Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - het Grote Nutteloze Foto's topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 622 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #32715 - het Grote Nutteloze Foto's topic
Pagina 116 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 124776 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

m_a_r_k 4-1-2006 22:57 Print reply

Posts: 1061
Is al eerder langekomen. Was eerst vrachtwagen die die paal had kromgereden.. daarna reed deze erop
 
BlackIce4 4-1-2006 22:59 Print reply

Posts: 3654
was een keer op tv dat zon kerel ook zoiets had gehaad maar dan met een hek. was door zn maag gegaan maar had het wel overleeft. was echt goor. die paal kwam aan de achterkant van zn stoel erweer uit
 
Frysk 4-1-2006 23:26 Print reply

Posts: 34930


welke was nou eerder

Derbi of Aprillia

Dit bericht is gewijzigd door Speeder op 4-1-2006 om 23:29 uur.
 
giggitybyte
mulder 4-1-2006 23:32 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speeder
afbeelding
afbeelding
welke was nou eerder

Derbi of Aprillia

Dit bericht is gewijzigd door Speeder op 4-1-2006 om 23:29 uur.


aprilia
derbi zijn de na-apers
 
Speakerfreak 4-1-2006 23:56 Print reply

Posts: 4941

 
Vieze naaiers hier
Jorn 5-1-2006 12:31 Print reply

Posts: 2780

Hoe verneuk ik mijn enzo
 
Scarface 5-1-2006 12:33 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn
afbeelding
Hoe verneuk ik mijn enzo



Ferrari's zijn gemaakt om mee te racen, dan kan er wel eens een ongelukje gebeuren, helaas pindakaas
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Suzuki-SLK Rijder 5-1-2006 12:33 Print reply

Posts: 3167
Wat maakt het nou uit, gat meer of minder?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
Sypie_Honda 5-1-2006 12:42 Print reply

Posts: 13830
te koop, goede parmakit 50cc cilinder

foto's







zuiger:







zitten 2 kleine krasjes in de cil en er is een klein hapje uit de uitlaat poor. maar is nog goed mee te rijden.

op de zuiger zitten ook 2 krasjes maar voor de rest ook nog goed.

geen onzin boden graag het is gewoon een goede cil altijd ff warmgedraaid.


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
OmafietS 5-1-2006 12:48 Print reply

Posts: 7472
Dat is ook met mijn 70cc imitatie gebeurt :P
je bent echt een eitje als je dat ding koopt
 
Sypie_Honda 5-1-2006 12:51 Print reply

Posts: 13830
ik bedoelde die ''advertentie'' sarcastich hoor
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
BlackIce4 5-1-2006 12:53 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
te koop, goede parmakit 50cc cilinder

foto's

afbeelding

afbeelding

afbeelding

zuiger:

afbeelding

afbeelding

afbeelding

zitten 2 kleine krasjes in de cil en er is een klein hapje uit de uitlaat poor. maar is nog goed mee te rijden.

op de zuiger zitten ook 2 krasjes maar voor de rest ook nog goed.

geen onzin boden graag het is gewoon een goede cil altijd ff warmgedraaid.



GEEN SALES
 
Tommyofzo 5-1-2006 12:53 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
ik bedoelde die ''advertentie'' sarcastich hoor


jah? wou net gan bieden echt dat wist ik noeg niet...

is ie van jezelf?
 
Sypie_Honda 5-1-2006 12:54 Print reply

Posts: 13830
jah gister ff. was mooi voor de windt aant rijden 12k ong toen ineen vet tikken en knarsen ik koppeling inknijpen en uit. dacht dat ut een warmloper was toen ik ff voele aan de kick start en helemaal geen compressie meer.



Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 5-1-2006 om 12:55 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
geert-nsr 5-1-2006 12:57 Print reply

Posts: 6438



 

Dit topic is 124776 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 116 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved