lamahoofd |
14-6-2005 20:36 |
 Posts: 3432 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bom
zou het helpen als ik me luchtschroef iets indraai. want hij loopt nu perfect alleen de bougie is wat te licht.
edit: thnx lamahoofd daar had ik nog niet eens aan gedacht
Dit bericht is ge-edit door bom op 14-6-2005 20:30
Geen dank,ja da zal wel helpen,gewoon per halve slag indraaien
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
khpoppema |
14-6-2005 22:10 |
 Posts: 3199 |
wat is het verschil tussen ns1 blok en mbx80 blok?
alleen de cil?
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
14-6-2005 22:23 |
 Posts: 10835 |
smallend gat in drijfstang is groter, rest weet ik niet
edit: kleiner, ook goed, anders iig
Dit bericht is ge-edit door Jozeff op 14-6-2005 22:43
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
puch_master |
14-6-2005 22:25 |
 Posts: 3429 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
wat is het verschil tussen ns1 blok en mbx80 blok?
alleen de cil?
andere drijfstang
ns-1 is pen 13
mbx is pen 14
boring is anders
koppeling is ook anders meen ik...
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
khpoppema |
14-6-2005 22:31 |
 Posts: 3199 |
carters?
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
puch_master |
14-6-2005 22:33 |
 Posts: 3429 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
carters?
nej volges mij niet want als je een ns-1 cil op boort tot de boring van mbx pas ie daar ook op..
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
bart de scootergek |
14-6-2005 22:36 |
 Posts: 8916 |
ontsteking van een ns-1 is ook anders.
|
|
Honda RC-33 |
|
herman103 |
14-6-2005 23:46 |
 Posts: 1352 |
hallo,
ik heb net een andere spoel in mijn mt gestopt. nu heb ik weer licht. alleen niet lang omdat mijn pamjes 35 volt nietso fijn vinden. als ik er nu een accu tussen hang. word die stroom dan automatich 12V met een 12V accu? ja toch. het is iig de bedoeling om met 12V lampen te gaan rijen enz. en ik heb een 12V accu. moet ik er verder nog wat tussen hangen? nee toch alleen een accu om te zorgen dat het 12V blijft?
|
|
|
|
HersenSpinsel |
15-6-2005 0:05 |
 Posts: 2984 |
eey hebben een suzuki tsx en een honda mt5/mtx allemaal electronische ontsteking?
thnx..
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
voederbiet |
15-6-2005 0:07 |
 Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: herman103
hallo,
ik heb net een andere spoel in mijn mt gestopt. nu heb ik weer licht. alleen niet lang omdat mijn pamjes 35 volt nietso fijn vinden. als ik er nu een accu tussen hang. word die stroom dan automatich 12V met een 12V accu? ja toch. het is iig de bedoeling om met 12V lampen te gaan rijen enz. en ik heb een 12V accu. moet ik er verder nog wat tussen hangen? nee toch alleen een accu om te zorgen dat het 12V blijft?
gelijkrichter en spanningsregelaar tussen hangen en accutje
|
|
BF is gewoon een kk site |
|
MasterM |
15-6-2005 0:07 |
 Posts: 912 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
eey hebben een suzuki tsx en een honda mt5/mtx allemaal electronische ontsteking?
thnx..
Uhm... nee een pneumatische nouw goed...
Maar geen van die jij noemt werken met contactpuntjes d8 ik.
|
|
|
|
herman103 |
15-6-2005 0:08 |
 Posts: 1352 |
juist. waar dient het allemaal voor? die lampen branden nu gewoon goed. dus ik heb alleen iets nodig dat de stroom niet meer als 11 tot 13V laat worden.
|
|
|
|
voederbiet |
15-6-2005 0:08 |
 Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: herman103
juist. waar dient het allemaal voor? die lampen branden nu gewoon goed. dus ik heb alleen iets nodig dat de stroom niet meer als 11 tot 13V laat worden.
oftewel een spanningsregelaar
|
|
BF is gewoon een kk site |
|
Joscross |
15-6-2005 0:09 |
 Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MasterM
[...]
Uhm... nee een pneumatische nouw goed...
Maar geen van die jij noemt werken met contactpuntjes d8 ik.
Electronische ontsteking word over het algemeen een cdi ontsteking mee bedoelt omdat de cdi zelf ook voeding nodig heeft.. Bij contactpuntjes is dit niet zo.
|
|
|
|
herman103 |
15-6-2005 0:09 |
 Posts: 1352 |
en dan geen accu? is de spannings regelaar dat ding met die koelribbetjes?
|
|
|
|