Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 125cc en niet goed lopen.HELP!!!!!!!!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 583 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30415 - 125cc en niet goed lopen.HELP!!!!!!...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2599 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MichiMess 29-6-2005 3:12 Print reply

Posts: 1348
hey, lees dit ff.
http://www.brommerforum.nl/showtopic/28456
ik had ook hetzelfde.
ik had een veel te kleine carb.
nu heb ik een keihin 26mm.
loopt als een trein!
 
benz 29-6-2005 3:23 Print reply

Posts: 1293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess

hey, lees dit ff.
http://www.brommerforum.nl/showtopic/28456
ik had ook hetzelfde.
ik had een veel te kleine carb.
nu heb ik een keihin 26mm.
loopt als een trein!


tja ik 125cc met 21 mm dell orto en loopt als een trein.

warom kiezen voor grotere carb als dat onnodig is ?

,af en toe wegvalt en knalt in de uitlaat,dit gebeurt ongeveer bij 5000 toeren of zo rond de 45 km per uur,de eerste 2/3

mischien juist tegroot. had ik ook bij 8duizend klappen uit je uitlaat wil je niet weten ( was op nsr ) gevolt door hevige vlam.
kleiner sproeier en het was weg en kon gewoon teller rond in em versnellingen en dat trok ook een stuk beter
probeer andere sproeiers.
kan soms wonderen doen

Dit bericht is ge-edit door benz op 29-6-2005 3:25
 
Delft Racing Team (DRT) Devoe Racing team http://www.devoeracingteam.tk/
MBrijder 29-6-2005 15:16 Print reply

Posts: 74
als je met een 21mm rijd heb je wel aardig vermogenverlies, ik had eerst 24mm daar deed hij hij het heel goed mee, maar toen een 28mm erop gezet en daarmee trok ie veel beter en liep die ook nog harder
 
Ja Weh nou 29-6-2005 15:28 Print reply

Posts: 2242
mijne liep met een 26 mikuni rond netjes..

Maar ik zou hem zeker eerst met de orginele ontsteking fatsonelijk lopen zien te krijgen!

Probeer wat gezegd is:
Een ander:
vliegwiel
bobine / cdi / spoelen
nieuwe bougi NGK b9 en nieuwe bougidop + kabel
een ander membraam

Afstellen van:
ontsteking>>> vroeger!!
carb juiste afstelling (sproeier sproeiernaald, luchtschroef.)

Zuigt hij geen valse lucht? lekt je koppaking niet? is je luchtfilter goed schoon? Gebruik een Twin air schuimfilter! die schoon is, en lichtjes! ingesmeerd is met filterolie.


Kom dan nog maar eens terug..

 
HTS Autotechniek
MBrijder 5-7-2005 12:01 Print reply

Posts: 74
nou loopt ie al goed?
 
hondacrosser 5-7-2005 12:50 Print reply

Posts: 1902
zal wel hij heeft em al te koop staan voor een berg geld
 
StefanB 5-7-2005 13:18 Print reply

Posts: 2591
hmmm wat ik wel weet is dat de uitlaatpoort standaard achterlijk hoog staat (195 graden..) en de spoelers onwijs laag.. eigenlijk moet je die cilinder gewoon laten tunen zodat de spoelers naar een fatsoenlijke timing gebracht worden, 130-133 graden...

opmaat pijp derop en je kan vlammen


en met een hpi ontsteking heb ik goede ervaring zal wel stukken beter lopen dan zo'n voor oorlogse honda mb ontsteking.

Dit bericht is gewijzigd door StefanB op 5-7-2005 om 13:20 uur.
 
E24 M30b35@GT3576

Dit topic is 2599 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved