Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1024 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #32272 - "kleine vragen" topic - deel 5
Pagina 108 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87663 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

S1lv3r 28-10-2005 15:55 Print reply

Posts: 5213
kan iemand me vertellen of er aan deze cilinder 'getuned' is. Het gaat me dan vooral om de inlaat. (tis btw een malossi voor mt5)


 
BlackIce4 28-10-2005 15:58 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
Gistur ben ik dus lekker mn brommer gaan ruilen(tenminste dat was de bedoeling) kwam ik daar kapte die er mee... Volgende dag ff carb open gehaad was probleempje met de vlotter(had ik al maar was toen nog erger geworden datie niet meer starte)heb ik nu dus ff opgelost maar nu moet hij een kleinere sproeier. Ik heb sproeier 70 derin zitten en hij pruttelt als een gek en de bougie is pikzwart. Tis 50cc ori duits, met 12 milimeter ori, ori kop, Proma bocht. Wat voor sproeier zouw ik erin moeten doen. Of is der een ander probleem. Het duurt trouwens ook fucking lang totie warm is.


 
S1lv3r 28-10-2005 15:59 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
[...]




mt5?

64 is origineel
 
BlackIce4 28-10-2005 16:00 Print reply

Posts: 3654
ow kut vergeten bij te zetten tis MTX-SH

En hijs deperloos wat ervoor zorgt dat je nooit zin hebt om lang te rijden

Dit bericht is gewijzigd door BlackIce4 op 28-10-2005 om 16:01 uur.
 
S1lv3r 28-10-2005 16:02 Print reply

Posts: 5213
hij moet iig kleiner, dus ik zou rond de 64 beginnen ;p
 
BlackIce4 28-10-2005 16:02 Print reply

Posts: 3654
key
 
S1lv3r 28-10-2005 16:04 Print reply

Posts: 5213
btw, misschien is je bougi ook wel gaar.. (heb ik ook al 2 keer gehad)
 
BlackIce4 28-10-2005 16:04 Print reply

Posts: 3654
neh lijkt me niet
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-10-2005 16:05 Print reply

Posts: 12846
Probeer het voor de zekerheid.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Deazer 28-10-2005 16:28 Print reply
Posts: 104
Ik heb ook ff een dom vraagje.
Ik heb een goed mb blok en zou ik die op een nsr kunnen zetten?
Waarschijnlijk toch niet omdat een nsr LC cilinders heeft of passen die mss op een mb blok? Of zou het ook mogelijk zijn om AC te rijden op een nsr? Alvast Bedankt

Dit bericht is gewijzigd door Deazer op 28-10-2005 om 16:29 uur.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 28-10-2005 16:30 Print reply

Posts: 13700
neeh dat gaat niet lukken
 
mtx sh 28-10-2005 17:03 Print reply
Posts: 159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx sh
is et verstandig om het olie pompje af te sluiten van me mtx-r 80 blok of zouden jullie hem erop laten zitten en hoe zou je hem af moeten sluiten??

weten jullie misschien ook waar je het drukvaatje van kvs moet bevestiggen op een mtx sh?

Dit bericht is gewijzigd door mtx sh op 28-10-2005 om 17:07 uur.
 
Jannenman 28-10-2005 17:25 Print reply
Posts: 162
Ik heb een nieuw groot/klein lichtschakelaar gekocht, maar daar zitten zeven aansluitngen op zie foto. bij m'n oude waren er maar 3 voor nodig. Lichtblauwe Oranje en een gele
waar moet ik welke op aansluiten? (de buitenste aansluitingen zijn onder aan elkaar verbonden) Het is van een puch


 
Harm 28-10-2005 17:29 Print reply

Posts: 3032
Gister reed mn brommer nog goed en lekte die niet en nou lekt die ineens wat benzine en kom ik niet boven de 6 k uit met een hoop gepruttel en zonder kracht.

Ik heb de carb al losgehad en alles schoongemaakt en de vlotter iets verbogen maar hij lekt nog steeds en loopt nog steeds bagger. Help!!!
 
http://www.durtikkers.tk
Terror 28-10-2005 17:44 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm
Gister reed mn brommer nog goed en lekte die niet en nou lekt die ineens wat benzine en kom ik niet boven de 6 k uit met een hoop gepruttel en zonder kracht.

Ik heb de carb al losgehad en alles schoongemaakt en de vlotter iets verbogen maar hij lekt nog steeds en loopt nog steeds bagger. Help!!!



koppakking?
 

Dit topic is 87663 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 108 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved