Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Luchtfilter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 590 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31163 - Luchtfilter
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1532 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ArcticTiger 5-8-2005 13:50 Print reply

Posts: 1655
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
ik had op mijn athena ook grote inlaat mijn ori kwam met de gaten wel overeen maar ging los de cilinder in normaal schuift ie er in dat doet een ori membraam niet dan moet je dus voor de grote inlaat membraam pakken goede kwaliteit maar wel metaal klepjes

hoop je zo een beetje geholpen te hebben


Hier is het probleem dat het membraan niet in de inlaat past

edit: niet mijn probleem, maar van c4x9

Dit bericht is gewijzigd door ArcticTiger op 5-8-2005 om 13:51 uur.
 
IJzig koud...
richard3 5-8-2005 13:52 Print reply

Posts: 5198
leg nog es uit dan ?




een ori membraam gaat er in maar zit er los in dus das niet goed anders zou ik het zo ff niet weten anders beunstijl met die filter ??

 
op naar de grote brommers
ArcticTiger 5-8-2005 13:54 Print reply

Posts: 1655
hij zegt dat zijn inlaattpoort niet diep genoeg is.
 
IJzig koud...
richard3 5-8-2005 14:01 Print reply

Posts: 5198
das vreemd dat ken ik niet :S:S


dan moet je gewoon iets anders verzinnen op die filter ben ik bang :S

 
op naar de grote brommers
christianos 5-8-2005 14:03 Print reply

Posts: 20445
ik vraag me af of ie niet iets verkeerd doet, dit is een vand e eerste keren dat ik dit hoor
 
richard3 5-8-2005 14:05 Print reply

Posts: 5198
ja ik hoor het ook nooit maar lijkt me sterk zoveel kan je eigelijk toch niet fout doen ??

maak es foto's dan kunnen we zien wat je misschien verkeerd doet of wat anders kan

ook een foto maken met het membraam zo ver mogelijk in de cil zonder dde tussen stukken en dan een foto maken waarop te zien is hoe groot die afstand tussen de cil en het ijzere plaatje

Dit bericht is gewijzigd door richard3 op 5-8-2005 om 14:06 uur.
 
op naar de grote brommers
c4x9 5-8-2005 17:11 Print reply
Posts: 48
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
ja ik hoor het ook nooit maar lijkt me sterk zoveel kan je eigelijk toch niet fout doen ??

maak es foto's dan kunnen we zien wat je misschien verkeerd doet of wat anders kan

ook een foto maken met het membraam zo ver mogelijk in de cil zonder dde tussen stukken en dan een foto maken waarop te zien is hoe groot die afstand tussen de cil en het ijzere plaatje

Dit bericht is gewijzigd door richard3 op 5-8-2005 om 14:06 uur.


Ik werk wel vaker met honda blokjes, het membraan doe ik er zeker wel goed in.

Ik maak morgen wel even een aantal foto's. To be continued..
 
asdfasdfajer0o8u23i4r
c4x9 6-8-2005 17:44 Print reply
Posts: 48
Ok, de foto's zijn klaar

[inlaat cilinder] [url]http://home.wanadoo.nl/scouby/marco/brommer/inlaat cilinder.jpg[/url]
membraan1;http://home.wanadoo....rommer/membraan1.jpg
membraan2; http://home.wanadoo....rommer/membraan2.jpg

De eerste foto van het mebraan [membraan1]is de eerste zeide van het membraan. Oftewel de eerste manier waarop ik het membraan in de cilinder zet. [membraan2] is het membraan omgedraaid.

Als je beide foto's vergelijkt, zie je dus dat er bijna geen verschil is. Beide keren moeten er dus opvul plaatjes tussen.

Voor de zekerheid heb ik ook maar gelijk een foto's genomen van de inlaat. Die link heb je hierboven ook kunnen vinden

Dit bericht is gewijzigd door c4x9 op 6-8-2005 om 17:47 uur.
 
asdfasdfajer0o8u23i4r
SpeedY_the_Devil 6-8-2005 17:49 Print reply

Posts: 2711
Heb je niet toevllig een verkeerd membraam

ik heb oo keen ker zoiets gehad datie nie pastte..
toen bleek t voor een net iets ander type te zijn als mijn brommer...
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
c4x9 6-8-2005 17:50 Print reply
Posts: 48
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
Heb je niet toevllig een verkeerd membraam

ik heb oo keen ker zoiets gehad datie nie pastte..
toen bleek t voor een net iets ander type te zijn als mijn brommer...


Heb haast alle membraampjes al gehad die de lokale bromzaak leveren kon
 
asdfasdfajer0o8u23i4r
c4x9 6-8-2005 17:52 Print reply
Posts: 48
Mwa, ik weet wel 1 manier om het passend te maken
Buitenste metalenplaatjes wat bij buigen.. maar ik weet niet wat voor gevolgen dat heeft


 
asdfasdfajer0o8u23i4r
M.O. 6-8-2005 17:56 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: c4x9
Mwa, ik weet wel 1 manier om het passend te maken
Buitenste metalenplaatjes wat bij buigen.. maar ik weet niet wat voor gevolgen dat heeft



je bedoelt naar binnen buigen ? kan je ze beter een stuk afknippen
of helemaal weg halen
want dan worden je membraam klepsje toch tegen gehouden door de inlaat
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
c4x9 6-8-2005 17:59 Print reply
Posts: 48
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]

je bedoelt naar binnen buigen ? kan je ze beter een stuk afknippen
of helemaal weg halen
want dan worden je membraam klepsje toch tegen gehouden door de inlaat



Toch doe ik dat liever niet. Zijn er mensen met een soortgelijke athena cilinder?
Ik praat dan over een 70cc honda mt cilinder. Wat voor membraan hebben jullie erin?
 
asdfasdfajer0o8u23i4r

Dit topic is 1532 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved