Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kleine vragen topic - deel 4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31193 - kleine vragen topic - deel 4
Pagina 40 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scarface 19-8-2005 15:00 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby
Lijkt me raar dat het in het carter beland zou zijn, want dan moet hij toch voorbij de onderste zuigerveer, en dat gaat moeilijk zonder schade achter te laten.
ALs je geluk hebt is alles door je uitlaatpoort heen verdwenen.


Toen ik ff met de uitlaat schudde, kwam de zuigerveer er wel in stukjes uit
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
zulu007 19-8-2005 15:32 Print reply

Posts: 1362
kun je een opgevoerde brommer laten schouwen ( met positief uitkomst ) voor het kenteken ?
 
christianos 19-8-2005 15:32 Print reply

Posts: 20445
ja
 
mb-gek 19-8-2005 15:32 Print reply

Posts: 10385
ja
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
zulu007 19-8-2005 15:34 Print reply

Posts: 1362
jah ?
 
christianos 19-8-2005 15:34 Print reply

Posts: 20445
neej
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 19-8-2005 15:41 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby
Lijkt me raar dat het in het carter beland zou zijn, want dan moet hij toch voorbij de onderste zuigerveer, en dat gaat moeilijk zonder schade achter te laten.
ALs je geluk hebt is alles door je uitlaatpoort heen verdwenen.



kan door de spoelpoorten
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Hardstyle 19-8-2005 17:10 Print reply

Posts: 1077
FF een vraagje;

Bij een NSR is de BLAUW/GELE de signaaldraad ??

Maar wat is de ZWART/RODE dan ??
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Kampersjaak 19-8-2005 17:11 Print reply

Posts: 12285
blauw/geel is signaal draad ja.
en zwartrood moet naar je cdi gaan.
die komt van je onstekings ( lees: vonk) spoel af
 
oderint dum metuant
Hardstyle 19-8-2005 17:15 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
blauw/geel is signaal draad ja.
en zwartrood moet naar je cdi gaan.
die komt van je onstekings ( lees: vonk) spoel af


Juist.. volgens mij zeggen die gasten van begrenzer.nl het dan verkeerd..

Die zeggen dan je je eurobegrenzer bij de blauw/gele en de groene moet stoppen..
Maar volgens mij moet die bij de Zwart/rode en de groene bij een NSR..

Van 'wat voor soort' spoel komt de blauw/gele dan ?


Dit bericht is gewijzigd door Hardstyle op 19-8-2005 om 17:19 uur.
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Kampersjaak 19-8-2005 17:21 Print reply

Posts: 12285
groen is aarde.

blauw geel is de kleinste spoel. zit onder aan je onsteking.

tussen de blauw geel en de groen.

zwart/rood heeft je begrenser niks mee te maken.
dat is alleen de spoel die voor een hoge spanning zorgt die door de bobine om wordt gezet naar een vonk nadat die door de cdi op een bepaalde tijd door gelaten wordt.

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 19-8-2005 om 17:23 uur.
 
oderint dum metuant
Hardstyle 19-8-2005 17:30 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
groen is aarde.

blauw geel is de kleinste spoel. zit onder aan je onsteking.

tussen de blauw geel en de groen.

zwart/rood heeft je begrenser niks mee te maken.
dat is alleen de spoel die voor een hoge spanning zorgt die door de bobine om wordt gezet naar een vonk nadat die door de cdi op een bepaalde tijd door gelaten wordt.

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 19-8-2005 om 17:23 uur.


Hmm ja..

Ik heb nu al 3 begrenzers van begrenzer.nl gekregen en alle 3 begrenzen ze me NSR op krap aan 40 km/h..
Dus ik word op gebeld door iemand van begrenzer.nl, en die vroeg hoe ik hem aan sloot, nou op de blauw/gele en de groene..
Hij zegt, 'ja en als je hem verkeerd aansluit dan wil die alleen op een bepaalde km/h begrenzen, met welke begrenzer dan ook..'
'En de laaste begrenzer die we je stuurde lopen de meeste brommers al 70 km/h mee' Ze hebben nu weer een begrenzer gestuurd die ik denk morgen ga testen, maar heb zo'n gevoel dat die weer t zelfde gaat doen..

Dus zeg t maar .. wat doe ik fout ??


''zwart/rood heeft je begrenser niks mee te maken.
dat is alleen de spoel die voor een hoge spanning zorgt die door de bobine om wordt gezet naar een vonk nadat die door de cdi op een bepaalde tijd door gelaten wordt.''

Die moet die tog begrenzen of niet?



Dit bericht is gewijzigd door Hardstyle op 19-8-2005 om 17:37 uur.
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
THOMASJEUHHH 19-8-2005 20:38 Print reply

Posts: 4159
mense ff snel passen mtx r2 kappen zonder aanpassingen op r1??

 
bwoaahhppp,,..
THOMASJEUHHH 19-8-2005 20:46 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt driver
mense ff snel passen mtx r2 kappen zonder aanpassingen op r1??


zon kerol zei dat ze niet pste op sh ma is sh niet bijna het zelfde mnet r2
 
bwoaahhppp,,..
Stefannn 19-8-2005 23:12 Print reply

Posts: 2291
Weet er iemand een adres waar je handkappen kunt bestellen?
 

Dit topic is 81568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 40 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved