Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project Low & Slow (MTX80)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 923 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31526 - Project Low & Slow (MTX80)
Pagina 19 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 28867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 27-4-2006 20:56 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
wat voorn achterbrug en wielen zijn dat nou... kan ik nergens vinden



btw... Kzie die CD wel op de achtergrond... toch nog enigsinds liefde voor het echte werk

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 27-4-2006 om 20:55 uur.


en jij had een NS1 project?

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 27-4-2006 om 20:57 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Endymion 27-4-2006 20:58 Print reply

Posts: 1583
dronkz !!

word zeker wel een relaxte brommer

keep up the good work


 
As your agent, I am beyond death
Steve 4takt 28-4-2006 9:36 Print reply

Posts: 422

jah denk maar niet dat die ns1 standaard is.. komt 4taktblokje in
enkwou eerst 15 inch spaakwielen maar miss worden dat Gsm wielen... of is dat n belachelijk idee? (twijfel modus)

edit... huh... neej lama nou week echt niet wat voorn wielen erin zitten bij deze.... dis toch geen ns1??


Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 28-4-2006 om 9:52 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 28-4-2006 om 9:52 uur.



toch wel dus

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 28-4-2006 om 9:54 uur.
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
mcdronkz 28-4-2006 12:41 Print reply

Posts: 32777
Spaakvelgen stop je in een caferacer, en niet in een NS1 .

En ik heb wel degelijk NS1 wielen .
 
Steve 4takt 28-4-2006 12:42 Print reply

Posts: 422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Spaakvelgen stop je in een caferacer, en niet in een NS1 .

En ik heb wel degelijk NS1 wielen .

anders wordt het weer zo standaaaard... en da wil k ook niet... zat te denken aan cbr 400 wielen maar die zijn weer net te breed...
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
jww 28-4-2006 12:48 Print reply

Posts: 1779
Wat was de topictitel hiervoor eigenlijk?
 
Dus...
mcdronkz 28-4-2006 12:55 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jww
Wat was de topictitel hiervoor eigenlijk?


??
 
wimpie0050 28-4-2006 13:09 Print reply

Posts: 147
`mooi project erzijn maar weinig van dit soort mmoooie projecten echt super
 
mcdronkz 28-4-2006 15:02 Print reply

Posts: 32777


Low & Slow brothers
 
Gideon 28-4-2006 17:22 Print reply

Posts: 6855
http://s50.yousendit...WXB8XAW2FPI434Z052YS

gekregen van dronkz, ge-sst'ed door mij.

had dus niks te doen


Dit bericht is gewijzigd door Gideon op 28-4-2006 om 17:34 uur.
 
SSTjoener
-Wheelie-Johie- 28-4-2006 17:27 Print reply

Posts: 2814
haha lache hoor die achtergrondmuziek
 
trots BMW e30 325i eigenaar
mcdronkz 28-4-2006 17:36 Print reply

Posts: 32777
Er komt een versie met betere muziek denks !
 
Gideon 28-4-2006 17:38 Print reply

Posts: 6855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Er komt een versie met betere muziek denks !


Mijne is tof :(
 
SSTjoener
jd boer 28-4-2006 17:39 Print reply

Posts: 6005
pleur da filmpje ff op video.google.com

bij yousendit is die met paar dagen weg
 
rs1sprintuhr
woutertjuh92 28-4-2006 17:39 Print reply

Posts: 150
je foto's op de eerste pagina zijn dood of is da mijn comp
 

Dit topic is 28867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 19 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved