Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #31639 - Het Kleine Vragentopic
|
Pagina 28 van 114
|
Dit topic is 50057 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pistash |
2-11-2005 18:20 |
 Posts: 715 |
Ik heb e en MTX-SH helemaal origineel maar nou zit er een gaatje in de uitlaat.. wat kan ik hieraan doen? (het lieft geen nieuwe uitlaat kopen) Het gaat is niet zo heel groot...
|
|
|
|
Terror |
2-11-2005 18:20 |
 Posts: 9269 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
Ik heb e en MTX-SH helemaal origineel maar nou zit er een gaatje in de uitlaat.. wat kan ik hieraan doen? (het lieft geen nieuwe uitlaat kopen) Het gaat is niet zo heel groot...
lassen
|
|
|
|
Pistash |
2-11-2005 18:22 |
 Posts: 715 |
Gaat dat gemakkelijk? Ik heb het gevoel dat hij nou veel herrie maakt en meer trilt kan dat?
|
|
|
|
Terror |
2-11-2005 18:23 |
 Posts: 9269 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
Gaat dat gemakkelijk? Ik heb het gevoel dat hij nou veel herrie maakt en meer trilt kan dat?
ja
gaat makkelijk als je het kan anders laten doen
|
|
|
|
jellerrr |
2-11-2005 21:02 |
 Posts: 572 |
M'n vlotterkamer lekt als een gek uit een soort tuutje waar geen slangetje op is aangesloten. Nu heb ik ff me vlotterkamerkappie eraf gehaald, en het lijkt een soort noodsysteem om de benzine af te voeren als de vlotterkamer toch te vol wordt (zou door vlotter nie moete gebeure, maar die lijkt goed te zijn). En nu zie ik net dat er waar het benzineslangetje van de tank bij de carburateur komt, nog een tuutje zit waar geen slangetje op zit aangesloten. Begrijp ik het dan goed dat ik tussen die 2 tuutjes waar nu geen slangetje zit een slangetje moet doen zodat hij de noodafvoerbenzine weer terugvoert? Lijkt me wel, maar ik denk ik vraag et ff voor de zekerheid..
|
|
|
|
jellerrr |
3-11-2005 22:23 |
 Posts: 572 |
Hmm.. heb het dus geprobeert, maar nu kwam de benzine uit het gat waar me luchtfilter hoort te zitten..
Dus toch nog maar een keer me vlotter eraf gehaald en opnieuwe erop gezet, en ja hoor 
Nu lekt hij nie meer!
|
|
|
|
bartos |
3-11-2005 22:28 |
 Posts: 1374 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jellerrr
M'n vlotterkamer lekt als een gek uit een soort tuutje waar geen slangetje op is aangesloten. Nu heb ik ff me vlotterkamerkappie eraf gehaald, en het lijkt een soort noodsysteem om de benzine af te voeren als de vlotterkamer toch te vol wordt (zou door vlotter nie moete gebeure, maar die lijkt goed te zijn). En nu zie ik net dat er waar het benzineslangetje van de tank bij de carburateur komt, nog een tuutje zit waar geen slangetje op zit aangesloten. Begrijp ik het dan goed dat ik tussen die 2 tuutjes waar nu geen slangetje zit een slangetje moet doen zodat hij de noodafvoerbenzine weer terugvoert? Lijkt me wel, maar ik denk ik vraag et ff voor de zekerheid..
Nee als je vlotter overloopt. Word dit normaal gezien op straat geloost op straat via slang naar beneden. Kijk eens of je vlotter naald nog 100% goed is. Dus zonder krasje's deukje's en zo. Dit komt heel nou. Kijk met vergroot glas er na. Als je twijfeld ga met vlotter naald naar brommer hoer. Bij mij zelf was er een miniscul klein krasje genoug om de garage blank tezetten. Nieuw naaldje koste mij iets van 10 eurie.
|
|
|
|
jong |
3-11-2005 22:30 |
 Posts: 1445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
Gaat dat gemakkelijk? Ik heb het gevoel dat hij nou veel herrie maakt en meer trilt kan dat?
bij een tankstation verkopen ze uitlaat-plak-zooi. t is niet geweldig, maar als je het een beetje goed erop smeert blijft t wel ff zitten. Gungum is 1 van de bekende denk ik wel. zit in een rond, blikken doosje..kost +- 5 euro. tis een soort van klei, btw
Dit bericht is gewijzigd door jong op 3-11-2005 om 22:31 uur.
|
|
|
|
Ariej |
3-11-2005 22:31 |
 Posts: 3685 |
ori uitlaatwand is erg dik en soms dubbelwandig, makkelijk te lassen. Door iemand die het vaker heeft gedaan dan
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
bobje |
3-11-2005 22:33 |
 Posts: 2955 |
D'r bestaat ook uitlaattape dacht ik, maar dat is maar een tijdelijke oplossing.
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
bartos |
3-11-2005 22:33 |
 Posts: 1374 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
welke vloeibare pakking kun je als koppakking gebruiken, als vervanging van de papieren pakking
word lastig. Je kan beter een gleufje in je cilidner kop draaien en daar een groote o-ring in gooien.
tenzij je allen het koelwater wil afdichten kan je volgens mij ook wel allen vloeipare pakking gebruiken.
Voor de mensen die zeuren over papieten kopaking. Kijk eens naar 70zeta lc voor mt. heeft soort van kartonnen pakking.
|
|
|
|
David Mazereeuw |
5-11-2005 6:45 |
Posts: 134 |
ik heb een af1 futura, standaart, op de uitlaat(demper) na, bidalot.
rijdt iets van 75km/h en gaat maximaal 8500rpm, is dit niet een beetje weinig?
|
|
amsterdam is leuk, maar die gore dieven en wouten maakt t een beetje naar voor brommereigenaren. |
|
Terror |
5-11-2005 7:47 |
 Posts: 9269 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: David Mazereeuw
ik heb een af1 futura, standaart, op de uitlaat(demper) na, bidalot.
rijdt iets van 75km/h en gaat maximaal 8500rpm, is dit niet een beetje weinig?
nee vindt het nog aardig
|
|
|
|
KeEzZ |
5-11-2005 17:21 |
Posts: 11 |
Kan iemand een foto plaatsen of een link naar een foto van hoe de bedrading van een RS50 is. En dan gaat het om het gedeelte van rondom de bobine.
Alvast bedankt.
|
|
|
|
Pistash |
5-11-2005 17:49 |
 Posts: 715 |
MTX-SH
70cc Athena (Eurocilindro)
13 mm keihin (wordt 18 keihin)
1. Zo'n tecno imitatie pijpje, zijn deze slechter als de originele pijp?
2. Is de grote, dikte van de eerste bocht belangrijk?
3. Welke pijp raden jullie me aan?
|
|
|
|
Dit topic is 50057 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 28 van 114
|
|