Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kleine vragen topic - deel 4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1281 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31193 - kleine vragen topic - deel 4
Pagina 163 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81540 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zulu007 20-9-2005 15:30 Print reply

Posts: 1362
jah pcies gewoon soort van spruitstukje maken maar k'denk dat het wel te doen is
 
zulu007 20-9-2005 15:33 Print reply

Posts: 1362
ok? luister

ik heb dus een dunne voorbocht ( mijn brommer dan)
maar wil zonder geld uit te geven mijn brommer opvoeren dus niet een snel bochtje kopen

wat zijn de opties


het betreft een gilera zulu
 
FazuL NSR 20-9-2005 15:40 Print reply

Posts: 2046
opvoeren kost geld , ruil dan je bocht voor een snelle?
 
richard3 20-9-2005 15:59 Print reply

Posts: 5198
waar moet ik mijn voorvork vullen bij een nsr ??
 
op naar de grote brommers
Scozzisa 20-9-2005 16:46 Print reply

Posts: 2077
hoeveel kost gemiddeld 1 nieuwe sproeier maatje 110?
 
bereheer 20-9-2005 16:46 Print reply

Posts: 1901
2-3 euro ong
 
bloaze manne, meej diene woage!
Kawasaa 20-9-2005 17:09 Print reply

Posts: 778
moet die voorvorkkeerring met de openkant naar boven of naar onderen?
 
richard3 20-9-2005 17:11 Print reply

Posts: 5198
zoals je de oude er uitgehaald hebt

ik weet het niet heb andere keerringen gebruikt
van mijn werk stukje goedkoper en beter vindt ik maar ja die hebben jullie niet

weet iemandt nu al waar je die olie er in moet doen ?


Dit bericht is gewijzigd door richard3 op 20-9-2005 om 17:12 uur.
 
op naar de grote brommers
Kawasaa 20-9-2005 17:14 Print reply

Posts: 778
ik denk dat je hetzelfde systeem als mij hebt moet je de poten van de bovenste kroonplaat afdraaien en in de poten olie gooien


Er zaten eerst ander soort keerringen in dus ik weet niet aan welke kant de open kant moet heeft iemand een idee op welke manier ze erin moeten??

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaa op 20-9-2005 om 17:15 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaa op 20-9-2005 om 17:20 uur.
 
richard3 20-9-2005 17:24 Print reply

Posts: 5198
maar kan niks in de poot doen zit daar nog een dop op dan of zo ?
die je er af moet draaien
want het rondje is op 2 kanten vlak dus weet niet ?
 
op naar de grote brommers
Jozeff - Forum en Sales Moderator 20-9-2005 17:27 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa
moet die voorvorkkeerring met de openkant naar boven of naar onderen?



veertje moet naar de olie
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Kawasaa 20-9-2005 17:28 Print reply

Posts: 778
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]



veertje moet naar de olie


bedankt
 
S1lv3r 20-9-2005 18:15 Print reply

Posts: 5213
k weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar het ging over het plaatsen van een remschijf op een velg wat orgineel een trommelremvelg was. Er werd gezegd dat er dan een cilindrische "plak" aluminium in het remgedeelte werd geperst/gelast, en dat daarop dan de schijf gebout werd. Weet iemand of dit kan, en is er iemand die dit gedaan heeft (foto's ofzo?)

ward
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 20-9-2005 18:21 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
k weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar het ging over het plaatsen van een remschijf op een velg wat orgineel een trommelremvelg was. Er werd gezegd dat er dan een cilindrische "plak" aluminium in het remgedeelte werd geperst/gelast, en dat daarop dan de schijf gebout werd. Weet iemand of dit kan, en is er iemand die dit gedaan heeft (foto's ofzo?)

ward



het kan wel, hij heeft dit gedaan, maar is niet echt een actieve user meer.

je kan ook een voorwiel achter zetten en dan op je tandwielbevestiging wat verzinnen, alleen bij mb komen de gaten van tandwiel en schijf niet overeen.


hij heeft het op zijn puch gemaakt, misschien kun je hem vragen hoe precies

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 20-9-2005 om 18:24 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Palava 20-9-2005 18:57 Print reply

Posts: 2866
verschil tussen MB en NSR rempomp?
 

Dit topic is 81540 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 163 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved