Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Benzine stroomt uit me filter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 886 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32027 - Benzine stroomt uit me filter
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3052 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

S.Brouwer 17-9-2005 20:00 Print reply

Posts: 1783
de drijver in het vlotterbakje is dat een koperen? zoja dan moet je die iets omhoog buigen zodat hij het pennetje verder in drukt en de brandstof toevoer wel goed afsluit.

als jij zelf het pennetje indrukt en het stopt wel ligt het dus niet aan het pennetje maar aan de drijver
 
Splendid 17-9-2005 20:49 Print reply

Posts: 8421
had ik ook met mn 20mm .. ding was gewoon verneukt..hele vlotter kaduk..viel weinig meer aan te redden, dat ding sloot het ook niet af, hoe ver je hem ook boog/schoonmaakte of wat dan ook
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
fastkootje 17-9-2005 20:58 Print reply

Posts: 3150
maar als i het met de hand doe lukt het wel dus hopelijk is er nog iets te redde
 
Kawasaa 17-9-2005 21:02 Print reply

Posts: 778
Mijn cabr. lekte ook eerst maar dat kwam omdat ik de schroefjes had omgedraaid(van lucht in de onderkant van de vlotterbak en andersom)
 
tsxj oran 17-9-2005 21:02 Print reply

Posts: 6498
wat splendid had is wss(niet zeker dus) een lekke vlotter dan blijft hij beneden hangen en sluit hij nooit af maar zolang je vlotter niet lek is en het koperren plaatje niet is afgebroken is hij gewoon goed te buigen en dus te redden

 
oud
tsxj oran 17-9-2005 21:04 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa
Mijn cabr. lekte ook eerst maar dat kwam omdat ik de schroefjes had omgedraaid(van lucht in de onderkant van de vlotterbak en andersom)

leuk om te wete opzich hoor maar we proberen deze jonge iets te leren en hem te helpen dus plz reply ff nuttige dingen totdat hij eruit is en zijn carb niet meer lekt

 
oud
Kawasaa 17-9-2005 21:04 Print reply

Posts: 778
miskien is dat het probleem...

vlotternaald moet trouwens met het puntje naar boven

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaa op 17-9-2005 om 21:07 uur.
 
tsxj oran 17-9-2005 21:08 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa
miskien is dat het probleem...

vlotternaald moet trouwens met het puntje naar boven

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaa op 17-9-2005 om 21:07 uur.

dat merk je wel want dan valt je vlotterbak er bijna af enne ik denk dat faskootje toch wel zo veel ervaring heeft dat hij niet zoiets doet

 
oud
Splendid 17-9-2005 21:09 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
wat splendid had is wss(niet zeker dus) een lekke vlotter dan blijft hij beneden hangen en sluit hij nooit af maar zolang je vlotter niet lek is en het koperren plaatje niet is afgebroken is hij gewoon goed te buigen en dus te redden



mja er kwamen geen belletjes uit en iedere keer als ie uit de carb kwam was ie nog leeg

wtf vlotter met het puntje omhoog..ik wil niet weten hoe jij een cilinder op je brommer zet

Dit bericht is gewijzigd door Splendid op 17-9-2005 om 21:10 uur.
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Kawasaa 17-9-2005 21:10 Print reply

Posts: 778
hahah ja sal ook wel maar ik bedoel dat gatje onderaan de vlotterbak om de vlotterbak leeg te laten lopen..
 
dthedjuh 17-9-2005 21:40 Print reply

Posts: 693
ik had vanmiddag mijn vlotter schijnbaar ook scheef zitten
alleen zit mijn luchtfiter hoger als de cilinder zeg maar.
dus de binzine loopt niet door de luchtfilter
maar de cilinder in
ik begin te renne (zonder pijp, was aant sleutele) kots dat ding me toch ff 3 liter benzine door de uitlaat poort naar buiten. op onze stoep die ik vervolgens kon gaan poetse:P

 
Suzuki TSX!!!
fastkootje 17-9-2005 22:11 Print reply

Posts: 3150
hoe heb jij hte opgelost dan

 
tsxj oran 17-9-2005 22:17 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edwinhermkens
ik had vanmiddag mijn vlotter schijnbaar ook scheef zitten
alleen zit mijn luchtfiter hoger als de cilinder zeg maar.
dus de binzine loopt niet door de luchtfilter
maar de cilinder in
ik begin te renne (zonder pijp, was aant sleutele) kots dat ding me toch ff 3 liter benzine door de uitlaat poort naar buiten. op onze stoep die ik vervolgens kon gaan poetse:P


wrom poets je de stoep dan ook??

 
oud
honda mbx 110 17-9-2005 23:03 Print reply

Posts: 115
is www.motoinport.nl aka johan zo slecht dan?,want hij heeft best mooie onderdelen zitten voor mb8,mtx80 mbx ns1 enz,als t zo'n oplichter was hadden er allang n stel kossovaren verhaal gehaald ,denk je ook niet?
 
i love the smell of napalm in the morning !
fastkootje 17-9-2005 23:14 Print reply

Posts: 3150
zoals mensen zeggen... je moet er eigenlijk langsgaan om iets op te halen want hij heeft bij 50 keihins liggen en al vraag je het om het op te sturen stuurt hij de slechte carbs op en al haal je het ligt hij een hele goeie voor je neer... zo zorgt hij dat hijer goed vanaf komt!
 

Dit topic is 3052 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved