Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #31193 - kleine vragen topic - deel 4
|
Pagina 15 van 200
|
Dit topic is 81507 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Scarface |
12-8-2005 10:11 |
|
wildboy-michael |
12-8-2005 10:12 |
 Posts: 986 |
ja,want als je een vraag steld hierow dan krijg je,of geen antwoord,of over 3 dagen pas,
|
|
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!! |
|
ArcticTiger |
12-8-2005 10:13 |
 Posts: 1655 |
Kan er dan ook niet een speciaal "Onnozele vragen" topic geopend worden? (of zou die dan te snel op de 200 pagina's zitten?)
Dan hebben de mensen met een serieuze vraag ook een kans dat hun vraag gezien wordt, en niet verdwijnt tussen alle onzinnigheden.
En hoeven ze dus niet hun vraag te herhalen.
Dit bericht is gewijzigd door ArcticTiger op 12-8-2005 om 10:16 uur.
|
|
IJzig koud... |
|
wildboy-michael |
12-8-2005 10:15 |
 Posts: 986 |
kweenie.
maar volges mij heb ik geen onnozele vraag toch?
ik heb een 50 cc snel zeta met 16 mm mikunie,powerfilter,14/45 en 5-bak en ik ga maar 70 echt de top.
hij trekt wel lekker,alleen maar tot de 7500 toeren n daarna neemt ie best veel in kracht af,hij gaat wel iets harder nog maar mider hard dan dat ik onder de 7500 toeren rij.
hoe kan ik hem nou echt SNEL laten lopen??kwa veilen enzo
me ontsteking is ook al op zijn vroegst.
|
|
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!! |
|
stivoman |
12-8-2005 10:17 |
 Posts: 5353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5
kweenie.
maar volges mij heb ik geen onnozele vraag toch?
ik heb een 50 cc snel zeta met 16 mm mikunie,powerfilter,14/45 en 5-bak en ik ga maar 70 echt de top.
hij trekt wel lekker,alleen maar tot de 7500 toeren n daarna neemt ie best veel in kracht af,hij gaat wel iets harder nog maar mider hard dan dat ik onder de 7500 toeren rij.
hoe kan ik hem nou echt SNEL laten lopen??kwa veilen enzo
me ontsteking is ook al op zijn vroegst.
|
|
4 rings rule them all |
|
ArcticTiger |
12-8-2005 10:17 |
 Posts: 1655 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5
kweenie.
maar volges mij heb ik geen onnozele vraag toch?
ik heb een 50 cc snel zeta met 16 mm mikunie,powerfilter,14/45 en 5-bak en ik ga maar 70 echt de top.
hij trekt wel lekker,alleen maar tot de 7500 toeren n daarna neemt ie best veel in kracht af,hij gaat wel iets harder nog maar mider hard dan dat ik onder de 7500 toeren rij.
hoe kan ik hem nou echt SNEL laten lopen??kwa veilen enzo
me ontsteking is ook al op zijn vroegst.
Weet je 100% zeker dat het niet ergens je afstelling is?
Trekt ie ergens valse lucht? Of krijgt ie juist te weinig lucht?
Wat is de kleur van je bougie?
|
|
IJzig koud... |
|
stivoman |
12-8-2005 10:18 |
 Posts: 5353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stivoman
[...]
of je moet tandwiel verhouding naar 13/40 doen ofso?
en powerfilter deraf halen en normale eropzetten
|
|
4 rings rule them all |
|
wildboy-michael |
12-8-2005 10:20 |
 Posts: 986 |
aan me powerfilter ligt het niet,en hij zuigt ook nergens valse lucht ofzo.owja en ik heb een onbegrenzde 70 cc techno bocht.
ik weet niet of het aan de sproeier ligt,er zit nu 102 in en de gasnaald staat op zijn middelste standje.
en de bougie is normaal/koffiebruin.
en de tandwiel verhouding verwisselen heeft weinig zin,als die toch niet veel verder komt dan de 8000 toeren.
want kan ik doen om hem beter te laten lopen?dus dat ik rechtop kan zitten terwijl ik rij en niet plat op de tank.?kwa veilen enzo
Dit bericht is gewijzigd door michaelmt5 op 12-8-2005 om 10:22 uur.
|
|
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!! |
|
stivoman |
12-8-2005 10:23 |
 Posts: 5353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5
aan me powerfilter ligt het niet,en hij zuigt ook nergens valse lucht ofzo.owja en ik heb een onbegrenzde 70 cc techno bocht.
ik weet niet of het aan de sproeier ligt,er zit nu 102 in en de gasnaald staat op zijn middelste standje.
en de bougie is normaal/koffiebruin.
en de tandwiel verhouding verwisselen heeft weinig zin,als die toch niet veel verder komt dan de 8000 toeren.
want kan ik doen om hem beter te laten lopen?dus dat ik rechtop kan zitten terwijl ik rij en niet plat op de tank.?kwa veilen enzo
Dit bericht is gewijzigd door michaelmt5 op 12-8-2005 om 10:22 uur.
zou je andere sproeiers moeten proberen, kan kan je der achter kommen
|
|
4 rings rule them all |
|
ArcticTiger |
12-8-2005 10:24 |
 Posts: 1655 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5
aan me powerfilter ligt het niet,en hij zuigt ook nergens valse lucht ofzo.owja en ik heb een onbegrenzde 70 cc techno bocht.
ik weet niet of het aan de sproeier ligt,er zit nu 102 in en de gasnaald staat op zijn middelste standje.
en de bougie is normaal/koffiebruin.
en de tandwiel verhouding verwisselen heeft weinig zin,als die toch niet veel verder komt dan de 8000 toeren.
want kan ik doen om hem beter te laten lopen?dus dat ik rechtop kan zitten terwijl ik rij en niet plat op de tank.?kwa veilen enzo
Dit bericht is gewijzigd door michaelmt5 op 12-8-2005 om 10:22 uur.
Heb je al geveild? En zo ja, heb je GOED geveild?
Heb je al geprobeerd met een andere gasnaald stand? Of met een andere sproeier?
|
|
IJzig koud... |
|
Scarface |
12-8-2005 10:27 |
 Posts: 6023 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5
aan me powerfilter ligt het niet,en hij zuigt ook nergens valse lucht ofzo.owja en ik heb een onbegrenzde 70 cc techno bocht.
ik weet niet of het aan de sproeier ligt,er zit nu 102 in en de gasnaald staat op zijn middelste standje.
en de bougie is normaal/koffiebruin.
en de tandwiel verhouding verwisselen heeft weinig zin,als die toch niet veel verder komt dan de 8000 toeren.
want kan ik doen om hem beter te laten lopen?dus dat ik rechtop kan zitten terwijl ik rij en niet plat op de tank.?kwa veilen enzo
Dit bericht is gewijzigd door michaelmt5 op 12-8-2005 om 10:22 uur.
waarom wil jij direct gaan veilen?  Is nergens voor nodig, je brommer is gewoon niet goed afgesteld, dat ding moet met jou setup veel harder rijden dan 70 km/h. Haal eerst dat powerfilter er eens af en zet de ori (onbegrenste) luchtfilterdoos er weer op en begin dan opnieuw met afstellen. Dan moet t wel lukken.
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
wildboy-michael |
12-8-2005 10:28 |
 Posts: 986 |
dat is het probleem..die past niet meer omdat ik een monoveer erop heb zitten.ik heb wel een scooterluchthuis,alleen als ik die erop zet heeft ie nog minder kracht
|
|
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!! |
|
Scarface |
12-8-2005 10:29 |
 Posts: 6023 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5
dat is het probleem..die past niet meer omdat ik een monoveer erop heb zitten.ik heb wel een scooterluchthuis,alleen als ik die erop zet heeft ie nog minder kracht
Dan fix je er een van een nsr of mtx en een spruitstuk voor een nsr of mtx, dan past t wel
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
ArcticTiger |
12-8-2005 10:30 |
 Posts: 1655 |
Hey ik ben bezig met het opknappen van een MT,
nu zit daar een MB8 blok (6-bak close ratio) onder, die ik dan wil laten reviceren en een andere cilinderkit en kop op (laten) zetten, ander carb en ander luchtfilter (24mm Mikuni met Twin Air).
Is een powerbox aan te raden?
Nu was ik even aan het zoeken op 50cc.nl en kwam de volgende cilinderkits tegen:
110cc malossi 54mm
http://www.50cc.nl/plaatjes-onderd/4862.jpg
125cc eurocilindro 57mm (athena) with reedvalve
http://www.50cc.nl/plaatjes-onderd/20548.jpg
125cc eurocilindro 57mm (athena)
http://www.50cc.nl/plaatjes-onderd/1656.jpg
Waar kan ik het beste voor gaan en waarom?
Wat voor cilinderkop kan ik het beste gebruiken dan?
|
|
IJzig koud... |
|
Scarface |
12-8-2005 10:30 |
 Posts: 6023 |
2x :-P
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
Dit topic is 81507 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 15 van 200
|
|