dt50rcrosser |
18-11-2005 0:25 |
 Posts: 6252 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
er worden ook meer pk's gescoord met het AC blok, om nog een argument te geven
kinky.. des te meer reden om..... ja kweenie.. om gewoon door te gaan.. lol
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
dt50rcrosser |
18-11-2005 0:27 |
 Posts: 6252 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pee
toch vind ik het minder, een ac blok ipv van een lc wat vermogens technisch gezien het toch beter doet (hogere compressies etc). en de slijtage is ook hoger bij ac.maar dit is mijn mening, ik vind het verder niet lelijk.
maar dat lc zoveel extra werk is en gekut vind ik onzin het is maar wat je gewend bent. kost iets meer tijd maar om nou echt te zeggen wat klote...
zeg nou zelf..
wat staat er mooier op een naked.?
wat neemt er minder ruimte in beslag en geeft minstens net zoveel vermogen?
waar wordt je geil van >?>
wat is makkelijker sleutelen?
AC.. lol
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
pee |
18-11-2005 0:29 |
 Posts: 648 |
ja dat ac mooier is is denk ik omdat je ruimte meer gevuld is omdat die cilinder groter is. dit is maar een idee voordat ik platgebombardeerd wordt. maar ik wordt niet geil van AC....
maar denk nou niet dat ik ac maar sloom en slecht vind ik bedoel, ik ken genoeg zeer snelle ac brommers, maar als ik zou moeten kiezen, lc.
Dit bericht is gewijzigd door pee op 18-11-2005 om 0:31 uur.
|
|
Yamaha R1 |
|
dt50rcrosser |
18-11-2005 0:35 |
 Posts: 6252 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pee
ja dat ac mooier is is denk ik omdat je ruimte meer gevuld is omdat die cilinder groter is. dit is maar een idee voordat ik platgebombardeerd wordt. maar ik wordt niet geil van AC....
maar denk nou niet dat ik ac maar sloom en slecht vind ik bedoel, ik ken genoeg zeer snelle ac brommers, maar als ik zou moeten kiezen, lc.
Dit bericht is gewijzigd door pee op 18-11-2005 om 0:31 uur.
als ik moest kiezen....
als schoolbrommer..
lc.. rij ik dus ook een nieuwe dt
als sprint brommer
ac.. veller sterker..sneller..
en als naked.mooier.
wat dat betreft geef ik je gelijk idd..
lol
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
Baasbas |
18-11-2005 0:44 |
Posts: 2177 |
Quote: naar mijn idee kan er uit een lc meer vermogen worden gehaald. om die reden mochten er in de begin jaren xxx geen lc brommers in nederland rijden omdat je met lc gewoon meer vermogen kan creeren. vandara dat je in belgie wel mbx etc had
haha.. broodje aap imho 
En hier op het forum hebben we al Foxbuster gehad met 18.8pk ofzo uit een UNTUNED malossi.. en dan die zweed of wat was het met een grafiek van 20+ pk...
komen de lc blokjes niet eens bij in de buurt
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
Kampersjaak |
18-11-2005 0:46 |
|
pee |
18-11-2005 0:48 |
 Posts: 648 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
[...]
haha.. broodje aap imho 
En hier op het forum hebben we al Foxbuster gehad met 18.8pk ofzo uit een UNTUNED malossi.. en dan die zweed of wat was het met een grafiek van 20+ pk...
komen de lc blokjes niet eens bij in de buurt
ja ik spreek die gast zo nu en dan eenklasgenoot kent hem beter maar reken wel dat het naar mijn idee een 110cc was he.... en dr zijn lc scooters die 19pk hebben met 70cc.
Dit bericht is gewijzigd door pee op 18-11-2005 om 0:49 uur.
|
|
Yamaha R1 |
|
Baasbas |
18-11-2005 0:48 |
Posts: 2177 |
wie heeft het hier over scooters??
edit:
het gaat hier om de vraag MB8 of MBX80 blok..
en de LC blokjes worden geownd door de AC blokjes..
niemand praat hier over scooters
Dit bericht is gewijzigd door Baasbas op 18-11-2005 om 0:49 uur.
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
pee |
18-11-2005 0:49 |
 Posts: 648 |
het gaat om het principe.
|
|
Yamaha R1 |
|
pee |
18-11-2005 0:53 |
 Posts: 648 |
ok ik zal niet meer over scooters praten haha (ja ik moet er ook niks van weten daar niet van) maar ik wil die misverstand weg hebben dat ac zo veel meer voordelen heeft dan lc wat gewoon niet zo is. maar de voornaamste nadeel is toch zeker de slijtage. zo`n ac cilinder wordt toch vaak warmer dan een lc.
|
|
Yamaha R1 |
|
Baasbas |
18-11-2005 0:57 |
Posts: 2177 |
ja, maar daar ging het met betrekking tot die nsr niet om
de vraag is LC mbx blok, of AC mb/t/x blok.. En feit is dat de LC blokjes niet aan de AC blokjes kunnen komen (tot nu toe)
En ruim niet..
Ik heb het verder niet over ac of lc eigenschappen want die weet ik ook wel
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
pee |
18-11-2005 0:59 |
 Posts: 648 |
ja ok anders lig ik om 2 uur nog niet in bed
|
|
Yamaha R1 |
|
SpeedY_the_Devil |
18-11-2005 1:17 |
 Posts: 2711 |
ns1 ownd wel mb  en ns1 is ook lc..
als je ene 98cc autise getuned op een mbx blok zet dan denk ik wel dat ie ook veel pk'tjes scoort..
maar jah.. mb 125 of 110cc is ori wel sneller jah..
|
|
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php |
|
Baasbas |
18-11-2005 1:20 |
Posts: 2177 |
ik heb anders nog nooit een bankuitdraai gezien van een snel mbx blok.. ns1 ook niet.. het ac blokje wel.. en fiks ook
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
SpeedY_the_Devil |
18-11-2005 1:24 |
 Posts: 2711 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
ik heb anders nog nooit een bankuitdraai gezien van een snel mbx blok.. ns1 ook niet.. het ac blokje wel.. en fiks ook
nou ik baal er heel erg van dat ik nooit een uitdraai of filmpje heb gemaakt van me ns1..
want die was met ori 74 (uitgeboort naar 80cc) en 24 mik met proma 80 behoorlijk snel..
met top van rond de 135 en van 0-100 binnen 8 sec...
en daar heb je wel wat pk'tjes voor nodig.. (vraag me niet hoeveel)
|
|
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php |
|