-Wheelie-Johie- |
27-10-2005 12:59 |
 Posts: 2814 |
en je zorgt gewoon dat je voorde rest aan de regels houd en een goeie begrenzer scheelt ook een hoop. mijn begrenzer staat op 73 km/h dan heb je wel een boete maar ze gaan niet kijken oftie een begrenzer heeft en ik ga over de 100 dus tja als je dat rijdt en op de roller opeens 60...
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
Kampersjaak |
27-10-2005 13:14 |
 Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z
Hoe heet de stand van de digi camera voor close-ups?
macro
|
|
oderint dum metuant |
|
Sypie_Honda |
27-10-2005 13:24 |
 Posts: 13830 |
wat is het aandraaimoment van de kop bouten op een honda mb?
kan het nergens vinden in een faq or watever
graag ff in kg/cm want dat staat op onze momentsleutel
Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 27-10-2005 om 13:28 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Scarface |
27-10-2005 13:33 |
 Posts: 6023 |
Ik heb nu al 3 keer met een en de zelfde cilinder gehad dat mijn zuigerveren geknapt zijn en de zuiger vol met diepe krassen zat terwijl de cilinder er elke keer puntgaaf van af kwam, hoe kan dit?
Misschien een kleine giet fout in deze cilinder? (het is tenslote een 50cc immi.)?
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
-Wheelie-Johie- |
27-10-2005 13:35 |
 Posts: 2814 |
verkeerd om gemonteerd? zuigerveer hapt in poort en vernietigt zuiger(+meestal cilinder) dus je cilinder leeft nog? is die cilinder getuned? kijk is goed waar je slotjes zitten en tja het blijft idd imi
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
Gilera Gsm |
27-10-2005 13:48 |
 Posts: 2376 |
Is hpi voor derbi hetzelfde als hpi voor am6? Het is wel alle 2 ducati ontsteking, maar is de grondplaat ook nog hetzelfde?
|
|
|
|
KaWaReZ |
27-10-2005 14:09 |
 Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scarface
Ik heb nu al 3 keer met een en de zelfde cilinder gehad dat mijn zuigerveren geknapt zijn en de zuiger vol met diepe krassen zat terwijl de cilinder er elke keer puntgaaf van af kwam, hoe kan dit?
Misschien een kleine giet fout in deze cilinder? (het is tenslote een 50cc immi.)?
cil afgewerkt?
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
S1lv3r |
27-10-2005 14:15 |
 Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
wat is het aandraaimoment van de kop bouten op een honda mb?
kan het nergens vinden in een faq or watever
graag ff in kg/cm want dat staat op onze momentsleutel
Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 27-10-2005 om 13:28 uur.
in mijn handleiding staat:
18-22 Nm, dat is hetzelfde als 1,8 - 2,2 Kgm
wat dat dan in kg/cm is zou ik ook niet weten, al lijkt het me logisch dat je het dan x100 moet doen (moet je ff kijken of 180 kg/cm of 220kg/cm op die momentsleutel staan)
hmmm of juist gedeelt door 100
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 27-10-2005 om 14:15 uur.
|
|
|
|
Deon |
27-10-2005 15:10 |
 Posts: 9656 |
stotteren voor powerband is te grote sproeier toch?
en dat kan je wegwerken met de luchtstelschroef?
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
27-10-2005 15:11 |
 Posts: 13700 |
licht eraan hoe veel die stotterd
|
|
|
|
bereheer |
27-10-2005 15:12 |
 Posts: 1901 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm
Is hpi voor derbi hetzelfde als hpi voor am6? Het is wel alle 2 ducati ontsteking, maar is de grondplaat ook nog hetzelfde?
ja
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
Deon |
27-10-2005 15:14 |
 Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
licht eraan hoe veel die stotterd
hij stottert wel, maar trekt hem i/d 1 en 2/3 wel er door heen.
en luchtschroef zat nog bijna dicht dacht ik,
ik zal het ff proberen
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
27-10-2005 15:15 |
 Posts: 13700 |
kan msschien ook nog gasnaald zijn
|
|
|
|
Deon |
27-10-2005 15:15 |
 Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
kan msschien ook nog gasnaald zijn
neej, die regelt 25%-75% gas, en die staat al goed
|
|
|
|
Scarface |
27-10-2005 16:26 |
 Posts: 6023 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]
cil afgewerkt?
Cilinder komt gewoon standaard uit de doos. Is voor de rest niks aan getuned of zelf afgewerkt.
De zuiger, zuigerveren, compressie ring zijn elke keer goed gemonteerd. Het is ook niet zo dat 't om de haverklap gebeurt, ik reed al meer dan een jaar op die cilinder, met dus 3 keer over een verneukte zuiger. Ik heb nu voor de zekerheid maar een nieuwe 50cc immi er opgezet, omdat ik denk dat er gewoon een of ander gietfoutje/afwerkings foutje af fabriek in zat ofzo.
Ik was dus gewoon benieuwd of iemand misschien een verklaring heeft voor dit verschijnsel
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|