Quote:Oorspronkelijk gepost door: NICK75
Ik wil de veer van de schokbrekers van me mt5 eraf halen omhem te spuiten maar ik weet niet hoe je de veer eraf moet halen.
ik dacht dan je je veer ff moet ontspannen van de bovenkant af dus dat ie de bovenkant niet meer raakt en dan de bovenkant indrukken en losdraaien(weet niet 100% zeker)
moet kunnen hoe brek jij anders verhogings stukken dur tussen
hij bedoelt het idd hoe deon het zegt dus je moet wat beter lezen vriend. je veer kan je er niet afhalen. mij vriend had gewoon alles afgeplakt. zelfs binnenin dat chrome... dus je moet gewoon alles afplakken en proberen erachter te komen. bij me vriend was het aardig gelukt
hij bedoelt het idd hoe deon het zegt dus je moet wat beter lezen vriend. je veer kan je er niet afhalen. mij vriend had gewoon alles afgeplakt. zelfs binnenin dat chrome... dus je moet gewoon alles afplakken en proberen erachter te komen. bij me vriend was het aardig gelukt
kijk jij es eem in het 'laatste aanwinst topiq' , hoe mooi gelukt die is
correct me if im wrong, maar als je een spruitstuk hebt dat 10mm(voorbeeld) is en je hebt een carb die 12mm is, dan helpt het toch niet meer als je carb groter is dan 10 mm.
ik bedoel dus: moet je spruitstuk even groot of groter zijn dan de carb om de carb optimaal te gebruiken?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z
Klopt als een bus
dat d8 ik al.
maar dat is dan ook vaag. Bij sommige phva17,5 DO staat: past op ori spruitstuk(van rs om). Maar dan helpt dat ook niet echt veel(wel beetje, maar carb word niet optimaal benut).
hij bedoelt het idd hoe deon het zegt dus je moet wat beter lezen vriend. je veer kan je er niet afhalen. mij vriend had gewoon alles afgeplakt. zelfs binnenin dat chrome... dus je moet gewoon alles afplakken en proberen erachter te komen. bij me vriend was het aardig gelukt
Bullshit, je kunt je veer wel van je schokbreker afhalen
Heb ik zelf al wel zo vaak gedaan