Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #32272 - "kleine vragen" topic - deel 5
Pagina 183 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 182, 183, 184 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

L2R-R2L 17-11-2005 22:50 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

je mist een plaatje waarbij je idd ruimte heb om 2 boutenerdoor te proppen en op die as hoort nog een tandwiel waarmee je hem kan aanfietsen


idd net als bij mijn SI
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
The Catfish 17-11-2005 22:55 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

succes zou ik zeggen
met brommerboeren valt amper te praten hoe duidelik iets ook is


maja ik snap niet hoe het kan dat er maar op sommige pleken gehoont is
dan moet die cil of niet rechts zijn geweest of je brommerboer zijn spul is niet 100 meer



het is brommer freak z'n cilinder he.
ik probeerde hem een beetje te helpen enzo..

maargoed dat van die brommerboer was natuurlijk
niet serieus, maar op 1 of andere manier moet die
gast toch wel weten dat het verkeerd is wat hij gedaan heeft.
hij verpest gewoon een cilinder.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
mb-gek 17-11-2005 23:01 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]


het is brommer freak z'n cilinder he.
ik probeerde hem een beetje te helpen enzo..

maargoed dat van die brommerboer was natuurlijk
niet serieus, maar op 1 of andere manier moet die
gast toch wel weten dat het verkeerd is wat hij gedaan heeft.
hij verpest gewoon een cilinder.

jaja heb door dat het zijn cil is ja

maar brommerboeren blijven vage kloterige wezentjes op deze aardbol

maar opzich is het niet verkeerd om ff uit te zoeken wat er verkeerd is gegaan


at freak
als je geld te veel heb en net zo gek als mij ben laat je gewoon een niewue wand in je cil zetten kost alleen wel 140 euro :S

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
mtx sh 17-11-2005 23:07 Print reply
Posts: 159
mijn brommer rijd bijna(alleen nog nieuwe carb) maar ik ga nu zonder olietankje rijden maar moet ik nog iets doen met het oliepompje afsluiten ofziets. of kan ik hem gwoon lkkr zo laten zitten zonder er wat mee te doen.
 
mb-gek 17-11-2005 23:16 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx sh
mijn brommer rijd bijna(alleen nog nieuwe carb) maar ik ga nu zonder olietankje rijden maar moet ik nog iets doen met het oliepompje afsluiten ofziets. of kan ik hem gwoon lkkr zo laten zitten zonder er wat mee te doen.

je haalt het hele tankje leeg en je oli pomp maak je dat slangtje ff naar dat gat wat naar je ketting gaat zodat de laatste olie daar terecht komt wat er nog in je pomp zelf zit
na een tijdej kan je dat slangetje ook wel ewegtrekken en je oli pomp kan je laten zitten

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
jww 17-11-2005 23:17 Print reply

Posts: 1779
hahaaha sorry dat ik dit hier post, maar wist zo snel niet war ik dit kan posten: Zegt net zo'n blondje op sbs over de domino day: er zijn morgen mooie prijzen te winnen: een terreinwagen van 4 bij 4 moest het jullie even vertellen
 
Dus...
mulder 18-11-2005 0:10 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
een niet zo heel groot vraagje, kw00t van ander forum waar ik me opknappertje bijhou

[...]


Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 17-11-2005 om 21:38 uur.



Op je trommelrem hoort nog een soort stuk staal te zitten met twee draadeinden erin zodat je debout erin kan draaien. Die mist bij jou. Die zit normaal vast met een hele grote moer.
Deze is wsl eraf gehaald om de remschoenen te vervangen.
 
HayeSM 18-11-2005 6:34 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

jaja heb door dat het zijn cil is ja

maar brommerboeren blijven vage kloterige wezentjes op deze aardbol

maar opzich is het niet verkeerd om ff uit te zoeken wat er verkeerd is gegaan


at freak
als je geld te veel heb en net zo gek als mij ben laat je gewoon een niewue wand in je cil zetten kost alleen wel 140 euro :S




jha.. zat ik ook aan te denken.. .maar dan eerst ff een flink stuk uitboren..

maar als ik er vanuit ga dat dat hoonspul van me bromboer goed was.. dan was dus mijn want bij mijn poorten verder gesleten dan de rest.. nu zou dat verschil alleen een stukje kleiner zijn geworden. Nu kan er toch wel een overmaatje in? en een niscali wand, wat voor een veren moeten daarin?
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
niekmtx 18-11-2005 13:54 Print reply

Posts: 471
welke sproeier van in keihin maat is ongeveer 1,5 mm?
 
Brommerloos
J-master 18-11-2005 16:49 Print reply

Posts: 1158
Ik heb hier 2 caburateurs liggen. Ze zien er eigenlijk precies zelfde uit. Maar 1 is ws 14 en de andere 18. Hoe kun je zien welke maat caberateur het is???
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
Almer 18-11-2005 17:10 Print reply

Posts: 3325
1 men neme een schuifmaat
2 men mete de binnenkant van de carburateur op (de diameter)

ps: steek die pennetjes van je schuifmaat der zo ver mogelijk is tot aan de hals

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J-master
Ik heb hier 2 caburateurs liggen. Ze zien er eigenlijk precies zelfde uit. Maar 1 is ws 14 en de andere 18. Hoe kun je zien welke maat caberateur het is???


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
J-master 18-11-2005 17:16 Print reply

Posts: 1158
heb geen schuifmaat liggen. Maar als ik ze tegen elkaar aan houd zijn ze precies even groot dus ga ik er van uit dat het allebei 14 mm is
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
Fredzzz 18-11-2005 17:26 Print reply

Posts: 1159
met mn citta het volgende probleem
gister heb ik dus een nieuwe koppeling gekocht, en een 13/13, en malossi (3x3) trek veertjes, oh jah en een powerfilter (deze as te klein om hem OM de carb te krijgen, moesten dus een stukje van de rand eruit snijden, en pas maken, vijlen enzo)

dus heb ik dat gedaan, alle rubberen stukjes eruit gezogen met een stof zuiger...

alles erop gezet, en ff gereden, door de bocht, en toen ik wou optrekken maakte hij een tik geluid, raar geluid, hier naa viel die uit

het geluid was alsof je een metalen bal tegen een metalen muur aangooide ofzo (raar voorbeeld)

hierna liep die niet meer. of hij wou niet meer starten

dus vandaag blok eraf gehaald, bleek dat er overal rubber zat (wat ik dus nog uit de powerfilter heb gezogen [DUS NIET bleek het])

noujah dat allemaal eruit, ff afstellen, 78 sproeier op me setup
liep maar 65+ (eindelijk wat harder) maar hield zich in op 65 (zoals eeen begrenser ofzo)

dus een maat van me ging rijden, en opeens bij lage toeren dacht ik hoorde hij een TIK (ik DENK dat dit dezelfde tik was als die ik hoorde)...

nu start die niet meer, en ALS we hem willen aanlopen, op het moment waar die 'normaal gesproken' aan 'springt/gaat' dan hoor je die tik...dus weten we het echt niet meer...

(er zit een nieuwe koppeling op en een nieuwe 13/13 en een powerfitler (SCHOON GEMAAKTE))

iemand ?


 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
Rio88 18-11-2005 17:28 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
met mn citta het volgende probleem
gister heb ik dus een nieuwe koppeling gekocht, en een 13/13, en malossi (3x3) trek veertjes, oh jah en een powerfilter (deze as te klein om hem OM de carb te krijgen, moesten dus een stukje van de rand eruit snijden, en pas maken, vijlen enzo)

dus heb ik dat gedaan, alle rubberen stukjes eruit gezogen met een stof zuiger...

alles erop gezet, en ff gereden, door de bocht, en toen ik wou optrekken maakte hij een tik geluid, raar geluid, hier naa viel die uit

het geluid was alsof je een metalen bal tegen een metalen muur aangooide ofzo (raar voorbeeld)

hierna liep die niet meer. of hij wou niet meer starten

dus vandaag blok eraf gehaald, bleek dat er overal rubber zat (wat ik dus nog uit de powerfilter heb gezogen [DUS NIET bleek het])

noujah dat allemaal eruit, ff afstellen, 78 sproeier op me setup
liep maar 65+ (eindelijk wat harder) maar hield zich in op 65 (zoals eeen begrenser ofzo)

dus een maat van me ging rijden, en opeens bij lage toeren dacht ik hoorde hij een TIK (ik DENK dat dit dezelfde tik was als die ik hoorde)...

nu start die niet meer, en ALS we hem willen aanlopen, op het moment waar die 'normaal gesproken' aan 'springt/gaat' dan hoor je die tik...dus weten we het echt niet meer...

(er zit een nieuwe koppeling op en een nieuwe 13/13 en een powerfitler (SCHOON GEMAAKTE))

iemand ?




je zal wel niet alles eruit hebben gehaald neem ik aan...
 
mtx sh 18-11-2005 18:26 Print reply
Posts: 159
kan iemand mij vertellen wat voor uitlaat dit is?

 

Dit topic is 82870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 183 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 182, 183, 184 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved