zin om elke keer met dop 21 en de griptang te gaan zitten kutten om die bougie vast te draaien. Nu is er tenminste ook weer ruimte vrij om de kop er een keer af te roppen, zonder dat het hele motorblok eronder weg moet. We hebben al hoekijzer gepakt om de grote framebuis te verzwaren.
 
gaat lang goed
dt50rcrosser 20-11-2005 22:28 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

ja kijk dan klot het wel wat je zegt maar ik kan toch neit ruiken dat dat blok anders zit dan op de foto





heb jij niet eens een digitale neus.. phoe hee.. lol

nee idd. ik neem je ook niks kwalijk ofzo.. haha

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
het ging niet alleen om de bougie dop, ook om de bougie sleutel, die past er ook niet tussen, en ik heb geen zin om elke keer met dop 21 en de griptang te gaan zitten kutten om die bougie vast te draaien. Nu is er tenminste ook weer ruimte vrij om de kop er een keer af te roppen, zonder dat het hele motorblok eronder weg moet. We hebben al hoekijzer gepakt om de grote framebuis te verzwaren.


gij haalt mij de woorden uit de mond meneer slootman

Dit bericht is gewijzigd door dt50rcrosser op 20-11-2005 om 22:29 uur.
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Almer 20-11-2005 22:44 Print reply

Posts: 3325
als je tank zo over je cilinder heen valt wil je zeker graag vastnaaiers waarom denk je dat de koelribben op je kop naar de zijkant uitlopen? Om natuurlijk meer koeling te hebben van de lucht die langs de kop loopt, als je daar een tank neerzet komt daar geen lucht---> vastnaaiers
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
dt50rcrosser 20-11-2005 22:46 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
als je tank zo over je cilinder heen valt wil je zeker graag vastnaaiers waarom denk je dat de koelribben op je kop naar de zijkant uitlopen? Om natuurlijk meer koeling te hebben van de lucht die langs de kop loopt, als je daar een tank neerzet komt daar geen lucht---> vastnaaiers



ga alsjeblieft aan je piemel trekken inplaats van poepstrooien in dit topic..

hij valt over het buisje heen.. niet over me cilinder...en er is koeling zat er zit een luchthapper vooronder het blok die de lucht omhoog brengt en twee naast het blok die de lucht langs de cilinder loodsd... duss...

Dit bericht is gewijzigd door dt50rcrosser op 20-11-2005 om 22:48 uur.
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Joostvdw 20-11-2005 22:52 Print reply

Posts: 4789
ik hoop trouwens wel dat je cilinder of cilinderkop niet klem tegen het frame liggen? want zo lijkt het wel op die foto...
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
mb-gek 20-11-2005 22:53 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
ik hoop trouwens wel dat je cilinder of cilinderkop niet klem tegen het frame liggen? want zo lijkt het wel op die foto...

ze hebben hem al iets verder achterover gekanteld
dus verder dan op de foto
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
christianos 20-11-2005 23:36 Print reply

Posts: 20445
hmm mij benieuwen..

er is een kans dat je een exytra warmloop gevoelig punt krijgt omdat er framebuizen voor hangen (bekend probleem mtx).
en aangezien een nsr niet gebouwd voor AC is, er is er een mogelijk dat je tegen hele vreemde problemen aan gaat lopen.

Over een frame is meer nagedacht dan dat je in eerste instantie zou zeggen..
 
MT70-nolimit 21-11-2005 9:52 Print reply

Posts: 4323
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
hmm mij benieuwen..

er is een kans dat je een exytra warmloop gevoelig punt krijgt omdat er framebuizen voor hangen (bekend probleem mtx).
en aangezien een nsr niet gebouwd voor AC is, er is er een mogelijk dat je tegen hele vreemde problemen aan gaat lopen.

Over een frame is meer nagedacht dan dat je in eerste instantie zou zeggen..


windhappers
 
gaat lang goed
dt50rcrosser 21-11-2005 10:18 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
hmm mij benieuwen..

er is een kans dat je een exytra warmloop gevoelig punt krijgt omdat er framebuizen voor hangen (bekend probleem mtx).
en aangezien een nsr niet gebouwd voor AC is, er is er een mogelijk dat je tegen hele vreemde problemen aan gaat lopen.

Over een frame is meer nagedacht dan dat je in eerste instantie zou zeggen..



er komen idd genoeg luchthappers op. om genoeg koeling te krijgen .. dat is het probleem niet..


gvd...gvd kut.kut..

ik heb net op de weg naar school met am6 naar de kk gereden.. ineens niks meer.. doodse stilte.. kut kut kut..
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
MT70-nolimit 21-11-2005 16:01 Print reply

Posts: 4323
Het topic kan dicht, als jullie meer opmerkingen willen plaatsen, verwijs ik jullie naar dit topic:http://www.brommerforum.nl/showtopic/32161

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 21-11-2005 om 16:02 uur.
 
gaat lang goed

Dit topic is 1467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved