Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - max uit 70cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 714 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32186 - max uit 70cc
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1718 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puch_master 25-9-2005 14:20 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
oke true
maar 95 is ook hard maar niet hard genoeg weet je :S
en het tunen kost ook geld enz. das niet zo'n probleem maar opmaat pijp doe je op een 110cc of zo dan is dat pas leuk bij 70cc is dat anders
maar 80cc ori zuipt idd niet zo veel maar loopt ook niet zo hard h? moet je 80 blok aanschaffen en dan nog een leuke cilinder en dan zuipt het wel weer

en huilen over geld doe ik niet aan btw het moet idd rollen maar moet nog wat boete's betalen en dan ook nog opvokken gaat niet samen h?


orri 80 loopt al gauw 90 hoor..

als je deze dan beetje kieteld en 22mm ofzo d'r op loopt et wel aardig
 
Toyota AE86 Levin coupé
richard3 25-9-2005 14:21 Print reply

Posts: 5198
ori 80 loopt 90 das leuk maar dat loopt dit al dus wil eigelijk sneller patrick


+ ook nog een nieuwe carb ?


Dit bericht is gewijzigd door richard3 op 25-9-2005 om 14:21 uur.
 
op naar de grote brommers
Remco RS 25-9-2005 14:21 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master
[...]


orri 80 loopt al gauw 90 hoor..

als je deze dan beetje kieteld en 22mm ofzo d'r op loopt et wel aardig


zie het project van mcdronkz
 
Almer 25-9-2005 14:59 Print reply

Posts: 3325
moet je ontsteking dan vervroegen? gaat ie dan beter/sneller lopen? ik moet nog inrijden en heb ontstekin ori te staan en rijd opzich wel goed 90 met 2 man heb ik malossi 70cc met 20 mm mikuni en promauitlaat
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
richard3 25-9-2005 15:00 Print reply

Posts: 5198
ik heb hem vervroegt ja
 
op naar de grote brommers
AOF 25-9-2005 15:08 Print reply

Posts: 1477
met mps300 moet ie dasn ook op zijn vroegst?
 
richard3 25-9-2005 15:23 Print reply

Posts: 5198
geen idee
denk het wel maar dat moet je proberen kom je vanzelf achter
 
op naar de grote brommers
HONDA MT FRIESLAND 25-9-2005 15:40 Print reply
Posts: 79
Ik haal uit een 50 snel immitatietroep zelfs 95
is die niet eens getuned, ligt wel een zware vertanding onder nl 14-42, 16 mm keihin. En een 80 cc proma uitlaat, wat een dikkere pakking ertussen 4 kleps membraan en wat bij mij helpt is dus zonder luchtfilter, ja ik weet het is niet goed voor je cilinder maar ja 50 euro en je hebt een nieuwe en ik rijd al 4000 km probleemloos ermee
 
/
-Tom- 25-9-2005 15:43 Print reply

Posts: 4152
Tip: Leer afstellen
 
FTS Member
richard3 25-9-2005 15:45 Print reply

Posts: 5198
dat ding stond zeker wel wel goed afgesteld maar niemandt met 70c komt ver boven de 100 uit maar dat is wel de bedoeling, en met die 50cc imi hoe snel slijt dat ding da ding is binnen 5 a 6k onder je reet weg hoor
mag toch hopen dat die 70cc van mij dat niet doen maja ik laat hem door een vriend van mij tunen en dan zie ik het wel ik stel hem wel weer zelf af is altijd goed gedaan dus zal het nu ook wel zo zijn
 
op naar de grote brommers
-Tom- 25-9-2005 15:46 Print reply

Posts: 4152
Ik had 't tegen honda mt friesland
 
FTS Member
christianos 25-9-2005 19:45 Print reply

Posts: 20445
95 uit een athena is een redelijk knappe prestatie ongetjoend,
dus je kunt hem laten tunen of uitkijken naar een parmakutje of een malossi

en een kras in je wand lijkt me nou niet echt bevoordelijk voor het afstelengebeuren en de presatie's
of je neemt een snelle onderlangse pijp want die dingen bovenlangs zijn nou niet echt super op een mtx

uhm een mps -300 zit vooral geestelijk
er is wel verschil alleen het word erg overdreven.
je rijd er niet opeens 10 kmn harder door ofzo


offtopic toegevoegde info:
een gewone cdi heeft een dip roond de 11,5 k en dat is ongeveer wel het maximum toerental van de athena. dus je doord ie dip weg te halen schiet je niet veel op
 
richard3 26-9-2005 13:56 Print reply

Posts: 5198
gister een automonteur die ook veel met motoren heeft ff naardie cil gekeken hij zei zo van die kan je gewoon weg gooien mede omdat de brommerboer er een verkeerde zuiger ingezet heeft
hij zei dat als ik hem nu afstelde en er nog 2k mee kon rijden dat ik dan mazzel had ik denk dat ik dat gewoon doe want heb op hetmoment geen geld om een adere cil te kopen

kan natuurlijk ook ff proma opknappen en die onder mijn nsr zetten met std cil dan heb ik een powerband en kan ik hiermee nog redelijk rijden wat zou ik doen ??
 
op naar de grote brommers
Geert_GHC 26-9-2005 14:22 Print reply

Posts: 1475
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
[...]


Dit is echt een domme opmerking...

Maar richard als jij sneller wilt dan moet je niet zeuren dat het geld kost alles kost geld
idd grotere carb en tunen is een optie.... maar niet gaan huile dat alles geld kost vraag het anders niet... en trouwens 95 is best hard!

hoeso dom het klopt wel en hij wil snel gaan zonder veel te zuipe dan moet je een 80 blok pakke met een orri 80 en die wa tune fzo

 
-
Scozzisa 26-9-2005 14:23 Print reply

Posts: 2077
ik heb 60 cc imi malossi met 20 mikuni en tandwielverhouding 13 - 46

hij is nog NIET afgesteld, zit te kleine sproeier in enzo en rijdt net 70

als ie afgesteld is zal die dan 80 halen ofniet? anders zekr ff 14 -46 van maken dan zou ie het sowieso moeten halen

btw. het zijn wel echte kilometers
 

Dit topic is 1718 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved