Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Het Kleine Vragentopic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31639 - Het Kleine Vragentopic
Pagina 66 van 114
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 112, 113, 114Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 49957 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS_70_power 12-1-2006 9:35 Print reply

Posts: 1990
bij je vlotterbank is ook niet nodig , en die ring bij je carb is genoeg .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
jellerrr 12-1-2006 9:38 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
bij je vlotterbank is ook niet nodig , en die ring bij je carb is genoeg .

Oke, dan weet ik genoeg!
 
BIET 12-1-2006 10:04 Print reply

Posts: 22355
Past een MHR spruitstik van een gpr ook op am6 blok?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mulder 12-1-2006 10:57 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Past een MHR spruitstik van een gpr ook op am6 blok?


vrij makkelijk pas te maken dachtik
 
EIERBOER 12-1-2006 14:09 Print reply

Posts: 1207
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser
[...]


ja, maar je zou alles eerst goed moeten ontvetten,
anders gaat het niet lang mooi blijven.

Als hij er terug opstaat goed warmrijden bij droog weer.



ok bedankt voor de tips
 
kalm an!!
Hidde a.k.a. Mb 15-1-2006 13:18 Print reply

Posts: 602
Als ik de balans as op dat streepje wil zetten hoe moet dan de drijfstang van de krukas staan?
 
jww 15-1-2006 13:19 Print reply

Posts: 1779
Is hier iemand met een mtx-sh die al een kenteken erop heeft? Ik wil even kijken wat het mooiste staat, heeft iemand een foto?
 
Dus...
mulder 15-1-2006 13:20 Print reply

Posts: 13701
krukas moet in bdp
 
Hidde a.k.a. Mb 15-1-2006 13:21 Print reply

Posts: 602
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
krukas moet in bdp


bdp?
 
mulder 15-1-2006 13:21 Print reply

Posts: 13701
bovenste dode punt
 
Ariej 15-1-2006 13:43 Print reply

Posts: 3685
er staat gewoon een streepje op het tandwiel van je krukas, die moet gelijk staan aan het bovenste dode punt, en er staat ook een streepje boven dat tandwiel. Al die afstelstrepen moeten gelijk staan


is ook een faq voor geloof ik

Dit bericht is gewijzigd door Ariej op 15-1-2006 om 13:43 uur.
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Razor 15-1-2006 23:26 Print reply

Posts: 1554
Heeft iemand specificaties over de ontsteking/dynamo van een am6 blok?

En heeft iemand hier al wel eens metingen gedaan wat er nou uitkomt met een multimeter?
 
blowdown en een powerband te koop!
Jeroen B 15-1-2006 23:27 Print reply

Posts: 1929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
Heeft iemand specificaties over de ontsteking/dynamo van een am6 blok?

En heeft iemand hier al wel eens metingen gedaan wat er nou uitkomt met een multimeter?



meende dat dat iets van 60 watt oid was toch
 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
Razor 15-1-2006 23:50 Print reply

Posts: 1554
En hoeveel bij die 2 draadjes van me wisselstroomtoeter. Het is wel parallel geschakelt dus iig 12V. Aantal Watt zal wel lager zijn, maar moet je dan 60Watt min al je electrische apparaten doen, om te kjken wat er daar uitkomt? Of is het daar ook nog begrenst oid?

Het idee is namelijk om die wisselstroom (van m'n wisselstroomtoeter) gelijk te richten en die aansluiten op een accu, en zorgen dat die accu dan ook wordt opgeladen...
 
blowdown en een powerband te koop!
Marko 16-1-2006 0:29 Print reply

Posts: 1521
heeft een gilera zulu een balansas
(zit een derbi gpr blok op)

 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.

Dit topic is 49957 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 66 van 114
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 112, 113, 114Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved