ja klopt ik dacht effe dat ze ervoor zaten.
maar ik had dat met mijn pa gedaan.
die had een goed om de koppeling heen gelegt en dan met een man de platen enzo vasthouden en de andere tikken zodat die moer los komt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: lars1988
die heb ik ook
ontkoppelt gewoon geod enzo.
misschine heb ik gewoon een anders versie blok ofzo
zo'n koppeling is standaard bij nsr en mtx-sh blokken. bij 'alle' andere blokken (mb5/8 mt5/8 mtx50/80-ot mbx50/80 mtx80r/r2) zit er een gewoon lager met kleinere drukstift.
om tegen te houden gewoon in versnelling zetten en uitgaande as blokkeren.
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 22-10-2005 om 18:35 uur.
zo'n koppeling is standaard bij nsr en mtx-sh blokken. bij 'alle' andere blokken (mb5/8 mt5/8 mtx50/80-ot mbx50/80 mtx80r/r2) zit er een gewoon lager met kleinere drukstift.
om tegen te houden gewoon in versnelling zetten en uitgaande as blokkeren.
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 22-10-2005 om 18:35 uur.
of je blokkeerd je drijstang
weet niet hoeveel kracht je moet zetten maar je drijfstang blokkeren is het makelijkts of je moet ff een hefboom maken op een oud tadnwiel
Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 22-10-2005 om 18:41 uur.
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
is gewoon oud model blok
heb hem zelf ook gehad en wel 60x los gehaald :P
is vrij makkelijk gewoon dat ding er af slaan en dan haal je het zooitje er af die stift is idd lang lijkt zo maar past werkt verder goed gewoon zo laten dus
binnen huis hoort wat te draaien maar die kan je meen ik gewoon vast zetten en dan goed slaan dan is ie zo los
niet rammen h? maar slaan met beleid dus
met een dikke stompe schroevendraaier (platte dus geen kruis) eerst paar x meppen aan de ene kant dan aan de andere kant van de moer, dat doe je een paar x en hij is los, je hoeft niks vast te houden ofzo zo wil het ook.