Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Het Kleine Vragentopic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 797 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31639 - Het Kleine Vragentopic
Pagina 72 van 114
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 112, 113, 114Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 49948 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Schrabbekerke 28-1-2006 14:32 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr racer joost
hey nou heb ik nieuwe km kabel gekocht

oude was afgebroken en nou zit er nog eens stukje van de oude kabel in de km teller bij het voorwiel iemand enig idee hoe dit los moet want gewoon met een tang aan roppen lukt niet

aprillia rs50 van 98 gaat het om


Waarom lukt dat niet? Pincet dan?
 
jd boer 28-1-2006 14:35 Print reply

Posts: 6005
heb dr met een punt tang aan lopen roppen niet los te krijgen

misschien vergeet ik iets los te draaien ofzo

maar naar mijn weten moet het zo los kunnen
 
rs1sprintuhr
onex 28-1-2006 15:02 Print reply

Posts: 464
wie heeft de meeste profile hits?
 
tsxj oran 28-1-2006 15:03 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onex
wie heeft de meeste profile hits?

waarschijnlijk oldscool members, er zijn genoeg mensen die na de 10000 posts een nieuwe account aanmaken

 
oud
Remco RS 28-1-2006 15:08 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr racer joost
heb dr met een punt tang aan lopen roppen niet los te krijgen

misschien vergeet ik iets los te draaien ofzo

maar naar mijn weten moet het zo los kunnen

zou ik ook zeggen, doe er eens wd40 op, ff laten trekken
 
wiebutt 28-1-2006 20:07 Print reply

Posts: 6264
beter afstellen rob
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Johnny B 28-1-2006 20:08 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onex
wie heeft de meeste profile hits?

blukaap en dronks en ruben en lude

Dit bericht is gewijzigd door Johnny B op 28-1-2006 om 20:08 uur.
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
crosser Rob 30-1-2006 13:30 Print reply

Posts: 48
hey

Waar kun je op een yamaha dt50 zien van welk bouwjaar het is?

groeten

 
Scarface 30-1-2006 13:32 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crosser Rob
hey

Waar kun je op een yamaha dt50 zien van welk bouwjaar het is?

groeten



als het er op zou staan dan moet het op het type plaatje staan, zo niet, zul je bij yamaha nederland moeten informeren
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Terror 30-1-2006 13:33 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]


als het er op zou staan dan moet het op het type plaatje staan, zo niet, zul je bij yamaha nederland moeten informeren



velgen volgens mij ook
 
Marko 30-1-2006 13:33 Print reply

Posts: 1521
Ik had een vraagje over carter tunen.
hoe erg belangrijk is het als ik een mhr 80 op me derbi blok zet?
want ik kan een mhr 80 nieuw voor een prikkie krijgen.
ik zie het carter tunen alleen niet zo zitten,
omdat ik dan nooit meer terug naar 50 kan volgens mij.
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Terror 30-1-2006 13:33 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
Ik had een vraagje over carter tunen.
hoe erg belangrijk is het als ik een mhr 80 op me derbi blok zet?
want ik kan een mhr 80 nieuw voor een prikkie krijgen.
ik zie het carter tunen alleen niet zo zitten,
omdat ik dan nooit meer terug naar 50 kan volgens mij.



het hoeft niet geloof ik en je krijgt beter antwoorden in het algemeen tuning topic
 
Kampersjaak 30-1-2006 13:45 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
Ik had een vraagje over carter tunen.
hoe erg belangrijk is het als ik een mhr 80 op me derbi blok zet?
want ik kan een mhr 80 nieuw voor een prikkie krijgen.
ik zie het carter tunen alleen niet zo zitten,
omdat ik dan nooit meer terug naar 50 kan volgens mij.


carter tuning is alleen het mooi vloeiend krijgen van de overgang van je carter en je cil spoelpoorten.

er kan altijd weer een andere cil op. maar dan is de flow erg verneukt zeg maar
 
oderint dum metuant
Marko 30-1-2006 13:47 Print reply

Posts: 1521
ja dus wat is nou beter een 50cc met 80cc getunede carters
of een 80cc met ongetunde carters

hoe erg is de verneukte flow bij de 50cc
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Terror 30-1-2006 13:49 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
ja dus wat is nou beter een 50cc met 80cc getunede carters
of een 80cc met ongetunde carters

hoe erg is de verneukte flow bij de 50cc



doe maar 80cc met ongetunede

zoiezo is de mhr niet vet snel en zal eerder nut hebben bij ene pro race , manston, bidalot
 

Dit topic is 49948 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 72 van 114
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 112, 113, 114Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved