Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Het grote uitlaattopic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1131 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #30915 - Het grote uitlaattopic
Pagina 33 van 44
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 42, 43, 44Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 110077 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Terror 22-11-2005 16:20 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Kan iemand deze pijp thuisbrengen?:
afbeelding




metrakit uitlaatje volgens mij
 
Jorn 22-11-2005 16:49 Print reply

Posts: 2780
heb door dat ik gevalle ben mun bocht verneukt wat kan ik er nog mee?


 
MC Beuner 22-11-2005 16:49 Print reply

Posts: 3687
waarschijnlijk merk je er niet eens iets van...
 
Vivatje snor
Marko 22-11-2005 16:56 Print reply

Posts: 1521
ja idd als ik het zo zie is het alleen geschaaft
rijden kan je er zo en zo mee
als ie erg gedeukt is zal je het aan de prestaties merken
enige nadeel is dat ie op die schaaf plekken snel zal gaan
roesten

Maar is die uitlaat polini?!?!
wist niet eens dat die uitlaten maakte voor schakels


Dit bericht is gewijzigd door Marko op 22-11-2005 om 16:57 uur.
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Jorn 22-11-2005 17:16 Print reply

Posts: 2780
nee firebox ofzoiets Er zit een dikke deuk in maar kun je die er nog uitkrijgen??


Dit bericht is gewijzigd door jorn op 22-11-2005 om 17:18 uur.
 
senda80cc 22-11-2005 17:16 Print reply

Posts: 3434
niks aan doen denk neit dat je met je org. cilinder er wat van merkt maar zal er wel ff een lakje tegen aandoen nadat je em licht geschuurt hebt anders roest hij zo weg
 
Keep on rockin' in a free world
Terror 22-11-2005 17:19 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn
nee firebox ofzoiets Er zit een dikke deuk in maar kun je die er nog uitkrijgen??

Edit: Zo 1
afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door jorn op 22-11-2005 om 17:17 uur.



whaha die tekst er ook bij met speciaal getunede demper :P

maarja herstel eerst maar weer is
 
BIET 22-11-2005 18:26 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror
[...]



metrakit uitlaatje volgens mij

Welke dan? (fotooooo:P)
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Uncle BLAM 27-11-2005 1:35 Print reply

Posts: 1025
Waarom niet gewoon een standaard uitlaat ....
Ik heb een standaard TSX uitlaat (naar het schijnt), en m'n
brommer trekt harder en gaat sneller dan met een :
- proma 50cc
- gianelli 50cc
- proma 80cc (onderlangs, expansie)

... of zijn alleen de standaard uitlaten van tsx zo goed ?

('t ziet er ook nog mooi uit, ?n het maakt weinig lawaai,
Maar toch een mooi donker geluid)


 
een BF teller is sneller
b e r t 27-11-2005 9:56 Print reply

Posts: 1855
klopt het dat je een uitlaat met olie moet insmeren om roest te voorkomen

 
Splendid 27-11-2005 9:59 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: b e r t
klopt het dat je een uitlaat met olie moet insmeren om roest te voorkomen



zo bescherm je je uitlaat wel tegen roest ja
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Uncle BLAM 27-11-2005 14:19 Print reply

Posts: 1025
Goed ontvetten, en dan inspuiten (spuitbus) met zinkprimer
en vervolgens een paar (stuk of twee ? drie) lagen hitte bestendige verf
er oever heen helpt ??k goed, maar bij de uitlaat poort gaat het
dan vaak na een tijdje wel weer roesten ...
 
een BF teller is sneller
Marko 28-11-2005 14:09 Print reply

Posts: 1521
ik smeer elke dag zo een beetje olie erop en hoop
zo dat ie niet gaat roesten
gewoon 5min met poetsdoek wat olie erop doen
niet zo heel veel werk
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
mulder 28-11-2005 14:11 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
Goed ontvetten, en dan inspuiten (spuitbus) met zinkprimer
en vervolgens een paar (stuk of twee ? drie) lagen hitte bestendige verf
er oever heen helpt ??k goed, maar bij de uitlaat poort gaat het
dan vaak na een tijdje wel weer roesten ...



dan heb je niet die mooie vervikte olie look die nieuwe uitlaten hebben..
je kan ook gewoon hittebestendige lak eroverheen keilen.
 
Marko 28-11-2005 14:12 Print reply

Posts: 1521
of zoals ik elke dag olie er invikken :P

wat voor olie gebruiken ze bij uitlaat fabriek eigenlijk?
ik gebruik nu gewoon castrol mineraal 2t olie
had ik perongeluk ipv synthetisch gekocht
dus gebruik ik het nu maar voor me uitlaat :p
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.

Dit topic is 110077 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 33 van 44
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 42, 43, 44Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved