Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kleine vragen topic - deel 4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1169 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31193 - kleine vragen topic - deel 4
Pagina 121 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81660 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeffreyyy 10-9-2005 14:37 Print reply

Posts: 1634
zat er aan te denken om anders gewoon een 2e hands blok te kopen en dat er onder te zette ..
 
Nelly 10-9-2005 14:40 Print reply
Posts: 597
Dat is natuurlijk een mogelijkheid, maar als je een motor blok reficeerd weet je wel dat het nu goed is en 0 km heeft gelopen.

Als je een motor blok wil kopen, zoek dan wel iets zonder cilinder, ontsteking etc dat scheelt ook weer wat geld
 
Remco RS 10-9-2005 14:40 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nelly
Mwa ik vindt het niet veel geld, maar bedenk wel dat het reficeren een lastig klusje is (zeker voor t eerst) en dat het bij de brommer winkel aardig wat kan kosten.. Uitlaat verwisselen is geen probleem en remblokken vervangen is de moeite ook niet.

Bovendien kom je een perfecte NSR niet tegen voor een prijs onder de 500 euro.. Ik zou het wel doen zoiets, maja wie ben ik


je hebt wel gelijk van die uitlaat en remblokken idd..
maar als dit de eerste keer wordt dat hij gaat sleutelen is dat reviseren niks
 
robert gpr50r 10-9-2005 14:48 Print reply

Posts: 612
in me cilinder hoor je een heel zacht tikje.
is dit me naald lager die naar ze grootje is.
of kan dit getik geen kwaad?

 
yamaha_RD 10-9-2005 19:40 Print reply

Posts: 975
ik zoek schijfremblokken voor mijn yamaha rd50mx kan iemand mij vertellen waar ik die dingen vandaan haal???
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
Gary - Forum en Gallery Moderator 10-9-2005 19:42 Print reply

Posts: 12846
De gewone brommer/motorzaak
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Crazycrosser 11-9-2005 11:11 Print reply

Posts: 570
past een mtx-sh achterbrug op een mt5 zonder iets te verlassen ?
 
mb-gek 11-9-2005 11:38 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
past een mtx-sh achterbrug op een mt5 zonder iets te verlassen ?

je ophangpunt voor je veer natuurlijk de breedte zou moeten passen
miss dat je je a brug as gat zou mjoeten opboren mar ik d8 et niet
 
dthedjuh 11-9-2005 11:39 Print reply

Posts: 693
wie gebruikt er hier een tsx voor de cross?, ik heb nog wat vraagjes

 
Suzuki TSX!!!
wipe-out 11-9-2005 11:42 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
past een mtx-sh achterbrug op een mt5 zonder iets te verlassen ?


Diameter van de achterbrugas is gelijk, breedte van de achterbrug waar hij in het frame gaat ook. Je zult een ophangpunt voor de monoveer moeten maken aan je frame, of twee punten op je brug voor de gewone twinshock die een MT altijd heeft.

Als je een MT wiel in de brug wil doen, past het volgens mij niet meteen, omdat de opvulbussen verschillen denk ik, maar dat weet ik niet precies. Een MTX-sh wiel past er natuurlijk wel zo in. Een eventueel probleem met de opvulbussen kun je oplossen door zelf 2 busjes te (laten) draaien, maar misschien passen de MT of MTX-sh bussen wel gewoon. Dat weet ik niet.
 
Bassie_nr1 11-9-2005 12:01 Print reply

Posts: 1488
hoi,

wie weet er iets over de kwaliteit van een Rieju rs 1.

Gaan deze snel kapot?? Motorisch dan he.

Ik vraag dit ivm de verkoop van mijn Honda mtx-sh
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
stefan-senda 11-9-2005 12:49 Print reply

Posts: 569
Ik heb net mn tandwielverhouding veranderd van 13/52 naar 15/52
Nu komt ie alleen niet in volle toeren in de 5, op top dus. In de andere versnellingen wel, dan kan ik tot de 11-12000 toeren komen, en in de 5 maar tot de 9000..

Zou dit te verhelpen zijn met een kleinere achtertandwiel? En hoeveel tands dan ongeveer?
 
http://www.tuningteamnoord.tk/ TTN
Bassie_nr1 11-9-2005 12:56 Print reply

Posts: 1488
enne, is een charmoo cilinder op nsr een goede cilinder, is en 70 cc
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
Frysk 11-9-2005 12:57 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
hoi,

wie weet er iets over de kwaliteit van een Rieju rs 1.

Gaan deze snel kapot?? Motorisch dan he.

Ik vraag dit ivm de verkoop van mijn Honda mtx-sh

gewoon MTx-sh houden of NSR mij ook goed die nieuwe dingen zijn veel onbetrouwbaarder als honda
 
giggitybyte
mulder 11-9-2005 13:00 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
[...]


Diameter van de achterbrugas is gelijk, breedte van de achterbrug waar hij in het frame gaat ook. Je zult een ophangpunt voor de monoveer moeten maken aan je frame, of twee punten op je brug voor de gewone twinshock die een MT altijd heeft.

Als je een MT wiel in de brug wil doen, past het volgens mij niet meteen, omdat de opvulbussen verschillen denk ik, maar dat weet ik niet precies. Een MTX-sh wiel past er natuurlijk wel zo in. Een eventueel probleem met de opvulbussen kun je oplossen door zelf 2 busjes te (laten) draaien, maar misschien passen de MT of MTX-sh bussen wel gewoon. Dat weet ik niet.


wat is er erg aan als je ipv nieuwe bussen gewoon de oude bussen met dikke ringen erbij gebruikt?
 

Dit topic is 81660 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 121 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved