Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mijn dtr is een cdi vreter:s

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 944 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32744 - mijn dtr is een cdi vreter:s
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dr.2takt 20-10-2005 23:47 Print topicpost

Posts: 314
hey k heb een vet probleem met men dtr:s..

men cdi blijft kapot gaan k heb er nu al 3 versleten:s

k heb geen idee waar het aan kan liggen
1ste keer dacht ik dat het aan me killswitch lag k had um tussen de bobine gemaakt , moet opzich niks uitmaken dacht ik,.

nieuwe er op,. had nog 1 liggen. deed ff weer avondje..later weer kappot toen had ik het nog nie helemaal dooor..later was die helemaal kappot vet stotteren in hoge toeren enzo

laatst andere gekocht,. ik plug um dur an.. 1 keer kicken starte metteen. ik helemaal blij maar k had last van slippende koppeling dus nie veel meegerede..

nu met polini 70cc aant afstelle..enzo begint da ding weer te stottere enzo:S..

k snap er echt niks van heeft iemand een idee wat een cdi kappot zou kunnen maken?? ben echt radeloos nu
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien

S.Z.O. huug 20-10-2005 23:55 Print reply

Posts: 692
mischien bouzi rot

 
just keep driving
dr.2takt 20-10-2005 23:59 Print reply

Posts: 314
k wou dat het zo makkelijk was...

maar oke ik koop morge ff nieuwe dan weet ik het natuurlijk zkr
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
speedfreak 21-10-2005 2:05 Print reply

Posts: 1218
Je bobine zou ook nog wellis gaar kunnen zijn
 
dr.2takt 21-10-2005 2:17 Print reply

Posts: 314
kan die ook mijn cdi kappot maken dan?

want telkens als ik een andere cdi erop doe is alles weer goed,, even
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
zulu007 21-10-2005 9:29 Print reply

Posts: 1362
heb je begrenzer ?
 
richard3 21-10-2005 9:45 Print reply

Posts: 5198
de begrenser pakt toch je ontstekings spoel niet je cdi ?
tenzij je hem helemaal verkeerd aangesloten hebt meaby ?
 
op naar de grote brommers
zulu007 21-10-2005 9:46 Print reply

Posts: 1362
mwah ik weet het fijne er ook niet van hoor maar ik had zoiets gelezen dacht ik op het forum
 
hondadriver_chris 21-10-2005 10:24 Print reply

Posts: 1042
massadraad wel goed?
zonder massa brand de cdi langzaam door!

(edit: je kan zelfs ruiken als je cdi is doorgebrand, dan ruikt hij, hoe kan het ook anders.... verbrand)

Dit bericht is gewijzigd door hondadriver_chris op 21-10-2005 om 10:25 uur.
 
iemand nog honda onderdelen nodig?? inbox me heb heel veel liggen!!
mcdronkz 21-10-2005 10:31 Print reply

Posts: 32777
eurobegrenzer gaat iig op cdi, op je pickup draad

als je bobine kapot is gaan iig je bougies eraan, hoe het zit met cdi weet ik niet.

massa kan ook .. maar dat weet ik niet
 
denollie(the real one) 21-10-2005 15:57 Print reply

Posts: 501
begrenzertje op aan gesloten ? ??? zojah ligt het hieraan, anders te hoge stuurspanning, de kabel die in en uit je bobijn komen, haal die er is uit en monteer die fatsoenlijk, door een te grote afstand van conctactpin en kabel slaagt de vonk over wat een grote weerstand veroorzaakt, i= u/r, daardoor word een grotere stroom opgewekt, daardoor kan je cdi'tje niet volgen , omdat hij te zwaar belast word, zo heb ik men eerste cdi verknald..... check alle ontsteking onderdelen, op slijtage en juiste montering. je zal het probleem uiteindelijk wel vinden hoop ik voor jou
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
denollie(the real one) 21-10-2005 16:00 Print reply

Posts: 501
welke cil had je dan eerst steken ? en wat heb je allemaal veranderd, dat stotteren kan ook wijzen op een verkeerde afstelling
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
dr.2takt 22-10-2005 1:34 Print reply

Posts: 314
aller eerst bedankt voor de reacties.,

nee k heb geen begrenser,

afstelling is het ook nie ..dat weet ik zkr en boughie ook nie


maar k heb een keer kortsluiting gehad (draad van mijn neon zat vast gesmolten aan de uitlaat)

maar zou ik dan iets anders aan men kabelboom kappot hebben gemaakt dat die steeds me cdi kappot maakt

maar wat zou nou echt een cdi kappot maken wat komt het meeste voor?..

k zit te denken om andere kabelboom> onsteking> vliegwiel> en dan natuurlijk andere cdi kopen..

maarja dan weet ik nog nie waar het aan zou liggen,,
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
mr200r 22-10-2005 8:23 Print reply
Posts: 5122
Loop heel de bedrading is na,je komt vast iets tegen.
 
mr200r
dr.2takt 24-10-2005 21:36 Print reply

Posts: 314
maar niemand heeft enig idee waar het aan zou kunnen liggen ..

telkens gaat me cdi naar de klote
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
richard3 24-10-2005 21:41 Print reply

Posts: 5198
je moet toch echt bij het begin beginnen verder kunnen wij je zo ook niet helpen wij moeten in jou geval het zelfde doen
dus begin bij de ontsteking loop alles maar dan ook alles na en je vindt het

 
op naar de grote brommers

Dit topic is 823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved