Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - nsr 125 ac

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 860 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #32161 - nsr 125 ac
Pagina 27 van 48
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 46, 47, 48Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 38052 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dt50rcrosser 28-12-2005 1:01 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
volgens mij heb je de ruimte niet eens



oke,, ga jij maar een ander topic vol spammen met dat gezwam van je..

alles moet geprobeerd worden ..

ander kom je er nooit achter of het werkt.. en ik ben degene die dit gaat probere.. dus we zien het vanzelf..
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
christianos 28-12-2005 1:02 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]



oke,, ga jij maar een ander topic vol spammen met dat gezwam van je..

alles moet geprobeerd worden ..

ander kom je er nooit achter of het werkt.. en ik ben degene die dit gaat probere.. dus we zien het vanzelf..

ik had toch wel betere antwoorden van je verwacht, je hoeft niet zo fucking te bitchen

in plaats dat je nou met nuttige argumenten komt aan zetten..

naja, ga eens opmeten, ben benieuwd waar je expansie gedeelte kwijt wil..
 
dt50rcrosser 28-12-2005 1:09 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

ik had toch wel betere antwoorden van je verwacht, je hoeft niet zo fucking te bitchen

in plaats dat je nou met nuttige argumenten komt aan zetten..

naja, ga eens opmeten, ben benieuwd waar je expansie gedeelte kwijt wil..

f

alles moet geprobeerd worden oke

mijn idee.

je laat de tank iets omhoog komen.. dan word de hoofdframe buis. vervangen door een expansie die de taak van het frame overneemt..
deze expansie word meer smal dan rond.. waardoor deze onder door de tank heen loopt. waar normaal ook je frame zit.

dan blijft er naar mijn mening genoeg ruimte over voor bougie en kabels... het probleem met allen waar een draadje aan zit kan altijd verplaatst worden..

de koeling van de cilinder zal niet veel verschil maken. door een plaatje boven de cilinder te fixen. die aan de bovenkant bekleed is met brandwerenen stof ofzo.. word die warmte wel bij je cil weg gehouden.

achter de tank. dus achter je cil. bij aankomst bij je carb. kom je met het probleem dat je carb in de weg zit. en je luchtfilter...

door een andere spruitstuk te laten lassen wat veel korten is en wat je schuin uitlijnt. waardoor je carb opzij schiet in je frame creeer je ruimte voor je uitlaat. het probleem luchtfilter is altijd wat op te bedenken.

dan je achterveer..

mijn ideaa was twee demper.. . maak de splitsing al voor je veer en je hebt van je veer ook geen last en je demper zit onder je kont.. i

nou u weer here chrisianos..

en ik bitch nie haha. .kben gwoon moe.. en kheb een hekel aan me dt...
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
dt50rcrosser 28-12-2005 1:11 Print reply

Posts: 6252
oja.. ik ga pitten. de mzzls..
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
christianos 28-12-2005 1:15 Print reply

Posts: 20445
kijk.. dit klikt acceptabel

wat ik er aan toe zou mogen voegen :

ga dit doen, ben benieuwd, loop zelf ook al een tijdje met dit idee, durfde het alleen niet

ik zou alleen niet de expansie gedeelte je frame laten dragen,ik zou de uitlaat iets aan de rechterkant van frame houden zodat ie ongeveer naast je hoofdframe buis komt te lopen dit in verband met ook de monoshock waar je ook omheen moet.
vermijd zoveel mogelijk bochten in de pijp, dit is alleen maar prestatie verlies...
laat anders een spruitstuk voor je carbarateur maken die uitsteekt naar links, dan kan je daar je carb op kwijt met een twin-air filter ofzo.
Ik zou vooraan een ruime bocht om de cilinder heen te maken zodat je nog iets van een lucht barriere overhoud. (misschien een windvangertje bouwen ofzo, zodat je verzekerd bent van een constante luchtstroom tussen uitlaat en koelribben)
verder, hang je kabels niet in de buurt van de uitlaat, meestal is de combinatie niet zo geniaal...

veel succes, je hebt me overtuigd !
 
dt50rcrosser 28-12-2005 9:32 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
kijk.. dit klikt acceptabel

wat ik er aan toe zou mogen voegen :

ga dit doen, ben benieuwd, loop zelf ook al een tijdje met dit idee, durfde het alleen niet

ik zou alleen niet de expansie gedeelte je frame laten dragen,ik zou de uitlaat iets aan de rechterkant van frame houden zodat ie ongeveer naast je hoofdframe buis komt te lopen dit in verband met ook de monoshock waar je ook omheen moet.
vermijd zoveel mogelijk bochten in de pijp, dit is alleen maar prestatie verlies...
laat anders een spruitstuk voor je carbarateur maken die uitsteekt naar links, dan kan je daar je carb op kwijt met een twin-air filter ofzo.
Ik zou vooraan een ruime bocht om de cilinder heen te maken zodat je nog iets van een lucht barriere overhoud. (misschien een windvangertje bouwen ofzo, zodat je verzekerd bent van een constante luchtstroom tussen uitlaat en koelribben)
verder, hang je kabels niet in de buurt van de uitlaat, meestal is de combinatie niet zo geniaal...

