Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - nsr 125 ac

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 671 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #32161 - nsr 125 ac
Pagina 14 van 48
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 46, 47, 48Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 38089 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bullet 28-11-2005 17:14 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]

en waar staat dat dan ongeveer in het topic dat iedere ac cilinder meer koppel heeft dan een lc cilinder inclusief feiten en bronnen?


duidelijk, is onzin.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]



ligt aan de afstand van je sprint lol




ehm nee?

denk dat mt70 op alle afstanden word "geownt", een leuke 70cc heeft gewoon meer vermogen dan een mt70.
 
**My BungHole Will Speak Now**
dt50rcrosser 28-11-2005 17:17 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


als je zo gaat redeneren, dat is van zoveel factoren afhankelijk, te beginnen met verschillen in poorttiming. en al heb je exact dezelfde timingen en exact dezelfde cilinders, een minimaal verschil in bijvoorbeeld de afstelling kan al gevolgen voor het vermogen hebben.
idd
het punt is gewoon, een ac gaat keihard over die temperatuur heen, dus het rendement van een ac cilinder ligt gewoon lager, je verliest bij een ac cilinder meer vermogen aan warmte productie. bij een lc gaat er minder vermogen naar de warmteproductie waardoor je een hoger rendement hebt en dus meer vermogen op je achterwiel.
idd
en waar staat dat dan ongeveer in het topic dat iedere ac cilinder meer koppel heeft dan een lc cilinder inclusief feiten en bronnen?moet je ff zoeken.. kweenie wie dat zei.



klopt idd allemaal... en op meer plussers van ac kan ik zo niet komen..lol.. maar zeg zelf ac op een naked staat beter.. hahaha

in ieder geval. bedankt. voor 1 van de betere discussies vant forum. zonder gezeik met feiten. en geen gejank ideaal..
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
dt50rcrosser 28-11-2005 17:17 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


duidelijk, is onzin.

[...]


ehm nee?

denk dat mt70 op alle afstanden word "geownt", een leuke 70cc heeft gewoon meer vermogen dan een mt70.

oja met mt70 bedoel ik mt70n0limit en die rijdt 95cc he.. lol

 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
SpeedY_the_Devil 28-11-2005 17:18 Print reply

Posts: 2711
nou kan ik iig wel vertellen uit ervaring dat zelfs mijn ns1 t moeilijk had met "nieuwere" brommers

appie rs met 70 en allerlij shit erop kon ik ook maar net wegtrekken en een derbi met 80cc nhr en shit die kon ik alleen ownen op top..

andere honda's (nsr50/70,mbx80,mt50/80,mb50/80/125 en mtx50/70) trok ik dik scheit en op top

edit-

mb125 was dan wel weer moeilijker en alle brommers waar ik tegen reed waren ongetuned net als me ns1

Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_devil op 28-11-2005 om 17:20 uur.
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
bart de scootergek 28-11-2005 17:20 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]



klopt idd allemaal... en op meer plussers van ac kan ik zo niet komen..lol.. maar zeg zelf ac op een naked staat beter.. hahaha

in ieder geval. bedankt. voor 1 van de betere discussies vant forum. zonder gezeik met feiten. en geen gejank ideaal..



en nu komen we uit op een estetisch punt, je doet het dus vanwege het uiterlijk. daar laat ik me compleet buiten, want dat is een mening.

waar het me nu al die tijd om ging is dat gezeur dat ac beter is dan lc, daar zijn we nu uit dan.

btw, je hebt wel gelijk met die discussie, heb al eerder complimenten gegeven .
 
Honda RC-33
Bullet 28-11-2005 17:20 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
nou kan ik iig wel vertellen uit ervaring dat zelfs mijn ns1 t moeilijk had met "nieuwere" brommers

appie rs met 70 en allerlij shit erop kon ik ook maar net wegtrekken en een derbi met 80cc nhr en shit die kon ik alleen ownen op top..

andere honda's (nsr50/70,mbx80,mt50/80,mb50/80/125 en mtx50/70) trok ik dik scheit en op top


zo bijzonder snel is een std ns1 nou ook weer niet, tegen een nieuwe brommer met een leuke 70 maak je ben je bijna kansloos (met een ns1)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



en nu komen we uit op een estetisch punt, je doet het dus vanwege het uiterlijk. daar laat ik me compleet buiten, want dat is een mening.
.


im with stupid

Dit bericht is gewijzigd door Bullet op 28-11-2005 om 17:21 uur.
 
