Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kleine vragen topic - deel 4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 810 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31193 - kleine vragen topic - deel 4
Pagina 153 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

shibby 18-9-2005 13:22 Print reply

Posts: 770
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ja of deze

staat ook op die site:

Honda-Moto spa


Hm, het houdt in ieder geval wel meer steek dat het voor Honda Moto staat uiteindelijk. Ben benieuwd wat het dan met Montesa te maken heeft.
 
Mt5-dude 18-9-2005 13:26 Print reply
Posts: 55
ja der staat Hm op,
maar de flens die je op de cillinder bevestigd, is groter,
en het gat is groter, dan mijn techno chrome,
dus weet mischien iemand wel wat voor uitlaat het is,?
 
If mopeds Drive Their CooOl,if they not It F*cking sucks
driver004 18-9-2005 13:30 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5-dude
ja der staat Hm op,
maar de flens die je op de cillinder bevestigd, is groter,
en het gat is groter, dan mijn techno chrome,
dus weet mischien iemand wel wat voor uitlaat het is,?


foto?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
MT70-nolimit 18-9-2005 15:15 Print reply

Posts: 4323
In de planning staat een MB8 blok onder een Nsr te leggen, wat is minder werk:
Als er dan een NSR uitlaat onder komt moet deze ff bij de flens omgelast wordne, of is het minder werk wanneer je een MB8 uitlaat pakt, wat past beter langs het frame/voetsteuntje?
 
gaat lang goed
christianos 18-9-2005 15:27 Print reply

Posts: 20445
ik zou zowiezo geen mb8 onder een nsr hangen

mb8 is namelijk AC en NSR LC (afijn dat zal je wel weten..)
koeling is er dus minder, je hebt waarschijnlijk geen plaats voor je cilinder, ophangpunten zijn anders , blalala

zou gewoon dat mb8 blok verkopen en een mbx plug and play blok nemen
 
Ronald_ 18-9-2005 17:22 Print reply
Posts: 244
weet iemand hoever ik me mtx-sh ontsteking maximaal kan vervroegen?
 
Zij die gaan frituren, groeten U.
mulder 18-9-2005 17:27 Print reply

Posts: 13701
Hoe kun je ongeveer schatten hoeveel olie er in een voorvork moet?
Op mt zit een motorvoorvork van een motor, weet niet welke.. maar 85 cc is normaal voor mt maar daar veert ie niet lekker mee hij zakt als ie stilstaat een beetje in en als je rijd komt ie niet helemaal omhoog als ie net ingeveerd is.
Moet er dan meer of minder olie in?

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 18-9-2005 om 19:04 uur.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 18-9-2005 17:29 Print reply

Posts: 13700
weet iemand of er veel verschil zit in prestaties tussen een 17.5 dellorto of 19mm dellorto op ori cilinder derbi, en hebo uitlaat?
 
PraatPaal 18-9-2005 17:53 Print reply

Posts: 7977
ff klein vraagje, heeft iemand ooit geprobeert expantie op een 4takt te zette, k wil wel is wete of dat enigeffect heeft op hoe de motor loopt
 
Ronald_ 18-9-2005 17:54 Print reply
Posts: 244
hoe zet ik me voortandwiel fatsoenlijk vast op de as? Kzat net te kijken, maar deze zit er gewoon los op en kan je er zo afhalen. Er zit wel een borgplaatje op vastgeschroeft, maar deze houdt hem niet op zijn plaats..
 
Zij die gaan frituren, groeten U.
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 18-9-2005 17:55 Print reply

Posts: 13700
zon ringetje kom ff niet op de naam die je met zon tang met twee puntjes erop uitelkaar trekt en die dan weer trug veert
 
Johnny B 18-9-2005 17:56 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
Hoe kun je ongeveer schatten hoeveel olie er in een voorvork moet?
Op mt zit een motorvoorvork van een motor, weet niet welke.. maar 85 cc is normaal voor mt maar daar veert ie niet lekker mee hij zakt als ie stilstaat een beetje in en als je rijd komt ie niet helemaal omhoog als ie net ingeveerd is.

zul je moeten proberen telkens aan beide poten het zelfde bij doen tot dat doe naar jou wens veert
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Schrabbekerke 18-9-2005 17:57 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ronald_
hoe zet ik me voortandwiel fatsoenlijk vast op de as? Kzat net te kijken, maar deze zit er gewoon los op en kan je er zo afhalen. Er zit wel een borgplaatje op vastgeschroeft, maar deze houdt hem niet op zijn plaats..


Je hebt zegmaar 2 soorten assen, 1 waarbij je zo'n plaatje op het tandwiel schroeft (die heb jij dus) Hierbij blijft hij als je hem goed monteert gewoon zitten hoor.
 
snowboarderke 18-9-2005 17:59 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
[...]

zul je moeten proberen telkens aan beide poten het zelfde bij doen tot dat doe naar jou wens veert

Staat het niet ergens op de voorvork, staat er nergens geen type nummer in dan kan je opzoeken van welke brommer het is
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Ronald_ 18-9-2005 18:01 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
[...]


Je hebt zegmaar 2 soorten assen, 1 waarbij je zo'n plaatje op het tandwiel schroeft (die heb jij dus) Hierbij blijft hij als je hem goed monteert gewoon zitten hoor.


raar, voordat ik het tandwiel eraf haalde dacht ik, he daar zit wel veel speling op, maar toen kon ik hem er niet afhalen met het borgplaatje erop. Toen ik hem erafhaalde en daarna weer monteerde kwam ie er zo weer af met borgplaatje bevestigd. Maar dat borgplaatje lijkt me niet echt logisch dat dat het tandwiel op zun plek houdt, je schuift het er gewoon tegenaan, schroeft et vast en het blijft verder nergens achter hangen ofzo:/
 
Zij die gaan frituren, groeten U.

Dit topic is 81587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 153 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved