Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - project honda mb racer/streetfighter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 681 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #33234 - project honda mb racer/streetfighte...
Pagina 5 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 41742 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jsze-MT5 24-11-2005 16:45 Print reply

Posts: 619
bruut geweld
 
goeie moggel
boertie 24-11-2005 16:49 Print reply

Posts: 565
m6 inbus boutje moet die hele veer houden ziet er allemaal beetje klein uit. komt wel wat kracht op te staan hoor
 
Frysk 24-11-2005 17:08 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boertie
m6 inbus boutje moet die hele veer houden ziet er allemaal beetje klein uit. komt wel wat kracht op te staan hoor

ja dat is het enige punt waar de meeste kracht op komt te staan ik zou toch dikker kiezen...
 
giggitybyte
mb-err 24-11-2005 17:09 Print reply

Posts: 759
da klopt maar dat is stevig genoeg hor neem ik aan want dat zijn de originele bouten van de schokbreker ophanging van een af1
dus dat zou tog sterk genoeg moeten zijn


 
Frysk 24-11-2005 17:38 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-err
da klopt maar dat is stevig genoeg hor neem ik aan want dat zijn de originele bouten van de schokbreker ophanging van een af1
dus dat zou tog sterk genoeg moeten zijn



ja maar dat is prolink
en dan is het volgens mij minder kracht

correct me if i'm wrong
 
giggitybyte
Almer 24-11-2005 18:59 Print reply

Posts: 3325
precies prolink is 2 dus verdeel je die krachten over 2 van die bouten, ik zou ook dikker nemen, maar het is niet zo dan je 2x zo weinig veren hebt dus 2x zoveel kracht op 1 veer en dus 2x zo dikke bout... dat hoeft nou ook weer niet maar gewoon beetje groter, t lijkt dan ook mooier, grote rvs-bout

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder
[...]

ja maar dat is prolink
en dan is het volgens mij minder kracht

correct me if i'm wrong



Dit bericht is gewijzigd door Kreidlerholle op 24-11-2005 om 18:59 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Sypie_Honda 24-11-2005 19:28 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
precies prolink is 2 dus verdeel je die krachten over 2 van die bouten, ik zou ook dikker nemen, maar het is niet zo dan je 2x zo weinig veren hebt dus 2x zoveel kracht op 1 veer en dus 2x zo dikke bout... dat hoeft nou ook weer niet maar gewoon beetje groter, t lijkt dan ook mooier, grote rvs-bout

[...]



Dit bericht is gewijzigd door Kreidlerholle op 24-11-2005 om 18:59 uur.


rvs en ijzer bij elkaar begint te roesten kan je duzz beter niet doen.

maar iig wel minimaal m10 er door heen. bij mb is dat standaard ook zo. en heb je er ook nog 2 veren, duzz er komt 2x zo weinig kracht er op
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mb-gek 24-11-2005 19:53 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
[...]


rvs en ijzer bij elkaar begint te roesten kan je duzz beter niet doen.

maar iig wel minimaal m10 er door heen. bij mb is dat standaard ook zo. en heb je er ook nog 2 veren, duzz er komt 2x zo weinig kracht er op

ijzer en ijzer begint zeker niet bijelkaar te roesten?
maar m6 is veels te dun en gaat nooit houden
m10 is toch wel minimaal
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
mb-err 24-11-2005 21:18 Print reply

Posts: 759
ben effe bezig geweest en maar gelijk de gaten groter gemaakt en een dikkere bout erin gedaan moet het nu toch zeker wel gaan houden


 
mb-err 25-11-2005 14:26 Print reply

Posts: 759
update zie foto's 1ste post
vering en uitlaat gemonteerd
 
M.O. 25-11-2005 14:30 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-err
update zie foto's 1ste post
vering en uitlaat gemonteerd

gehgeh humor die veer

Dit bericht is gewijzigd door M.O. op 25-11-2005 om 14:31 uur.
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
Sypie_Honda 25-11-2005 14:32 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

ijzer en ijzer begint zeker niet bijelkaar te roesten?
maar m6 is veels te dun en gaat nooit houden
m10 is toch wel minimaal


ja als je het niet beschermt wel ja dan roest alles

maar ik bedoel als je roestvrijstaal en staal bij elkaar doet stappen de electronen over en dat betekent roest. je kunt er nog zulke goeie verf op doen het roest toch wel.
en ik kan het weten want ik studeer werktuigbouwkunde

maare is dat ding niet ietsjepietsje hoog

Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 25-11-2005 om 14:34 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
The Catfish 25-11-2005 15:01 Print reply

Posts: 1337
ow gast VEEEEEEEEEEEELSTE hoog!~
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
BIET 25-11-2005 15:04 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
ow gast VEEEEEEEEEEEELSTE hoog!~

Ja idd, bietje lager zou wel mooier zijn
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mb-err 25-11-2005 15:06 Print reply

Posts: 759
vind het wel meevalle met te hoog had hem eigenlijk hoger verwacht


 

Dit topic is 41742 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved