Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70/80 cc ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 931 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31962 - 70/80 cc ?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jekko 13-9-2005 20:35 Print reply

Posts: 827
Zeker voor de 80 gaan.
Koppel rijd heerlijk.

Icm een laagtoerige uitlaat.
 
Waiting for the wor`s to come
Remco RS 13-9-2005 20:36 Print reply

Posts: 11463
ja maar dan moet je ook een laagtoerige cilinder hebben.. en een ori 80 honda is wel iets heel anders
 
Jekko 13-9-2005 20:38 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
ja maar dan moet je ook een laagtoerige cilinder hebben.. en een ori 80 honda is wel iets heel anders



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luuk89
het gaat om een derbi senda sm limitred edition (2004)




Wie heeft het hier over honda`s?
 
Waiting for the wor`s to come
Remco RS 13-9-2005 20:40 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
[...]



[...]




Wie heeft het hier over honda`s?


omdat jij een mt hebt, ik dacht dat je daar een 80 op had, maar ik had het fout
 
Luuk89 13-9-2005 20:43 Print reply
Posts: 75
Maar als we van de 70cc uitgaan, wat moet er dan nog meeveranderen, wat voor carburateur wat voor sproeier...?
 
Remco RS 13-9-2005 20:44 Print reply

Posts: 11463
ach, een 19 of 21 mm zou ik dan doen.. en de sproeier moet natuurlijk ook groter, maar dat zijn de kosten ook niet

edit:je kan ook een 28mm doen, het ligt er aan wat voor cilinder je neemt en hoe ver je wil gaan h?

edit2: Kijk in het profiel van StefanB, als je nog een leuk idee voor je Senda nodig hebt
Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 13-9-2005 om 20:44 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 13-9-2005 om 20:45 uur.
 
Luuk89 13-9-2005 21:05 Print reply
Posts: 75
wat gaat t allemaal denk je kosten, las net ook van een nieuwe krukas enzo die je nodig hebt

 
Remco RS 13-9-2005 21:10 Print reply

Posts: 11463
naja het hoeft niet, maar bij mij was de ori krukas er vrij snel doorheen.. je kunt natuurlijk een tweedehands cilinder kopen, een krukas is iets van

Doppler Race Krukas
Leverbaar voor Minarelli in pen 10 & 12.
Piaggio.
Voor slechts ? 100.-

Doppler Krukas S3R
Leverbaar voor Minarelli, Piaggio, Peugeot, Minarelli AM6 & Derbi.
Voor slechts ? 87.50

www.josdijkman.nl

nou voor een tweedehands cilinder iets van 70e
uitlaat ook iets van 70e denk ik

maar je ori spul is wel veel waar, cil en uitlaat.. die zijn heel duur nieuw.. je kunt t bewaren of je kunt t verkopen

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 13-9-2005 om 21:10 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 13-9-2005 om 21:11 uur.
 
Remco RS 13-9-2005 21:13 Print reply

Posts: 11463
het kan natuurlijk ook goedkoper:

je ori krukas houden en wachten tot hij de geest geeft, en je ori uitlaat ontgrenzen.. je maakt dan misschien niet optimaal gebruik van je cilinder, maar t loopt ook wel
 
m_a_r_c_o 13-9-2005 21:34 Print reply

Posts: 6443
80cc, en ik wil een paar rondjes luuk
 
Seat Leon 20vt
mangoo 13-9-2005 21:41 Print reply

Posts: 743
als je geld hebt zou ik de 80cc malossi mhr replica nemen icm 21mm en yasuni hm uitlaat en voor een wat meer budget setup maar zeker niet langzamer, top performance 70cc cil met zelfde hm uitlaat ?f metrakit met 19 of 21mm ik heb zelf nu de 70mk cil en die is precies hetzelfde als de top performance en ik ben er zeeeeer tevreden mee
 
StefanB 13-9-2005 23:38 Print reply

Posts: 2591
ik ben het wel met mangoo eens, alleen goedkope setup zou ik een airsal namen ipv metrakit ..

maarja mhr rep 80cc icm 21mm carb en een yasuni cross hm zal heel lekker rijden
 
E24 M30b35@GT3576

Dit topic is 1612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved