Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kleine vragen topic - deel 4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1167 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31193 - kleine vragen topic - deel 4
Pagina 45 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

khpoppema 21-8-2005 21:08 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ronald_
is het verstandig om na het inrijden je cilinder nog op te gaan hogen d.m.v voetpakkingen (zonder de cilinder te laten honen).



waarom zou je dat doen?

ik denk dat je dan weer enigszins meot inrijden
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Ronald_ 21-8-2005 21:17 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]



waarom zou je dat doen?

ik denk dat je dan weer enigszins meot inrijden


als me poorten niet volledig geopend worden wil ik het wel gaa proberen, want heb de cilinder er zo maar opgelegd en ik hoor hier en daar dat het tog wel veel kan schelen. Maar ik vroeg het me dus af.
 
Zij die gaan frituren, groeten U.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-8-2005 21:20 Print reply

Posts: 10835
dan hoef je de cilinder iig niet opnieuw in te rijden en al helemaal niet opnieuw te gaan honen

edit:"je kan ook je koppaking eruit laten om je compressie een beetje te behouden. (als het luchtgekoeld is en je kop een beetje vlak is tenminste)

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 21-8-2005 om 21:21 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Ronald_ 21-8-2005 21:22 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
dan hoef je de cilinder iig niet opnieuw in te rijden en al helemaal niet opnieuw te gaan honen


maar, als je de cilinder verhoogd komt de zuiger tot verder onderin de cilinder, nou zou ik tog denken dat er halverwege de cilinder ook een soort van stootrand gevormd zou moeten worden aangezien de zuiger ook een odp heeft...
 
Zij die gaan frituren, groeten U.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-8-2005 21:26 Print reply

Posts: 10835
de zuiger komt onder de cilinder uit meestal een stukje

of je hebt wel een heel lang cilinder hemd
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Ronald_ 21-8-2005 21:28 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
de zuiger komt onder de cilinder uit meestal een stukje

of je hebt wel een heel lang cilinder hemd


maar je zuigerveren tog niet. of slijten die je wand niet zo erg?
 
Zij die gaan frituren, groeten U.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-8-2005 21:30 Print reply

Posts: 10835
onderin de cilinder niet want daar zijn de krachten niet zo hoog

geloof mij nou maar, je hoeft je cilinder niet opnieuwe te honen of in te rijden als je de cilinder een beetje ophoogd
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Ronald_ 21-8-2005 21:31 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
onderin de cilinder niet want daar zijn de krachten niet zo hoog

geloof mij nou maar, je hoeft je cilinder niet opnieuwe te honen of in te rijden als je de cilinder een beetje ophoogd


ik geloof je wel
 
Zij die gaan frituren, groeten U.
honda_2takt_power 21-8-2005 21:52 Print reply

Posts: 6744

vandaag heel stuk op me nsr gereden 400km de laatse 100km ging me nsr vaag doen onder de 4000toeren liep hij nog ff en zakt hij terug in toeren als ik aan me gas draai gebeurt er niks wat kan dit zijn
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-8-2005 21:54 Print reply

Posts: 10835
slechte ontsteking ofzo
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
honda_2takt_power 21-8-2005 21:55 Print reply

Posts: 6744
lijtk me stug boven de 4k doet ie het wel goed en terkt ie door tot 12k
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-8-2005 21:59 Print reply

Posts: 10835
aja, jij hebt geen contactpuntjes natuurlijk, maar kan evengoed nog wat te laat of te vroeg staan.

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
honda_2takt_power 21-8-2005 22:01 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
aja, jij hebt geen contactpuntjes natuurlijk, maar kan evengoed nog wat te laat of te vroeg staan.

umh kan het ook zijn dat ie na heel veel km onafgebroken spoelen warm worden en dan pas bij hogere spaning gaan werken btw kijk morgen wel of het ook nog zo is want ontsteking staat als sinds dat ik hem kocht zon 3000km terug

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
bartos 21-8-2005 23:10 Print reply

Posts: 1374
welk merk zuiger hoort er in een 70 zeta lc mt
 
fastkootje 21-8-2005 23:11 Print reply

Posts: 3150
Welke bougie van ngk moet ik hebben met deze setup? de 7 8 of 9?
70 athena tuned
20 mikuni
twin air
mps300
tecno uitlaat

 

Dit topic is 81604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 45 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved