bereheer |
17-11-2005 17:04 |
 Posts: 1901 |
puch blok bedoelt ie, 3 punten en een originele carb van tomos pas niet op een puch spruitstuk, het gat in de carburateur van een tomos is veel te klein (het opschuifgat)
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
NiQueZz |
18-11-2005 19:15 |
Posts: 1 |
kan iemand even in dit topic reageren
met het antwoord dat er dus NIET rond gereden gaat worden,
dit is ooit ook al is een keer gebeurt en iedereen vond het bagger.
bovendien komen er snelle scooters als het goed is en die zijn niet gemaakt om rond te rijden..
gaat dus om dit topic : http://www.brommerforum.nl/showtopic/33100
vind het trouwens maar dom dat je 3 weken moet wachten voordat je in zo'n topic kan reageren.
|
|
|
|
Honda_driver |
18-11-2005 19:17 |
 Posts: 1574 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NiQueZz
kan iemand even in dit topic reageren
met het antwoord dat er dus NIET rond gereden gaat worden,
dit is ooit ook al is een keer gebeurt en iedereen vond het bagger.
bovendien komen er snelle scooters als het goed is en die zijn niet gemaakt om rond te rijden..
gaat dus om dit topic : http://www.brommerforum.nl/showtopic/33100
vind het trouwens maar dom dat je 3 weken moet wachten voordat je in zo'n topic kan reageren.
Snelle scooters?? jaja
|
|
|
|
Marko |
18-11-2005 22:42 |
 Posts: 1521 |
Hoe kan ik zorgen dat ik ook nog normaal kan rijden
met me opvoer uitlaat(metra kit thrower) op me gilera zulu
nu rijd het egt klote want hij trekt ineens(rond 7k) veel te hard op
en voor de 6,5k doet ie geen flikker en het rijd dus eigenlijk niet
egt lekker als je niet 80 wil rijden
Hoe los ik het op ik heb orginele 12/70 vertanding
en denk dat ik die moet veranderen maar dan ga ik harder
en dat wil ik ook niet
|
|
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap. |
|
Rio88 |
18-11-2005 22:43 |
 Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marko
Hoe kan ik zorgen dat ik ook nog normaal kan rijden
met me opvoer uitlaat(metra kit thrower) op me gilera zulu
nu rijd het egt klote want hij trekt ineens(rond 7k) veel te hard op
en voor de 6,5k doet ie geen flikker en het rijd dus eigenlijk niet
egt lekker als je niet 80 wil rijden
Hoe los ik het op ik heb orginele 12/70 vertanding
en denk dat ik die moet veranderen maar dan ga ik harder
en dat wil ik ook niet
heb je al je sproeier verwisseld?
|
|
|
|
zulu007 |
18-11-2005 22:51 |
 Posts: 1362 |
ik heb mijn alles zo ingelverd op postkantoor en zeiden ze dat ze het kenteken op zouden sturen ik naar huis met rdw papperas en schouwformulier maar nu vroeg ik mij af wnnr mag ik kiezen voor een lange of een brede ?
|
|
|
|
meetje |
19-11-2005 12:59 |
Posts: 173 |
hoeveel zou je ongveer kunnen vragen voor een scooter peugeot vivacity??
of is dat zo niet te zegge..
Dit bericht is gewijzigd door meetje op 19-11-2005 om 13:17 uur.
|
|
|
|
Stutje1 |
19-11-2005 14:44 |
 Posts: 189 |
krukas moer bij vliegwiel kant.
van honda mb.
vliegwiel draait linksom, dus de moer eraf halen, rechtsom?
|
|
honda mb 125cc |
|
bobje |
19-11-2005 14:47 |
 Posts: 2955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: meetje
hoeveel zou je ongveer kunnen vragen voor een scooter peugeot vivacity??
of is dat zo niet te zegge..
Dit bericht is gewijzigd door meetje op 19-11-2005 om 13:17 uur.
http://www.brommerforum.nl/showtopic/27885/52 moet je daar ff vragen, liefst met foto.
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
Gilera Gsm |
19-11-2005 14:49 |
 Posts: 2376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marko
Hoe kan ik zorgen dat ik ook nog normaal kan rijden
met me opvoer uitlaat(metra kit thrower) op me gilera zulu
nu rijd het egt klote want hij trekt ineens(rond 7k) veel te hard op
en voor de 6,5k doet ie geen flikker en het rijd dus eigenlijk niet
egt lekker als je niet 80 wil rijden
Hoe los ik het op ik heb orginele 12/70 vertanding
en denk dat ik die moet veranderen maar dan ga ik harder
en dat wil ik ook niet
'Twv van 14/53 nemen. Rijdt een stuk beter. Hij loopt dan wel wat harder
|
|
|
|
Deon |
19-11-2005 15:38 |
 Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marko
Hoe kan ik zorgen dat ik ook nog normaal kan rijden
met me opvoer uitlaat(metra kit thrower) op me gilera zulu
nu rijd het egt klote want hij trekt ineens(rond 7k) veel te hard op
en voor de 6,5k doet ie geen flikker en het rijd dus eigenlijk niet
egt lekker als je niet 80 wil rijden
Hoe los ik het op ik heb orginele 12/70 vertanding
en denk dat ik die moet veranderen maar dan ga ik harder
en dat wil ik ook niet
dat is je powerband. en dat blijf je houden met 2takt icm kleine cilinderinhoud.
je kan anders vertanden jah, dat je dan 60 rijd op top(overtoeren) en veel trekkracht hebt.
Of je schakelt later over, dat je m zeg maar in zn powerband houdt, dus niet 50 in ze 5, maar 50 in ze 3
|
|
|
|
meetje |
20-11-2005 12:41 |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
20-11-2005 12:47 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Stutje1
krukas moer bij vliegwiel kant.
van honda mb.
vliegwiel draait linksom, dus de moer eraf halen, rechtsom?
is gewoon rechtse draad. linksom los dus.
de draad waar je de vliegwieltrekker in moet draaien is wel linkse draad, waar dat goed voor is heb ik nooit begrepen
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Johnny B |
20-11-2005 12:51 |
 Posts: 8381 |
nee daar ben ik ook nog niet over uit
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
Raffel |
20-11-2005 12:53 |
 Posts: 1226 |
das logisch.. als t allebij dezelfde draad zou zijn, zou je de trekker muurvast t vliegwiel indraaien en zo alles beschadigen wanneer je een beetje kracht moet zetten om m eraf te krijgen
|
|
|
|