Jurrian |
13-9-2005 17:55 |
|
senda80cc |
13-9-2005 18:01 |
 Posts: 3434 |
als je em uittrekt dan word de veer ingetrokke waardoor een gaatje in cabr. open gaat daardoor komt er meer benzine bij het mengsel dus start hij makkelijker
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
Terror |
13-9-2005 18:17 |
 Posts: 9269 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
[...]
[...]
toch wel harder want nou zit er nog een deel van zijn begrenzer in zijn ori uitlaat en dan zit er geen uitlaat in rijd hij dan niet 90/95 ofzo?
nee na de expansie wordt ie gelijk gesplitst en leidt tot vermogingsverlies
zoek maar op google naar fasmen duo zijn meen ik genoeg topics over
|
|
|
|
Jurrian |
13-9-2005 18:27 |
 Posts: 276 |
Tis op de foto niet goed te zien maar dat ding zit vastgeschroefd in de carb.
|
|
|
|
Splendid |
13-9-2005 18:31 |
 Posts: 8421 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jurrian
Tis op de foto niet goed te zien maar dat ding zit vastgeschroefd in de carb.
afbeelding
zal wel aan mij liggen.maare..wat maakt dat uit
|
|
Ik wil een onderwaterbeer!! |
|
Night-Rider RS |
13-9-2005 18:33 |
 Posts: 435 |
misschien ergens anders ookal gevraagd, maar kan het niet vinden:
Ik heb nu een 80-blok op mijn nsr zitten, maar kan deze brommer zo door de keuring heen? dwz: Wat doen ze precies bij de keuring?? schrijven ze alleen het bloknummer met het framenummer op, of controleren ze de brommer ook helemaal??
|
|
|
|
Terror |
13-9-2005 18:33 |
 Posts: 9269 |
je moet eigenlijk een kabeltje eraan maken en dan kan je hem zelf open trekken enzo
|
|
|
|
christianos |
13-9-2005 18:36 |
 Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Night-Rider RS
misschien ergens anders ookal gevraagd, maar kan het niet vinden:
Ik heb nu een 80-blok op mijn nsr zitten, maar kan deze brommer zo door de keuring heen? dwz: Wat doen ze precies bij de keuring?? schrijven ze alleen het bloknummer met het framenummer op, of controleren ze de brommer ook helemaal??
je komt er doorheen ze doen niet moeilijk over een 80 blok
|
|
|
|
Night-Rider RS |
13-9-2005 18:39 |
 Posts: 435 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
je komt er doorheen ze doen niet moeilijk over een 80 blok
oke bedankt
|
|
|
|
FazuL NSR |
13-9-2005 18:41 |
 Posts: 2046 |
wie heeft even een vermogensgrafiek van een schakelbrommer waar duidelijk de powerband op af te lezen is.. ? thnx
|
|
|
|
mtx freak |
13-9-2005 18:41 |
 Posts: 2711 |
nou ze controleren tog je bloknummer/framenummer en nl goedkeuringsnummer dus ook van je blok denk ik
|
|
|
|
christianos |
13-9-2005 18:42 |
 Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
nou ze controleren tog je bloknummer/framenummer en nl goedkeuringsnummer dus ook van je blok denk ik
ja ze noteren je bloknummer, verder niks, ze doen niet moeilijk als het niet bij elkaar hoort
edit: als je zekerheid wil, dremel dan ff dat nummer weg, ze hoeven het namelijk niet verplicht te noteren...
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 13-9-2005 om 18:43 uur.
|
|
|
|
Fredzzz |
13-9-2005 18:50 |
 Posts: 1159 |
ik heb dus een 2001 model citta, en een vriend wou hem kopen voor 550, maar iemand anders wou zn gilera runner ervoor ruilen...
afhankelijk van de staat van die runner (loopt 90, 50snel met andere uitlaat enzo) twijfel ik...maar aan de andere hand denk ik ook van: verkoop ik mijn citta en koop een betere citta van een vriend (heel speciaal  )
vraagje...jullie mening?
hehe gaat om scooter maarjah, gaat mij meer om waarde
|
|
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB |
|
Night-Rider RS |
13-9-2005 18:56 |
 Posts: 435 |
|
|
|
|
Palava |
13-9-2005 18:59 |
 Posts: 2866 |
hoe zorg je dat een choke kan blijven hangen?
ori carb (12/13 mm keihin) MB/MT
|
|
|
|