veel succes, je hebt me overtuigd !


ik denk zelf dat de ruimter er niet is om om die expansie. langszij van de hoofdframebuise te laten lopen..

ik zat te denken om de exapansie zo te maken dat er strippen boven langs,onderlangs, en langs de zijkanten lopen die de klappen van de monoshock opvangen.

met dat spruitstuk klopt idd. die laat ik naar links aflopen.

en door de bocht iets ruimer te laten lopen hoop ik dat ik er nog een windhapper achter kan plaatsen die zorgt dat de warmelucht altijd afgevoerd kan worden. door de brommerheen naar de achterkant.

en ja voor de kabels zal ik wat anders moeten bedenken. het was de bedoeling om die door die hoofdbuis te trekken..maar ik hoop nou dat ik die onder door de twee buizen kan trekken....



 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
khpoppema 28-12-2005 13:15 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]


ik denk zelf dat de ruimter er niet is om om die expansie. langszij van de hoofdframebuise te laten lopen..

ik zat te denken om de exapansie zo te maken dat er strippen boven langs,onderlangs, en langs de zijkanten lopen die de klappen van de monoshock opvangen.

met dat spruitstuk klopt idd. die laat ik naar links aflopen.

en door de bocht iets ruimer te laten lopen hoop ik dat ik er nog een windhapper achter kan plaatsen die zorgt dat de warmelucht altijd afgevoerd kan worden. door de brommerheen naar de achterkant.

en ja voor de kabels zal ik wat anders moeten bedenken. het was de bedoeling om die door die hoofdbuis te trekken..maar ik hoop nou dat ik die onder door de twee buizen kan trekken....






dat gaat ook nog moeilijk worden denk ik die kabels door frame buizen aan de onderkant. maar moet wel lukken denk ik

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
dt50rcrosser 28-12-2005 17:53 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]



dat gaat ook nog moeilijk worden denk ik die kabels door frame buizen aan de onderkant. maar moet wel lukken denk ik




dat word ckr moeilijk ja

maar ik heb besloten na ff gemaild te hebben met luc.. om eerst een onderlangse uitlaat te fixen met twee dempers.. aan bijde zeiden

en dan vervolgens. een ander nsr frame op de kop tikken(steijeart ofzo) en daar in te gaan lassen en slijpen om dat uitlaat idee te proberen... dat lijkt me veiliger dan gelijk in me eigen frame los te gaan..
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
MT70-nolimit 28-12-2005 17:58 Print reply

Posts: 4323
hm ja rick heb je al besloten voor welk type luchtfilter we gaan?
 
gaat lang goed
dt50rcrosser 28-12-2005 18:00 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
hm ja rick heb je al besloten voor welk type luchtfilter we gaan?



komen we vanzelf achter.. der zullen der niet veel passen
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
MT70-nolimit 28-12-2005 18:01 Print reply

Posts: 4323
Met een beetje buigen moet Twinair wel lukken lijkt me
 
gaat lang goed
dt50rcrosser 28-12-2005 18:03 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Met een beetje buigen moet Twinair wel lukken lijkt me



idd
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
dt50rcrosser 29-12-2005 20:27 Print reply

Posts: 6252
ik ben nou opzoek naar

- 1 extra voorremschijf van nsr.
- 2 voorremklauwen..
- 1 rempomphandvat.
- 1 extra ondervoorpoot met remklauwbevestiging.

pls inboxen als je ervanaf moet....
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
dt50rcrosser 21-1-2006 20:25 Print reply

Posts: 6252
grrrr.. meneer mt70nolimit heeft een rotje onder in me carter gedonderd... niet aan hoor.. maar alles mag er wel weer af.. vieze laaier.. haha.

me dpr is onderweg. en de carb en alles is aangesloten..
voor de rest. heb ik de kont van het beestje ingetaped.wat weg geslepen moet worden. en heb ik een nieuw ontwerpje gemaakt voor de kont. foto`s volgen.
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Saknet 21-1-2006 20:28 Print reply

Posts: 10355
wat n luiwammes te lam om ff rotje doormidde te breken en kruid in tank te gooien

zijn er geen schuine mtx-sh/nsr spruitstukken die op jouw carb passen toevallig?


 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 38052 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 27 van 48
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 46, 47, 48Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved