Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Contact werkt niet meer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 746 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #30038 - Contact werkt niet meer
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2406 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chineesboer 12-6-2005 15:51 Print topicpost

Posts: 3676
Heb vandaag ff mn motorblok onder mn brommer weggehad. En nu vonkte ie niet meer, dus ik alles natrekken en ff netjes maken, nog geen vonk.
Dus toen heb ik ff bij de ontsteking gekeken, leek ook goed, heb ik weer op het originele tijdstip gezet. Maar nu..
Ik heb de 2 aangesloten draadjes van mn contact losgehaald, 1x kicken en hij liep.
Maar ik kan maar niet vinden wat het probleem is, alle draden zitten goed vast en aangesloten.
Nu zou ik graag willen weten:
Wat is de route die de 2 draden moeten maken?
Ik heb een groene en een zwart/witte
Wie kan me helpen? die draadschema's vind ik maar niks.. maar het mag
 

Tijzzz 12-6-2005 20:53 Print reply

Posts: 4215
Als de zwart witte draad je frame raakt valt je brommer normaal gezien uit. Die zal dan wel een foutje hebben.
 
mtx-user 12-8-2010 13:36 Print reply
Posts: 3
Normaal De draden die een route moeten zouden lopen:

Vanuit je blok bij mij althans voor een honda Mtx o.t.
blauw-geel en zwart-rood gaan naar je CDI en vanuit je CDI gaat zwart- geel wat waarscheinlijk zwart-wit bij jou is hoort naar de - van de contactslot te gaan en dan naar de De plus van de bobine Wat ge-aard is met groen terug naar het blok, Wat de CDi ook is.

EDIT: Ben er net achter gekomen dat ik 5 jaar later met de reply ben gekomen, hehe..

Dit bericht is gewijzigd door mtx-user op 12-8-2010 om 13:37 uur.
 
If you have everything under control, your not going fast enough!,
timmy16 12-8-2010 14:29 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-user
Normaal De draden die een route moeten zouden lopen:

Vanuit je blok bij mij althans voor een honda Mtx o.t.
blauw-geel en zwart-rood gaan naar je CDI en vanuit je CDI gaat zwart- geel wat waarscheinlijk zwart-wit bij jou is hoort naar de - van de contactslot te gaan en dan naar de De plus van de bobine Wat ge-aard is met groen terug naar het blok, Wat de CDi ook is.

EDIT: Ben er net achter gekomen dat ik 5 jaar later met de reply ben gekomen, hehe..

Dit bericht is gewijzigd door mtx-user op 12-8-2010 om 13:37 uur.

en 2 maanden
 
Bike Me, Aprilia
thunderbird - Forum en Sales Moderator 12-8-2010 14:39 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-user
Normaal De draden die een route moeten zouden lopen:

Vanuit je blok bij mij althans voor een honda Mtx o.t.
blauw-geel en zwart-rood gaan naar je CDI en vanuit je CDI gaat zwart- geel wat waarscheinlijk zwart-wit bij jou is hoort naar de - van de contactslot te gaan en dan naar de De plus van de bobine Wat ge-aard is met groen terug naar het blok, Wat de CDi ook is.

EDIT: Ben er net achter gekomen dat ik 5 jaar later met de reply ben gekomen, hehe..

Dit bericht is gewijzigd door mtx-user op 12-8-2010 om 13:37 uur.

lekker handig indd

nu niet meer reageren hier, dan zakt ie weer vanzelf
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!

Dit topic is 2406 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved