Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 3

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 597 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #29616 - "kleine vragen" topic - deel 3
Pagina 57 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 93138 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jong 22-6-2005 23:53 Print reply

Posts: 1445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

[...]


komt er veel olie uit?

zoja? lekke keering


ja.. helaas wel
 
Harm 23-6-2005 12:27 Print reply

Posts: 3032
Als ik een accu heb van 4 Ampere 12 Volt, en ik heb iets met een vermogen van 50 Watt, hoe lang kon ik dat gebruiken voordat de accu leeg is?

4*12=48 Dus ongeveer een uur of reken ik nou helemaal fout



Dit bericht is ge-edit door Harm op 23-6-2005 12:33
 
http://www.durtikkers.tk
wipe-out 23-6-2005 12:33 Print reply

Posts: 7672
P=u*i
P=12*4
P=48 W

Ik ben geen kei in elektro, maar als je iets hebt dat 50 W verbruikt gaat dat niet eens werken volgens mij (of niet zoals het hoort).
 
bart de scootergek 23-6-2005 12:34 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm

Als ik een accu heb van 4 Ampere 12 Volt, en ik heb iets met een vermogen van 50 Watt, hoe lang kon ik dat gebruiken voordat de accu leeg is?

4*12=50 Dus ongeveer een uur of reken ik nou helemaal fout


4* 12 = 48 .

meestal staat er op een accu aantal mAh, daaraan kun je zien hoeveel ampere hij in 1 uur kan geven, en als al je lampen maar de helft van dat ampere gebruiken kan hij 2 uur mee.


Ee= Pe * t

dus je moet achter de Ee komen, dat is de elektrische energie die vebruikt wordt. Pe is je vermogen, dat staat in Watt, en Watt is joule per seconde. dus joule per seconde maal de tijd in seconde is de elektrische energie die gebruikt wordt.

Dit bericht is ge-edit door bart de scootergek op 23-6-2005 12:37
 
Honda RC-33
BIET 23-6-2005 14:28 Print reply

Posts: 22355
Op nederlandse onderdele voor een NSR staat MH 16.6. Dat staat bijvoorbeeld op mijn caburateur. Dat is dus een 13mm keihin. Maar op me cilinder kan ik het niet vinden. Ik zie wel ergens Ge2 MH staan. Maar niet dat 16,6. Betekend dat, dat het zown snelle GE2 is, of moet ik het erges anders zien te vinden op de cilider?

Want m'n NSR loopt 77 met TWV 13/47. Volgens mij kan dat nooit met aleen een MBX uitlaatje erop.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Pitre 23-6-2005 16:03 Print reply

Posts: 4066
weet iemand hoe ik mijn madass harder kan laten lopen? zon 7075.. cilinder en uitlaat wil ik niet vervangen.. hijs helemaal origineel en loopt zon 58!
 
Ja en?
Deon 23-6-2005 16:16 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..

weet iemand hoe ik mijn madass harder kan laten lopen? zon 7075.. cilinder en uitlaat wil ik niet vervangen.. hijs helemaal origineel en loopt zon 58!


grotere carb, sneller filter, standaard dingen enzo.
 
FazuL NSR 23-6-2005 16:20 Print reply

Posts: 2046
4tact geval toch? wordt wel wat lastiger...
 
Deon 23-6-2005 16:25 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR

4tact geval toch? wordt wel wat lastiger...


ojah, sachs spul.
 
shibby 23-6-2005 17:01 Print reply

Posts: 770
iemand een idee van de kwaliteit van deze lager, of die hem herkent? hij is van SKF, stond nergens c3 ofzo op, maar op de lager zelf staat SWEDEN SKF 1205-2889, het is de grootte van een nsr krukaslager. Is het ok als ik deze erin steek samen met een koyo c3 lager ?
 
Deon 23-6-2005 17:17 Print reply

Posts: 9656
snelheid, trekkracht en verbruik met DO 17,5
setup nu: Gila 2(50 snel), 15/15C DO SHA carb, powerfilter, MK uitlaat. tw 12/43, nu 95 km/h

wat is zal het verschil in snelheid, trekkracht en verbruik zijn als ik er een DO 17.5 in gooi?
 
wipe-out 23-6-2005 18:04 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET

Op nederlandse onderdele voor een NSR staat MH 16.6. Dat staat bijvoorbeeld op mijn caburateur. Dat is dus een 13mm keihin. Maar op me cilinder kan ik het niet vinden. Ik zie wel ergens Ge2 MH staan. Maar niet dat 16,6. Betekend dat, dat het zown snelle GE2 is, of moet ik het erges anders zien te vinden op de cilider?

Want m'n NSR loopt 77 met TWV 13/47. Volgens mij kan dat nooit met aleen een MBX uitlaatje erop.


Het is HM 16 6, niet MH 16 6.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby

iemand een idee van de kwaliteit van deze lager, of die hem herkent? hij is van SKF, stond nergens c3 ofzo op, maar op de lager zelf staat SWEDEN SKF 1205-2889, het is de grootte van een nsr krukaslager. Is het ok als ik deze erin steek samen met een koyo c3 lager ?


Staat er "SWEDEN SKF 1205-2889" op? Niet meer of minder? 1205E is een tweerij?g zich instellend kogellager, 1205 en 2889 zijn geen bestaande lagers. De combinatie 1205-2889 komt al helemaal niet voor.

1205E is bestand tegen iets hogere toerentallen als het normale 6205 lager, maar kan iets minder kracht hebben. De lagers 6205 en 1205 hebben wel dezelfde maten verder, alleen 6205 is een groefkogellager, 1205 is een tweerij?g zich instellend kogellager. Volgens mij moet het wel kunnen, maar ik ben ook geen expert.

Maar dit is dus als ik er van uit ga dat het lager dat je hebt 1205E is. Misschien dat het al een oud lager is met nog een oude maatvoering?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 23-6-2005 18:44 Print reply

Posts: 10835
ik zou 2 nieuwe gaan halen, zo duur is het nou ook niet en weet je zeker dat het goed is
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Pitre 23-6-2005 18:48 Print reply

Posts: 4066
Heey, ik heb een vraagje. mijn madass heeft vandaag een beurt gekregen (1ste) en heb hem bij de dealer gekocht.. maar zijn de eerste 2 beurten niet altijd gratis? en word dan de olie van de schakelbak enzo vervangen? want hij heeft er ff 10 min naar gekeke en ik moest toen wel 40 euro dokke.. dus kvroeg het me maar ff af, khad namelijk ergens gelezen dat je de eerste 2 beurten gratis kreeg enzo.. hij heeft nu 1000 km gereden. word normaal niet ff de olie vervangen die in je schakelbak dinges zit?!?! en ik vroeg of hij wat aan het schakele kon doen want soms blijft de bak hange als ik van de 4 trug naar de 1 schakel.. hij zei tja daar kan ik nix aan doen.. en ook dat hij heel slecht in zun neutraal gaat enzo maar hij zei ja moet je maar ff prutse:S kan ik nix aan doen..


Dit bericht is ge-edit door Pitre.. op 23-6-2005 18:51
 
Ja en?
mtx-rijder 23-6-2005 20:43 Print reply

Posts: 939
men mtx-sh start wel maar blijft dan maar gas geven en wil geen gas terug geve.
wat is er mis mee? :-l
 
mijn mtx heerst

Dit topic is 93138 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 57 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved