SavagePielk |
22-7-2005 16:18 |
 Posts: 4562 |
lijkt me errug onwaarschijnlijk, denk dat rond de 7k tot 9k redelijk normale toerentallen zijn voor een MT?
|
|
|
|
Remco RS |
22-7-2005 16:20 |
 Posts: 11463 |
idd, dat ding doet t lekker
|
|
|
|
honda_freak |
22-7-2005 16:22 |
 Posts: 7650 |
en stationair zou ik op 5K zitten.. en als hij even stilstaat schakeltie over in ecomodus en dan gaatie wat lager draaien.. maar dat zou nog 3K zijn.. nou zit er wel een knopje op om de stroke te bepalen.. maar ik ben echt niet blind en hij staat in 2S..
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
MichiMess |
22-7-2005 17:13 |
 Posts: 1348 |
volgens mij kloppen die dingen niet ofsow..
wantuh een vriend van me heeft ook zo'n ding gekocht, en dat ding geeft ook echt HEEL veel toeren aan 
ook iets van stationair 5k tewrijl hij echt 2k loopt ofsow.
echt heel raar..
|
|
|
|
acer |
22-7-2005 17:20 |
 Posts: 871 |
hehe 19 duizend, je bent geen formule 1 wagen
|
|
Willy Billy |
|
Ariej |
22-7-2005 17:38 |
 Posts: 3685 |
haha 19k, dat klopt niet erg, mijn toerenteller geeft ook 16K aan terwijl je membraam niet eens meer werkt na ong 15K toeren
standaard cdi kan volgens mij tot 10.500 toeren, heb ik horen zeggen
edit: met stroboscoop kan je er wel achterkomen wat ie draait
Dit bericht is gewijzigd door Ariej op 22-7-2005 om 17:40 uur.
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
mtx freak |
22-7-2005 17:39 |
 Posts: 2711 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
haha 19k, dat klopt niet erg, mijn toerenteller geeft ook 16K aan terwijl je membraam niet eens meer werkt na ong 15K toeren
standaard cdi kan volgens mij tot 10.500 toeren, heb ik horen zeggen
klopt dat idd het limiet wil je meer dan met je en ander cdi kopen
|
|
|
|
Joostvdw |
22-7-2005 17:42 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
haha 19k, dat klopt niet erg, mijn toerenteller geeft ook 16K aan terwijl je membraam niet eens meer werkt na ong 15K toeren
standaard cdi kan volgens mij tot 10.500 toeren, heb ik horen zeggen
edit: met stroboscoop kan je er wel achterkomen wat ie draait
Dit bericht is gewijzigd door Ariej op 22-7-2005 om 17:40 uur.
een membraan sluit al niet meer na ong 4k
maar 19k en 15k zijn wel achterlijk hoge waarden en zo goed als niet bereikbaar voor een mt (zker niet een relatief std mt)
probeer je rpm teller eens in de andere modus? maybe is het knopje wel omgedraaid ofzo, anders terug naar winkel?
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Inox |
22-7-2005 17:55 |
 Posts: 271 |
Toevallig niet voor 4-takt?
|
|
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/ |
|
FazuL NSR |
22-7-2005 17:58 |
 Posts: 2046 |
dat zou een hoop verklaren jah, kan je dat niet instellen ofzo? 2 of 4 t
|
|
|
|
honda_freak |
22-7-2005 18:22 |
 Posts: 7650 |
je kan het instellen ja. voor 4-takt zouden de toeren normaal zijn voor een 2takt zeg maar..
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
[RRT] Lost-P |
22-7-2005 19:02 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]
maar 19k en 15k zijn wel achterlijk hoge waarden en zo goed als niet bereikbaar voor een mt
|
|
Chille Tune shit dan |
|
richard3 |
22-7-2005 19:12 |
 Posts: 5198 |
cdi voor nsr en mt zijn niet anders van elkaar volgens mij en ik draai 12 k op teller dus die van 10.5k klopt niet helemaal
|
|
op naar de grote brommers |
|
Joostvdw |
22-7-2005 19:52 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]
niet sneaky haakjes weglaten eh
ik weet ook wel dat het kan, maar dan moet je wel wat meer aanpassen dan alleen je cilinder om het redelijk betrouwbaar te krijgen (en houden natuurlijk)
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Ariej |
22-7-2005 19:58 |
 Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
cdi voor nsr en mt zijn niet anders van elkaar volgens mij en ik draai 12 k op teller dus die van 10.5k klopt niet helemaal
lees het topic dan
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|