Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 3

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 765 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #29616 - "kleine vragen" topic - deel 3
Pagina 47 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 92863 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Deon 19-6-2005 22:47 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B

[...]

je zal wel gelijk hebben


uiteraardi love dat woordje

uiteraard, uiteraard, uiteraard


maar ff Ontopic :
als ik overschakel naar de 5, trekt hij het niet meer, hij zakt langzaam in toeren tot 6k ofso. maar als ik van de 4 met 12k overschakel lukt het net wel. lichtere vertanding?
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 19-6-2005 22:52 Print reply

Posts: 12846
Precies je vertanding staat iets te zwaar. 1 of 2 tandjes (achter) groter
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
brutus 19-6-2005 22:52 Print reply

Posts: 7934
zou maar doen.

maar in princiepe is de laatste versnelling niet bedoeld om doorheen te trekken maar die is bedoeld om rond de 6k te komen en dan niet meer verder te trekken.

overdrive
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Deon 19-6-2005 23:02 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus

zou maar doen.

maar in princiepe is de laatste versnelling niet bedoeld om doorheen te trekken maar die is bedoeld om rond de 6k te komen en dan niet meer verder te trekken.

overdrive


6k? bij een rs? neej, maar als ik bij 12k overschakel, trekt hij wel langzaam naar 11k/12k door. 100 km/h
 
brutus 19-6-2005 23:08 Print reply

Posts: 7934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989

[...]


6k? bij een rs? neej, maar als ik bij 12k overschakel, trekt hij wel langzaam naar 11k/12k door. 100 km/h



bla bla bla laatste versnelling is ori bedoeld als overdriver dat prutsters niet met overtoeren gaan rijden. net als een beejte simpele auto gaat op een gegeven moment ook niet verder tot het punt dat toerenbegrenser erin komt enzo
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
MotoCrossIpkiss[stan] 19-6-2005 23:18 Print reply

Posts: 7744
ken je cilinderwan(cilinderhempd heeet da tog?) aan onderkant can cil zomaar afbreken? (zoniet, wel met kopneuker?) of moetie al erg slecht/gescheurd geweest zijn?
gaat om 70euro voor mt
 
hoi
zicotimba 19-6-2005 23:20 Print reply
Posts: 6
kheb ok een vraag.. bij overschrijding van hoeveel kmph ben je ''de klos''
 
BIET 20-6-2005 12:20 Print reply

Posts: 22355
Op mijn toerenteller kabel staat: GE2 760. Dat heeft met de cilinder te maken lijkt mij. Kan iemand hieruit opmaken of dit nou zown slome is of een Belgische? En hoe kan je dat anders zien? Tis een NSR
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
dopie6 20-6-2005 13:19 Print reply

Posts: 268
Hey mensen,
aangezien ik redelijk vaak wat topics tegen kom over het achterlicht en dergelijke, had ik even de verkeershandhaving gemaild:


Geachte meneer Guijt,

Bedankt voor uw vraag.
In het voertuigreglement staat bij artikel 5.6.51:
Dat bromfietsen op twee wielen voorzien moeten zijn van:
a. een of twee dimlichten;
b. een of twee achterlichten;
c. een niet-driehoekige rode retroreflector aan de achterzijde van het voertuig.

Verder staat bij artikel 5.6.57
Dat bromfietsen op twee wielen mogen voorzien zijn van:
a. een of twee grote lichten;
b. een of twee stadslichten;
c. twee richtingaanwijzers aan de voorzijde en twee richtingaanwijzers aan de achterzijde en waarschuwingsknipperlichten;
d. een of twee remlichten;
e. ambergele retroreflectoren aan de zijkanten van het voertuig;
f. vier ambergele retroreflectoren aan de trappers voor zover de bromfiets is voorzien van niet-intrekbare trappers;
g. een installatie ter verlichting aan de achterzijde van het voertuig aangebrachte kentekenplaat;
h. een naar voren gerichte witte retroreflector.

Oftewel, voor bromfietsen op twee wielen, mag een remlicht gemonteerd zijn, het is echter niet verplicht.

Voor bromfietsen op drie of vier wielen (bijvoorbeeld een brommobiel) geldt overigens wel een verplichting tot het voeren van een remlicht.


Oftewel, achterlicht mag wel, hoeft niet
Dis trouwes een grote reply op een kleine vraag

Dit bericht is ge-edit door dopie6 op 20-6-2005 13:21
 
Hardstyle is mijn stijl en hardcore daar ga ik voor!! // C.C. De Barbl
groen 20-6-2005 14:27 Print reply

Posts: 409
Hallo, ik heb n Derbi Senda met yasuni cross uitlaat. Ik heb de brommer net weer helemaal in elkaar gezet en ik rij er nu voor het eerst op.

Maar nu is mijn vraag hoe het komt dat als ik mijn brommert met het voorwiel tegen de muur zet vol gas geef (in de 1e) hij niet uit gaat, maar ook het achterwiel gaat niet spinnen.. Hij maakt wel heel veel toeren.

Volgens mij klopt dit niet helemaal of wel? Weet iemand wat het is?
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 20-6-2005 14:30 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: groen

Hallo, ik heb n Derbi Senda met yasuni cross uitlaat. Ik heb de brommer net weer helemaal in elkaar gezet en ik rij er nu voor het eerst op.

Maar nu is mijn vraag hoe het komt dat als ik mijn brommert met het voorwiel tegen de muur zet vol gas geef (in de 1e) hij niet uit gaat, maar ook het achterwiel gaat niet spinnen.. Hij maakt wel heel veel toeren.

Volgens mij klopt dit niet helemaal of wel? Weet iemand wat het is?


Wat wil je hier in vredesnaam mee bereiken/ontdekken?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joostvdw 20-6-2005 14:31 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: groen

Hallo, ik heb n Derbi Senda met yasuni cross uitlaat. Ik heb de brommer net weer helemaal in elkaar gezet en ik rij er nu voor het eerst op.

Maar nu is mijn vraag hoe het komt dat als ik mijn brommert met het voorwiel tegen de muur zet vol gas geef (in de 1e) hij niet uit gaat, maar ook het achterwiel gaat niet spinnen.. Hij maakt wel heel veel toeren.

Volgens mij klopt dit niet helemaal of wel? Weet iemand wat het is?


dan is je koppeling versleten of slecht afgesteld
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Joscross 20-6-2005 14:31 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dopie6

...


Deze info kan je gewoon in de boetebase op het om vinden, en er is ook een faq over..
 
Bullet 20-6-2005 14:32 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z

[...]


Wat wil je hier in vredesnaam mee bereiken/ontdekken?


hij wil bruut burnen natuurlijk.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Joostvdw 20-6-2005 14:32 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET

Op mijn toerenteller kabel staat: GE2 760. Dat heeft met de cilinder te maken lijkt mij. Kan iemand hieruit opmaken of dit nou zown slome is of een Belgische? En hoe kan je dat anders zien? Tis een NSR


toerentellerkabel heeft natuurlijk helemaal niks te maken met je cilinder

maar als er ge2 op je cilinder staat, kan het een slome duitse cil zijn, of een snelle belse

enige manier om het echt zker te weten is om de kop eraf te halen en kijken of hij een boostpoort heeft, zo ja, is het een belse
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer

Dit topic is 92863 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 47 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved