honda_for_life.com |
4-11-2005 21:24 |
|
vinnie |
4-11-2005 21:37 |
 Posts: 3505 |
geen weerstand, als je je koppeling inhoud zou je hem gewoon tegen moeten kunne houden
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Sypie_Honda |
4-11-2005 21:47 |
 Posts: 13830 |
dan moet ut hier maar ff
ik heb laatst een 2e hands 18mm keihin carb gekocht, met spuit. nou ik dat ding er van daag op zetten, nadat ik hem schoon gemaakt had. enne lekken als de tering natuurlijk. maar de carb hangt een beetje schuin voor over zou dat daar door kunnen komen?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
bloodfist |
4-11-2005 21:48 |
 Posts: 1679 |
zit er wel een pakking tussen  ?
en anders blijft de vlotter hangen en heb je de ruimte waar de vlotternaald ingaat al eens schoongeblazen met de compressoR   ?
|
|
!!!Polini en carters tuned!!! |
|
Sypie_Honda |
4-11-2005 21:51 |
 Posts: 13830 |
jah er zit wel een pakking tussen en dat doorblazen met de compressor ook al gedaan.
maar mijn vraag was zou dat ook kunnen door dat hij scheef hangt
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Sypie_Honda |
4-11-2005 22:17 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
jah er zit wel een pakking tussen en dat doorblazen met de compressor ook al gedaan.
maar mijn vraag was zou dat ook kunnen door dat hij scheef hangt
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Deon |
4-11-2005 22:24 |
 Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
[...]
wat vind jij scheef? noem eens graden.
want jah, als je hem op de kop hebt lekt ie ook he.
ik denk dat rond de 30/35 graden(vanuit rechte stand) wel het max is.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
4-11-2005 22:43 |
 Posts: 13830 |
ik maak wel ff een piccie in paint wacht ff
ik hoop dat ut zo wat duidelijk is anders zeg je ut maar
Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 4-11-2005 om 22:44 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Deazer |
4-11-2005 23:53 |
Posts: 104 |
Ik moet een schroefdraad in mn cilinder puntlassen. Maar kan dat geen kwaad voor mn cdi, bobine etc omdat er stroom op komt? Of moet ik de cilinder los halen?
|
|
|
|
Frysk |
4-11-2005 23:54 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
ik maak wel ff een piccie in paint wacht ff
afbeelding
ik hoop dat ut zo wat duidelijk is anders zeg je ut maar
Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 4-11-2005 om 22:44 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Deon |
4-11-2005 23:56 |
 Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
ik maak wel ff een piccie in paint wacht ff
afbeelding
ik hoop dat ut zo wat duidelijk is anders zeg je ut maar
Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 4-11-2005 om 22:44 uur.
leuk, kan ik met mijn geo op mijn scherm gaan prutsen:P
maar hij KAN niet recht staan?
|
|
|
|
mb-gek |
5-11-2005 0:04 |
 Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Deazer
Ik moet een schroefdraad in mn cilinder puntlassen. Maar kan dat geen kwaad voor mn cdi, bobine etc omdat er stroom op komt? Of moet ik de cilinder los halen?
trek die zooi anders ff los voor de zekerheid
goed is het zowieso niet nee
|
|
|
|
Fredzzz |
5-11-2005 9:24 |
 Posts: 1159 |
ik heb dus een citta hier staan met de volgende setup
speedengine
80cc malossi 46.5mm 10pen (niet de deps)
mazzuchelli race krukas
13/13 met scooterpowerfitler (die nu gejat is  ) sproeier 66
nu heb ik al 4 bougies verbruikt, omdat ze telkens weer kapot gaan na 3 keer starten of 15 minuten rijden...waren allemaal ngk of bhs (nr.8)...nu is mn vraag, welke bougie heb ik nou nodig? (ik heb gehoord over zo een platinum nog wat bougie met twee van die vonk puntjes ofzo, helpt deze?)
en, waarom gaan die bougies zo snel stuk? komt dit door te veel compressie/druk?
alvst bedankt
|
|
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB |
|
Terror |
5-11-2005 10:00 |
 Posts: 9269 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
ik heb dus een citta hier staan met de volgende setup
speedengine
80cc malossi 46.5mm 10pen (niet de deps)
mazzuchelli race krukas
13/13 met scooterpowerfitler (die nu gejat is ) sproeier 66
nu heb ik al 4 bougies verbruikt, omdat ze telkens weer kapot gaan na 3 keer starten of 15 minuten rijden...waren allemaal ngk of bhs (nr.8)...nu is mn vraag, welke bougie heb ik nou nodig? (ik heb gehoord over zo een platinum nog wat bougie met twee van die vonk puntjes ofzo, helpt deze?)
en, waarom gaan die bougies zo snel stuk? komt dit door te veel compressie/druk?
alvst bedankt
bougie zal ik gewoon ngk houden nr 9
sproeier lijkt me wel erg klein trouwens
|
|
|
|
richard3 |
5-11-2005 10:38 |
 Posts: 5198 |
es er dan niet iets anders van je ontsteking kapot dat die bougie sloopt ?
|
|
op naar de grote brommers |
|