om eerlijk te zijn ik zou het niet weten *koppeling grijpt laat aan misschien is dat een reden je rijdt bijna nooit laag in toeren ??
iets anders zou ik eigelijk niet kunnen verzinnen :P
Quote:Oorspronkelijk gepost door: richard3
waar een membraan altijd voor is
zorgen dat de brommer niet vezuipt bij lage toeren
zuigergestuurde inlaat gaat open en dicht op een vast tijdstip, een membraan is een variabele inlaat, naarmate de toeren hoger worden blijft hij langer open staan, daarmee win je vermogen. verhaaltje van jou klopt niet helemaal.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
zuigergestuurde inlaat gaat open en dicht op een vast tijdstip, een membraan is een variabele inlaat, naarmate de toeren hoger worden blijft hij langer open staan, daarmee win je vermogen. verhaaltje van jou klopt niet helemaal.
kan, ik d8 hier een x zo iets gelezen te hebben maar kan er goed naast zitten hoor
als ik 2 halve maantjes uit me zuiger haal,dus onderkant 2 hapjes uithalen,heeft dit dan zin?het gaat dus niet om 2 gaatjes in me zuiger zodat me naaldlager wordt gesmeert,maar gewoon om elke kant 2 hapjes uit te halen: hetgaat om honda mt met 50 cc snel zeta
Dit bericht is gewijzigd door michaelmt5 op 18-8-2005 om 21:46 uur.
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!