Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - brommer loopt nog steeds niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 802 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32859 - brommer loopt nog steeds niet
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 27-10-2005 14:16 Print reply

Posts: 20582
ontsteking 2mm voor de vroegste stand, als je geen ontstekingsmarkeringen kunt vinden.

membraan moet gewoon heel zijn, desnoods blaas je er even doorheen om te kijken offie nog werkt :P

maar heb je nu je krukholte leeggemaakt?

carb loshalen, vol laten lopen met benzine, recht houden en kijken offie benzine lekt. Indien ja --> kijken waar en probleem oplossen. (vlotter-benzine-stop-pennetje mss andersom eringezet?)
waardoor het hele zooitje in je krukholte kan komen.

zorg dat je voldoende benzine hebt. (niet dattie net wel of niet op zn reserve staat)

kdenk dak nu ff wel klaar ben,

alles monteren, aanlope (choke aan) ... kijke wattie doet.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
rudolf 27-10-2005 17:15 Print reply

Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
kijken of je onstekingsmarkeringen goed zitten



van ontsteking hek niet zoveel verstand want ik sleutel pas een paar maanden hoe kun je dat zien dan ??
 
rudolf 27-10-2005 17:16 Print reply

Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
ontsteking 2mm voor de vroegste stand, als je geen ontstekingsmarkeringen kunt vinden.

membraan moet gewoon heel zijn, desnoods blaas je er even doorheen om te kijken offie nog werkt :P

maar heb je nu je krukholte leeggemaakt?

carb loshalen, vol laten lopen met benzine, recht houden en kijken offie benzine lekt. Indien ja --> kijken waar en probleem oplossen. (vlotter-benzine-stop-pennetje mss andersom eringezet?)
waardoor het hele zooitje in je krukholte kan komen.

zorg dat je voldoende benzine hebt. (niet dattie net wel of niet op zn reserve staat)

kdenk dak nu ff wel klaar ben,

alles monteren, aanlope (choke aan) ... kijke wattie doet.




owkeej ik zal het gaan proberen
 
jong 27-10-2005 17:19 Print reply

Posts: 1445
ja...heb je die vlotter er goed in? dat had ik es verkeerd gedaan...
 
rudolf 27-10-2005 17:21 Print reply

Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jong
ja...heb je die vlotter er goed in? dat had ik es verkeerd gedaan...



ja hoor die zit goed maar soms lekt hij nog dan blijft ie hange..
 
jong 27-10-2005 17:23 Print reply

Posts: 1445
dan zal je probleem daar wel ergens zitten
 
rudolf 28-10-2005 17:23 Print reply

Posts: 96
ik weet nu wat mijn probleem is hij bouwt geen compressie op maar mijn cilinder die is nieuwe en ik heb daar mee rond gereden (ingereden) dus daar ligt het niet aan waar kan dat nog meer aan liggen ?
 
Rive-MBX 28-10-2005 17:42 Print reply

Posts: 764
heb je die kapotte paking al gemaakt??
 
*zucht*
rudolf 28-10-2005 19:23 Print reply

Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
heb je die kapotte paking al gemaakt??



jup die hek al vervangen
 
Joostvdw 28-10-2005 19:57 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudolf
[...]



jup die hek al vervangen


bougie zit er goed in? kop goed aangedraaid? (NEE, niet nu nog ff wat vaster zetten, hij kan ook TE vast) pasvlakken wel goed schoongemaakt? nieuwe pakkingen gebruikt? nieuwe zuiger(veren)?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
rudolf 29-10-2005 12:10 Print reply

Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


bougie zit er goed in? kop goed aangedraaid? (NEE, niet nu nog ff wat vaster zetten, hij kan ook TE vast) pasvlakken wel goed schoongemaakt? nieuwe pakkingen gebruikt? nieuwe zuiger(veren)?



de bougie die zit er goed in kop zit ook goed maar als je een cilinderkop los maakt moet je dan de pakking die tussen de cilinder en de kop zit ook vervangen?

en als je zuiger van je cilinder is geweest ik heb dezelfde zuigerveren gebruikt mag dit wel of ook niet?

 

Dit topic is 1749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved