Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #31193 - kleine vragen topic - deel 4
|
Pagina 17 van 200
|
Dit topic is 81512 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
StoeiiPoes |
12-8-2005 13:33 |
 Posts: 217 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ArcticTiger
[...]
met "[reden waarom" bedoelde ik niet of het leuk staat of niet in je lijstje
Daarnaast, een membraan heb ik wel, maar ik wil het gehele "bovenblok" vernieuwen.
oww ja nog iets, de prijs= parmakit is 150 euro en de eurocilindro is 176 euro, ik zou zeker voor parmakit gaan, heb laatst een cilindertje gezien van parmakit (niet 125cc maar wel parmakit) ziet er goed uit, misschien nog iets afwerken maar daar is de prijs dan ook naar!
heb geen ervaring met eurocilindro en ook niet met parmakit, maar naar de verhalen van andere mensen en wat ik van de cilinders gezien heb zou ik voor parmakit gaan.
|
|
|
|
richard3 |
12-8-2005 13:33 |
 Posts: 5198 |
een eurocindro is uit zich zelf al snel en als je hem nog eens laat tune is ie helemaal snel ik zou voor de 2e gaan powerbox idd niet nodig kan je gewoon wat anders leuks voor dat geld doen
|
|
op naar de grote brommers |
|
StoeiiPoes |
12-8-2005 13:35 |
 Posts: 217 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
een eurocindro is uit zich zelf al snel en als je hem nog eens laat tune is ie helemaal snel ik zou voor de 2e gaan powerbox idd niet nodig kan je gewoon wat anders leuks voor dat geld doen
bij eurocilindro liggen de poorten niet zo optimaal van wat ik gehoord heb dus spijker me niet vast, parmakit is nog weinig van bekend omdat voor zover ik weet bijna niemand daar nog mee rijd, maar het ziet er goed uit.
|
|
|
|
ArcticTiger |
12-8-2005 13:36 |
 Posts: 1655 |
Laat ik het zo stellen.
Ik wil een goede cilinder en zuiger enzo, betrouwbaarheid is belangrijker als supersnelheid.
Daarnaast, tunen doe ik niet aan.
|
|
IJzig koud... |
|
StoeiiPoes |
12-8-2005 13:38 |
 Posts: 217 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ArcticTiger
Laat ik het zo stellen.
Ik wil een goede cilinder en zuiger enzo, betrouwbaarheid is belangrijker als supersnelheid.
Daarnaast, tunen doe ik niet aan.
zoals ik al zei weinig ervaring mee, behalve dat eurocilindro kwa poorten niet zo goed is, je kan even contact opnemen met Protuning, www.protuning.biz die heeft die parmakit cilinders
|
|
|
|
ArcticTiger |
12-8-2005 14:42 |
 Posts: 1655 |
Nog meer suggesties/meningen/ervaringen noem maar op?
|
|
IJzig koud... |
|
Saknet |
12-8-2005 14:53 |
 Posts: 10355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StoeiiPoes
[...]
bij eurocilindro liggen de poorten niet zo optimaal van wat ik gehoord heb dus spijker me niet vast, parmakit is nog weinig van bekend omdat voor zover ik weet bijna niemand daar nog mee rijd, maar het ziet er goed uit.
optimaal waarvoor? snelheid/slijtage? hoge/lage toeren? en met wat voor pijp/carburatie? niet zo uit je nek lullen aub
neem gewoon geen 70imi als je niet tuned is elke 70cc wel redelijk betrouwbaar en aardig snel rijd zowiezo wel 90 met lekkere koppel
en qua slijtage kan je zelf ook een hoop doen, bvb goed warm rijden en je hebt nog altijd zelf het gas vast.
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 12-8-2005 om 14:54 uur.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
ArcticTiger |
12-8-2005 14:55 |
|
stefan-senda |
12-8-2005 15:13 |
 Posts: 569 |
als ik vol gas geef, en hijs nog nie helemaal warm (mn blok) dan valt die soms terug in toeren, en komt die nie meer boven de 5k uit:S ligt dit aan te grote/kleine sproeier ofzo??
en bij mij 'ploft' de uitlaat ook onregelmatig, zal zeker wel aan de ontsteking liggen ofzo denk ik??
en koud draait ie 3000 toeren, en warm 1000 en valt soms dan ook uit:S
|
|
http://www.tuningteamnoord.tk/ TTN |
|
m_a_r_c_o |
12-8-2005 15:15 |
 Posts: 6443 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stefan-senda
als ik vol gas geef, en hijs nog nie helemaal warm (mn blok) dan valt die soms terug in toeren, en komt die nie meer boven de 5k uit:S ligt dit aan te grote/kleine sproeier ofzo??
en bij mij 'ploft' de uitlaat ook onregelmatig, zal zeker wel aan de ontsteking liggen ofzo denk ik??
is wss ontsteking ja
en koud draait ie 3000 toeren, en warm 1000 en valt soms dan ook uit:S je moet hem warm dan ff iets hoger stationair afstellen als de motor koud is lopen ze bijna altijd iets hoger stationair
|
|
Seat Leon 20vt |
|
stefan-senda |
12-8-2005 15:17 |
 Posts: 569 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_c_o
[...]
volges mij is de sationair schroef al helemaal ingedraaid..maar zou zo nog ff kijke
|
|
http://www.tuningteamnoord.tk/ TTN |
|
StoeiiPoes |
12-8-2005 15:20 |
|
ArcticTiger |
12-8-2005 15:23 |
 Posts: 1655 |
Jullie lopen nu allemaal tegen elkaar op te blaten, maar ik ben nog geen steek wijzer...
|
|
IJzig koud... |
|
stefan-senda |
12-8-2005 15:24 |
 Posts: 569 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ArcticTiger
Jullie lopen nu allemaal tegen elkaar op te blaten, maar ik ben nog geen steek wijzer...
bij mij moest ik ook de vraag 3 keer stellen voordat ik een antwoord kreeg:S maar ik ben ook nog nie veel verder..
|
|
http://www.tuningteamnoord.tk/ TTN |
|
Bullet |
12-8-2005 15:25 |
 Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ArcticTiger
Jullie lopen nu allemaal tegen elkaar op te blaten, maar ik ben nog geen steek wijzer...
het is ook een redelijk gare vraag he.
is net zo iets als de ouwe "welke is beter, polini 70 of malossi 70" vraag....
ze zullen beide wel goeie cilinder zijn, het hangt er aan waar je voorkeur naar gaat.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Dit topic is 81512 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 17 van 200
|
|