**My BungHole Will Speak Now**
SpeedY_the_Devil 28-11-2005 17:23 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


zo bijzonder snel is een std ns1 nou ook weer niet, tegen een nieuwe brommer met een leuke 70 maak je ben je bijna kansloos (met een ns1)

[...]


im with stupid

Dit bericht is gewijzigd door Bullet op 28-11-2005 om 17:21 uur.



mijn ns1 was dus niet standaard.. cil was uitgeboord naar 80cc en andere carb uitlaat..

en ik moet zeggen hij was op de 1 of andere manier wel stuk sneller origineel als de 2e ns1 die ik gekocht had
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
dt50rcrosser 28-11-2005 17:23 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



en nu komen we uit op een estetisch punt, je doet het dus vanwege het uiterlijk. daar laat ik me compleet buiten, want dat is een mening.

waar het me nu al die tijd om ging is dat gezeur dat ac beter is dan lc, daar zijn we nu uit dan.
haha.. zodra ik klaar ben dan zet ik een 110cc ac tegenover een 110cc lc.. allebei honda.. alleen voor de lol.. zullen we zien..

btw, je hebt wel gelijk met die discussie, heb al eerder complimenten gegeven .zo is discusseren tenminste leuk. zonder die noobies die zeggen dat ze 120 rijden met een ori rs2


 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Yewst 28-11-2005 17:24 Print reply
Posts: 260
Quote:

het punt is gewoon, een ac gaat keihard over die temperatuur heen, dus het rendement van een ac cilinder ligt gewoon lager, je verliest bij een ac cilinder meer vermogen aan warmte productie. bij een lc gaat er minder vermogen naar de warmteproductie waardoor je een hoger rendement hebt en dus meer vermogen op je achterwiel.


Volgens mij produceert een lc cilinder even veel warmte als een ac, maar wordt het sneller en beter afgevoerd
 
dt50rcrosser 28-11-2005 17:25 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EviL_SiqKNeSS
[...]


Volgens mij produceert een lc cilinder even veel warmte als een ac, maar wordt het sneller en beter afgevoerd



je neemt me de woorden uit de mond.. ik wou het alleen nog niet hardop zeggen.
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Kampersjaak 28-11-2005 17:25 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EviL_SiqKNeSS
[...]


Volgens mij produceert een lc cilinder even veel warmte als een ac, maar wordt het sneller en beter afgevoerd


precies, en ac wordt dan alleen maar warmer
 
oderint dum metuant
bart de scootergek 28-11-2005 17:25 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]





wat wil je daarmee bereiken?

alsof je die cilinders met elkaar kan vergelijken, zoals gezegt vind maar eens 2 exact dezelfde cilinders die in ac en lc verkrijgbaar is. dus zelfde timing, poort layout, zelfde cilinderkop, carb, uitlaat, carbafstelling en nog 100 andere factoren die hetzelfde zijn.

als in het ene carter bijvoorbeeld een andere werveling voorkomt dan kan dat al vermogen schelen, dus je kunt het gewoon niet vergelijken, want je krijgt niet 2 exact dezelfde setups.
 
Honda RC-33
mcdronkz 28-11-2005 17:26 Print reply

Posts: 32777
als je met ac bezig bent moet je het wel goed doen



115pk uit 1 liter, zonder turbo
 
SpeedY_the_Devil 28-11-2005 17:27 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EviL_SiqKNeSS
[...]


Volgens mij produceert een lc cilinder even veel warmte als een ac, maar wordt het sneller en beter afgevoerd



maar hij blijft iig wel beter op t ideale temperatuur
beetje leuke ac wordt gewoon te heet
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
dt50rcrosser 28-11-2005 17:27 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



wat wil je daarmee bereiken?

alsof je die cilinders met elkaar kan vergelijken, zoals gezegt vind maar eens 2 exact dezelfde cilinders die in ac en lc verkrijgbaar is. dus zelfde timing, poort layout, zelfde cilinderkop, carb, uitlaat, carbafstelling en nog 100 andere factoren die hetzelfde zijn.
[m]daarom zeg ik voor de fun lol fun lol fun..[/m]
als in het ene carter bijvoorbeeld een andere werveling voorkomt dan kan dat al vermogen schelen, dus je kunt het gewoon niet vergelijken, want je krijgt niet 2 exact dezelfde setups.


 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek

Dit topic is 38089 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 14 van 48
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 46, 47, 48Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved