Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1210 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #32272 - "kleine vragen" topic - deel 5
Pagina 121 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87463 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scarface 31-10-2005 22:36 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -XyS-
ff vraagjE:

hoe kan je makkelijk je koppelingskabel inkorten, niet bij je handvat want daar zit zo'n bolletje op vastgemaakt die je naar mijn idee er niet zelf op kan doen

kan je miss dat palletje bij je blok ff anders zetten ofzo? (dus dat hij feitelijk verder van je handvat afkomt te staan)

of kan je em bij je blok afknippen (ja k weet het ik had moeten kijken maar was ik vergeten toenet en het is nu donker )


Welke brommer heb je t over?
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
-XyS- 31-10-2005 22:38 Print reply
Posts: 609
gilera rcr

heeft derbi blok , is eigenlijk zown beetje helemaal derbi ?
 
vroeeemmmmMmMmmmmmmM
mtx-rijder 31-10-2005 22:44 Print reply

Posts: 939
als je je frame laat coaten glimt dat dan ook een beetje?
 
mijn mtx heerst
mcdronkz 31-10-2005 22:45 Print reply

Posts: 32777
Ja, kijk maar naar je originele frame, dat is ook gecoat.

Auto's worden ook gecoat trouwens. Blanke coating erover geloof ik.

http://www.7-forum.c...ion_dingolfing_4.php

Kijk daar maar, heel interessant.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 31-10-2005 om 22:46 uur.
 
jong 31-10-2005 22:48 Print reply

Posts: 1445
Ik wil mn MB5 iets neller hebben, maar niet overdreven ivm wouten.

hij gaat nu netjes 55, en dat mag wel naar 70 van mij.

1e stap is grotere luchtslang, wat scheelt dat?

verder wil ik of een andere cilinder, of een 16mm carb..wat zal het opleveren?
 
groen 31-10-2005 22:49 Print reply

Posts: 409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -XyS-
gilera rcr

heeft derbi blok , is eigenlijk zown beetje helemaal derbi ?


ja da kan, dat 'hendeltje' aan het blok kun je afstellen
 
mcdronkz 31-10-2005 22:49 Print reply

Posts: 32777
Grotere luchtslang scheelt weinig, behalve qua optrekken.

Ik raad je aan om een Imitatie 50cc te nemen icm. een Mikuni 16mm. Kost weinig centen, en je rijdt zo'n 70 ofzo.

@jong

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 31-10-2005 om 22:50 uur.
 
jong 31-10-2005 22:51 Print reply

Posts: 1445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Grotere luchtslang scheelt weinig, behalve qua optrekken.

Ik raad je aan om een Imitatie 50cc te nemen icm. een Mikuni 16mm. Kost weinig centen, en je rijdt zo'n 70 ofzo.

@jong

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 31-10-2005 om 22:50 uur.


die 'goedkope' op 50cc.nl (van +- 50 euro) gaat die harder dan de ori die ik nu heb?
 
HersenSpinsel 31-10-2005 23:22 Print reply

Posts: 2984
hoe krijg je een brommer in 1 slag zowel koud als warm gestart ? mijne wil nooit goed starten :S
 
HPT www.derbi-club.com!
christianos 31-10-2005 23:58 Print reply

Posts: 20445
afstellen.. of nieuwe onstekingsspoel of nieuwe bougie proberen
 
bobje 1-11-2005 12:21 Print reply

Posts: 2955


ik zag deze voor puch maxi op puchshop.nl, en aangezien mijn koplamp al een tijd helemaal naar de klote is, ga ik nu kijken voor iets anders op mijn voorvork.
Maar ik heb een paar vraagjes:
- zit de verlichting daar gewoon in? moet je alleen de kabeltjes aansluiten?
- zijn die dingen makkelijk te monteren?
- kan ik ook voorkapjes van andere merken en modellen op m'n brommer zetten, zonder problemen?
 
Sooner or later it's lager time
ironbird 1-11-2005 12:30 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobje
afbeelding

ik zag deze voor puch maxi op puchshop.nl, en aangezien mijn koplamp al een tijd helemaal naar de klote is, ga ik nu kijken voor iets anders op mijn voorvork.
Maar ik heb een paar vraagjes:
- zit de verlichting daar gewoon in? moet je alleen de kabeltjes aansluiten?
- zijn die dingen makkelijk te monteren?
- kan ik ook voorkapjes van andere merken en modellen op m'n brommer zetten, zonder problemen?


je zal mss wat draadjes moeten bijleggen tenzij dat al standaard gebeurt is bij die kapjes. Maar je gaat van 1 lamp naar 4 lampen dusja...

maar mss is het maar met een enkele aansluiting dat kan wel.

enja bevestigen is meestal met wat creativiteit goed te doen. een tussenplaatje met passende gaatjes maken ofzo en het komt wel goed.

 
mtx sh 1-11-2005 14:12 Print reply
Posts: 159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx sh
[...]

ok bedankt ik ga er een 110cc onderleggen dus ga wel zelf mengen maar hoe sluit je de oliepomp dan af of hoef je daar nix aan te doen en gewoon de slangetjes niet aansluiten??


 
Fredzzz 1-11-2005 15:17 Print reply

Posts: 1159
zoals ik eerder in dit topic al had gepost, gaat het nu nog steeds over dat rare geluid die uit mn citta komt

hebben gister dus die 80cc malossi (46.5mm 10 pen) erop gezet, alleen maakt die het volgende geluidje, een soort wrijvend (bijna krassend) geluid...

link voor de film (maybe niet heel duidelijk maar luister maar goed)


Dit Geluid
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
Terror 1-11-2005 15:19 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
zoals ik eerder in dit topic al had gepost, gaat het nu nog steeds over dat rare geluid die uit mn citta komt

hebben gister dus die 80cc malossi (46.5mm 10 pen) erop gezet, alleen maakt die het volgende geluidje, een soort wrijvend (bijna krassend) geluid...

link voor de film (maybe niet heel duidelijk maar luister maar goed)


Dit Geluid



valse lucht
lijkt het maar klinkt wel erg hard

Dit bericht is gewijzigd door Terror op 1-11-2005 om 15:19 uur.
 

Dit topic is 87463 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 121 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved