Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - nsr 125 ac

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1172 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #32161 - nsr 125 ac
Pagina 12 van 48
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 46, 47, 48Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 38093 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joostvdw 25-11-2005 21:23 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Draven
Gaat LC niet hoger in toeren?


nee, niet per definitie
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
MT70-nolimit 28-11-2005 14:03 Print reply

Posts: 4323
ik heb het met dt50rcrosser al over meerdere dingen gehad om het meeste uit die AC te halen. Verder moeten er nog wat standaard dingen gebeuren. Ik denk dat we de balansas eruit halen, ff opzoek naar een daytona cdi en zo meer dingetjes.
 
gaat lang goed
dt50rcrosser 28-11-2005 14:17 Print reply

Posts: 6252
he slootman... die nieuwe band... gaat niet in me nsr brugje passen.. lol

ik ga vanmiddag dat ns1 spul bestellen.. kheb wss ook kroonplaten nodig.. onder en boven. duss
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
The Catfish 28-11-2005 15:27 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
ik denk dat je voor een sprint brommer. uiteindelijk beter voor ac kan gaan.
oei oei.... kom maar, kom maar,.. met het commentaar
als je door blijft redeneren. je hebt meer koppel. en zoals eerder gezegd. bij een minder goed warm gereden brommer heb je dus meer kracht omdat je bedrijfstemparatuur lager is... kortom creeer een beter koeling op je ac en je koppel blijft hoger en je houdt je snelheid.

correct me if im rong

Dit bericht is gewijzigd door dt50rcrosser op 23-11-2005 om 22:44 uur.


je hebt iig minder gewicht om mee te slepen.
geen radiateurs en shit.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
jd boer 28-11-2005 15:33 Print reply

Posts: 6005
eens zien wat die kleuren worden deutz kleurtjes maar ondertussen wel in een john deer overal sleutelen staat me beter aan
 
rs1sprintuhr
MT70-nolimit 28-11-2005 15:34 Print reply

Posts: 4323
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr racer joost
eens zien wat die kleuren worden deutz kleurtjes maar ondertussen wel in een john deer overal sleutelen staat me beter aan


die in dat JD overall ben ik maar ik krijg rick niet omgepraat om in JD kleuren te spuiten, de homo
 
gaat lang goed
jd boer 28-11-2005 15:36 Print reply

Posts: 6005
hmm en jullie komen uit espel ? zie k nou ja k ut bant woon ook op boerderij maar ja jd kleuren is gewoon mooier dan die vieze deutz groen
 
rs1sprintuhr
Frysk 28-11-2005 15:51 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]


die in dat JD overall ben ik maar ik krijg rick niet omgepraat om in JD kleuren te spuiten, de homo

john deer kleurtjes zijn sweet
 
giggitybyte
MT70-nolimit 28-11-2005 15:51 Print reply

Posts: 4323
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr racer joost
hmm en jullie komen uit espel ? zie k nou ja k ut bant woon ook op boerderij maar ja jd kleuren is gewoon mooier dan die vieze deutz groen


ja ik zal em binnekort ff laten fotosjoppen dan kunnen die andere BFgangsters die geen verstand hebben van trekkers ook zien hoe lelijk deutz is
 
gaat lang goed
khpoppema 28-11-2005 15:53 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
he slootman... die nieuwe band... gaat niet in me nsr brugje passen.. lol

ik ga vanmiddag dat ns1 spul bestellen.. kheb wss ook kroonplaten nodig.. onder en boven. duss


heb je dan ook geen ns 1 voorvork nodig?

(kun je dat miss neit beter ergens anders gaan zoeken?)


 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-11-2005 15:57 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


zijn 2 pics genoeg ?

afbeelding
afbeelding

scooters en auto's is natuurlijk appels met peren vergelijken

- maar ze hebben beide geen rijwind koeling
- ze zijn beide luchtgekoeld (indien je een AC scooter heb)
- ze hebben beide geforceerde koeling
- en maken allebei v??l toeren (in het geval van een snelle cil op de scoot)



maare, bij een auto met geforceerde koeling is het wel zo dat je fan nogal wat vermogen vreet. ik weet zo uit mijn hoofd niet meer het percentage maar ik verschoot er van.
ik zoek dat vanavond wel ff op in de boeken
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
dt50rcrosser 28-11-2005 16:44 Print reply

Posts: 6252
oke, snik het wordt wel weer johndeere groen.. jankerts..

vond ik zelf ook wel mooier.. maar bij de deutz dealer hier int dorp kan ik gratis me verf halen.. en ik nam aan dat die alleen deutz hadden staan.. wat ontdek ik net.. een rij verder staan de john deere kleuren.. dus ideaal..

en wat betreft mijn voorvork op dit moment.

wat ik kan doen is dit.

alle stukjes appart zoeken.. en geld over blijven maken..waar ik geen zin in heb..
en dan pas over drie weken alle onderdelen heb

of..
-onder en boven kroonplaten ns1
-ns1 velgen
-ns1 achterbrug met klauw.
bestellen bij motoimport..en het over een paar dagen in de bus hebben.. zeg maar


 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
bart de scootergek 28-11-2005 16:51 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
ik denk dat je voor een sprint brommer. uiteindelijk beter voor ac kan gaan.
oei oei.... kom maar, kom maar,.. met het commentaar
als je door blijft redeneren. je hebt meer koppel. en zoals eerder gezegd. bij een minder goed warm gereden brommer heb je dus meer kracht omdat je bedrijfstemparatuur lager is... kortom creeer een beter koeling op je ac en je koppel blijft hoger en je houdt je snelheid.

correct me if im rong

Dit bericht is gewijzigd door dt50rcrosser op 23-11-2005 om 22:44 uur.



waarom heeft een ac cilinder meer koppel? dus jij wil zeggen dat per defenitie iedere ac cilinder meer koppel heeft dan een lc cilinder.

en wat je zegt, creeer een betere koeling op je ac, daar gaat het fout en vanaf dat moment komt lc om de hoek kijken, je krijgt een ac gewoon niet constant op 60 graden, wat met een lc gemakkelijk lukt.
 
Honda RC-33
jd boer 28-11-2005 16:56 Print reply

Posts: 6005
jeeeee we winnen het wel ideaal dat je verf bij blok kan halen
 
rs1sprintuhr
dt50rcrosser 28-11-2005 16:58 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



waarom heeft een ac cilinder meer koppel? dus jij wil zeggen dat per defenitie iedere ac cilinder meer koppel heeft dan een lc cilinder.

een goeie ac zal per defenitie meer koppel hebben dan een lc van dezelfde categrie

en wat je zegt, creeer een betere koeling op je ac, daar gaat het fout en vanaf dat moment komt lc om de hoek kijken, je krijgt een ac gewoon niet constant op 60 graden, wat met een lc gemakkelijk lukt.


waarom zou je je sprintbrommer contstant op 60 graden houden..
als jij je brommer puur voor de sprinterij zou bouwen. dan vervang je je zuiger om de paar races. dan kan je dus veel meer laaien.

 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek

Dit topic is 38093 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 12 van 48
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 46, 47, 48Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved