mulder |
16-9-2005 10:11 |
 Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
voor je mt? wat voor achterbrug heb je dan?
als het niet teveel scheelt moet je gewoon je wielas aandraaien en dan is het goed.
bzs special racing achterbrug ofzo
dat scheelt wel een halve centimeter met mijn bos achterbrug die ik er nu op hebt..
en past de kickstarter van een 50blok op die van 80blok bij honda?
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 16-9-2005 om 10:18 uur.
|
|
|
|
christianos |
16-9-2005 11:32 |
 Posts: 20445 |

dan is denk ik gewoon 1 van je twee achterbruggen krom
|
|
|
|
MT70-nolimit |
16-9-2005 11:33 |
 Posts: 4323 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]
en past de kickstarter van een 50blok op die van 80blok bij honda?
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 16-9-2005 om 10:18 uur.
Ja alleen de kickstarter van een NSR kan nog wel eens anders zijn
|
|
gaat lang goed |
|
MT70-nolimit |
16-9-2005 11:35 |
 Posts: 4323 |
Mikuni sproeier 80, met welke keihin komt dat ongeveer overeen?
|
|
gaat lang goed |
|
christianos |
16-9-2005 11:35 |
 Posts: 20445 |
hangt er vanaf hoor
je hebt dikke en dunne as kickstarters, dat heeft met het bouwjaar te maken...
keihin sproeiers zijn niet vergelijken met mikuni maar ik denk 50/60 ofzo?
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 16-9-2005 om 11:35 uur.
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
16-9-2005 12:00 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]
bzs special racing achterbrug ofzo
dat scheelt wel een halve centimeter met mijn bos achterbrug die ik er nu op hebt..
en past de kickstarter van een 50blok op die van 80blok bij honda?
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 16-9-2005 om 10:18 uur.
halve centimeter maar? gewoon aandraaien die wielas en dan zit het goed.
beetje beunen mag wel bij mt
edit: je hebt bij mt 2 kickstarters, een dikke en een dunnen as. tussen 50 of 80 cc zit geen verschil in kickstart
Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 16-9-2005 om 20:09 uur.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
driver004 |
16-9-2005 16:08 |
 Posts: 3418 |
weet iemand welke sproeier ik het beste in mijn 15mm cab kan doen ???
setup:
70cc cillinder eurocillindro
15mm bing
power filter
proma circuit
btw puch
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Hardstyle |
16-9-2005 17:21 |
 Posts: 1077 |
Wat gebeurt er als je te weinig remolie in je reservoir hebt?
Gaat die dan ineens slechter remmen of helemaal niet meer?
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
senda80cc |
16-9-2005 17:22 |
 Posts: 3434 |
ligt eraan hoeveel er nog in zit kan zijn dat hij nog net genoeg druk heeft om blokjes nog tegen schijf aan te krijgenmaar waarom zou je ze dan neit aanvulle??
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
Hardstyle |
16-9-2005 17:27 |
 Posts: 1077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
ligt eraan hoeveel er nog in zit kan zijn dat hij nog net genoeg druk heeft om blokjes nog tegen schijf aan te krijgenmaar waarom zou je ze dan neit aanvulle??
Ja lijkt wel of t weg loopt man 
Maar rustig, just a question..
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
-Tom- |
16-9-2005 17:41 |
 Posts: 4152 |
Ik heb ff een serieuze vraag, dus alleen antwoorden als je er ook echt verstand van hebt!
Ik ga binnenkort 1 van m'n fs1 blokken reviseren, hierin zat een krukas met gaten in de wangen (geen volle), nu wil ik mss een krukas kopen, maar die van mij is nog goed (die met de gaten in de krukaswangen). Want de krukassen die nu nog te koop zijn (van Top-racing) zijn vol, dus zonder gaten in de wangen. Scheelt zo'n volle krukas tov een niet volle krukas echt veel in snelheid en kracht? Of is het te verwaarlozen.
Anders gezegt, wat is een betere investering, een volle krukas of een homoet uitlaat. De krukas die erin zit is opzich nog goed, en als uitlaat gebruik ik nu gewoon een standaard snelle pijp.
De prijs voor een volle krukas of een homoet compleet met bocht is hetzelfde.
|
|
FTS Member |
|
senda80cc |
16-9-2005 17:45 |
 Posts: 3434 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
[...]
Ja lijkt wel of t weg loopt man
Maar rustig, just a question..
was niet opdringerig bedoeld hor maar gewoon aanvulle net zo makelijker dan er over denken toch
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
schlang-stah |
16-9-2005 18:12 |
 Posts: 1014 |
iemand ervaringen met puch/piaggio NTT?
|
|
hoi? |
|
J-master |
16-9-2005 19:46 |
 Posts: 1158 |
Is eurol ttx goede olie voor derbi?? Omdat erop staat dat het speciaal voor scooters is.
|
|
als je brommer niet rolt moet je geld rollen |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
16-9-2005 19:49 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Ik heb ff een serieuze vraag, dus alleen antwoorden als je er ook echt verstand van hebt!
Ik ga binnenkort 1 van m'n fs1 blokken reviseren, hierin zat een krukas met gaten in de wangen (geen volle), nu wil ik mss een krukas kopen, maar die van mij is nog goed (die met de gaten in de krukaswangen). Want de krukassen die nu nog te koop zijn (van Top-racing) zijn vol, dus zonder gaten in de wangen. Scheelt zo'n volle krukas tov een niet volle krukas echt veel in snelheid en kracht? Of is het te verwaarlozen.
Anders gezegt, wat is een betere investering, een volle krukas of een homoet uitlaat. De krukas die erin zit is opzich nog goed, en als uitlaat gebruik ik nu gewoon een standaard snelle pijp.
De prijs voor een volle krukas of een homoet compleet met bocht is hetzelfde.
als de krukas nog goed is zou ik hem gewoon laten zitten. een lichtere krukas is volgens mij nog altijd voordeliger in prestaties dan een volle (en dus een zwaardere)
ik zou een homoet kopen, maar of die sneller is dan de pijp die je nu hebt weet ik niet,
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|