jah geloof het wel na de info die ik hier gelezen heb, aangezien een zeta vroeger voor mt hoogtoerig was en parmakit heeft de mallen over genome scheind.
Als je je frame wilt laten stralen, moet je dan je frameplaatje en nummer afplakken of word dat niet beschadigd tijdens het stralen. En waarmee moet je het dan afdekken, tape laat los lijkt me
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Fievet
Als je je frame wilt laten stralen, moet je dan je frameplaatje en nummer afplakken of word dat niet beschadigd tijdens het stralen. En waarmee moet je het dan afdekken, tape laat los lijkt me
bij stralen niet bij coaten wel beschermen
geloof ik
maar als jij tegen hun zegt
ik wil niet dat mijn framenummer weg gaat ofzo
da nweten hun er wel wat op
Dit bericht is gewijzigd door Terror op 27-7-2005 om 23:33 uur.
wrom haal je het frame plaatje er niet af dan?
en zeg gewoon ff dat ze op je frame nummer moeten letten
laat het gewoon mee coaten en laat ze er iets minder op spuiten dan bluijft je nummer gewoon goed zichtbaar hebben ze bij mij ook gedaan
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
wrom haal je het frame plaatje er niet af dan?
en zeg gewoon ff dat ze op je frame nummer moeten letten
laat het gewoon mee coaten en laat ze er iets minder op spuiten dan bluijft je nummer gewoon goed zichtbaar hebben ze bij mij ook gedaan
Zou evt ook kunnen, maar dat zit volgens mij gepopnageld
OKI cdi's zijn ook niet helemaal "onbegrensd" naar het schijnt. Een Daytona cdi heeft een betere curve wordt beweerd. Beter nog als dat, is een crossmotor- of HPI ontsteking met bijbehorende CDI lijkt me.