Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 3

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1236 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #29616 - "kleine vragen" topic - deel 3
Pagina 110 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 94126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotoCrossIpkiss[stan] 6-7-2005 0:26 Print reply

Posts: 7744
vaak 70-75 egt km op teller vaak wel 80
 
hoi
KaWaReZ 6-7-2005 1:54 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-power
ik heb een honda'tje met een opmaat uitlaat getunede 100cc autisa cil.(vlinder poort) en een binnenrotor ontstekening.
Welke carb. pas t het beste volgens jullie erbij, de 24mm vlakschuif met powerjet of de 28mm vlakschuif met powerjet?


kzou dan voor de 28 gaan

(hard ga je toch wel, of je die 24 neemt of die 28 )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
mbx-power 6-7-2005 7:00 Print reply
Posts: 468
maar is dit nog geen overkill dan?
en hoe zit dat met die luchtsnelheden?

 
richard3 6-7-2005 9:30 Print reply

Posts: 5198
hoe bedoel je hoe zit dat met die lucht snelheden ??
 
op naar de grote brommers
Deon 6-7-2005 10:06 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-power
maar is dit nog geen overkill dan?
en hoe zit dat met die luchtsnelheden?




100 kan makkelijk 28 hebben

luchtsnelheid?

of bedoel je dat bij een bepaalde snelheid hij moeite heeft met lucht aanzuigen omdat je 'zo' hard gaat? , daar zal je geen last van hebben
 
Lykantroop 6-7-2005 10:21 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MrOi
Hey ik vroeg me af hoe je kan zien welke maat je carb is, ik zie wel wat cijfertjes staan maar welke moet ik hebben.

Alvast bedankt.


je inlaat opmeten (dus dat gat aan de kant van de carb waar hij op de cilinder gaat


edit: 2500 posts

Dit bericht is gewijzigd door Lykantroop op 6-7-2005 om 10:22 uur.
 
richard3 6-7-2005 10:48 Print reply

Posts: 5198
en idd die carb is zeker nog geen overkill hoor bij 32 zit je wel aan het max maar dit gaat goed hoor
 
op naar de grote brommers
MrOi 6-7-2005 11:48 Print reply

Posts: 3110
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: MrOi
Hey ik vroeg me af hoe je kan zien welke maat je carb is, ik zie wel wat cijfertjes staan maar welke moet ik hebben.noem ze ff, dan kunnen wij je vertellen wat voor ding het is En ik zou ook graag weten hoe je kan zien hoeveel cc een cilinder/cilinderkop isformule is al een keer voorbij gekomen i/dit topic: opp. zuiger x slag. En is dat grote getal dat op je spruitstuk staat de maat daarvan? dat zou ik niet weten, iemand?

Alvast bedankt.
--------------------------------------------------------------------------------

die formule snap ik niet helemaal, wat is de slag?

Nummertjes op de carb:
Op de zijkant: 1/12/203 A
Andere zijkant: 11/3 en ergens staat heel vaag een 91
 
XT Supermotard For Sale!
Deon 6-7-2005 11:52 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MrOi
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: MrOi
Hey ik vroeg me af hoe je kan zien welke maat je carb is, ik zie wel wat cijfertjes staan maar welke moet ik hebben.noem ze ff, dan kunnen wij je vertellen wat voor ding het is En ik zou ook graag weten hoe je kan zien hoeveel cc een cilinder/cilinderkop isformule is al een keer voorbij gekomen i/dit topic: opp. zuiger x slag. En is dat grote getal dat op je spruitstuk staat de maat daarvan? dat zou ik niet weten, iemand?

Alvast bedankt.
--------------------------------------------------------------------------------

die formule snap ik niet helemaal, wat is de slag?

Nummertjes op de carb:
Op de zijkant: 1/12/203 A
Andere zijkant: 11/3 en ergens staat heel vaag een 91


weet je miss ook het merk?

slag is de afstand die je zuiger maakt van het onderste dooie punt(dus helemaal onder) naar het bovenste dooie punt(helemaal boven)

opp x hoogte = inhoud



 
klassekearl 6-7-2005 11:57 Print reply

Posts: 75
Weet iemand hoe je een remschijfkit op de puch maakt is dat veel werk??


 
honda klasse kearl
zulu007 6-7-2005 12:11 Print reply

Posts: 1362
hoe kan het dat ik laatst 85 reed met mijn standaart zulu

terwijl dat normaal hij met heel veel wind mee net boven de 60 komt ???
 
Deon 6-7-2005 12:20 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zulu007
hoe kan het dat ik laatst 85 reed met mijn standaart zulu

terwijl dat normaal hij met heel veel wind mee net boven de 60 komt ???



heuvel af? harde wind(ivm met storm enso in NL), geduwt?
dat zijn de niet brommergerelateerde verklaringen

brommergerelateerd:
km teller spacet m?
je begrenzer uitgezet?
iets motorisch vervangen laatste tijd?
 
Palava 6-7-2005 12:24 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zulu007
hoe kan het dat ik laatst 85 reed met mijn standaart zulu

terwijl dat normaal hij met heel veel wind mee net boven de 60 komt ???



had het lichtgeregend?
 
nsrracer 6-7-2005 12:26 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zulu007
hoe kan het dat ik laatst 85 reed met mijn standaart zulu

terwijl dat normaal hij met heel veel wind mee net boven de 60 komt ???


opgevoerde km-teller

 
Lemmuh 6-7-2005 12:29 Print reply

Posts: 314
ff een vraagje:
Motip fluor oranje is dat ook echt dat felle want de dop van de spuitbus ziet er nogal donker uit... want het is de bedoeling dat het echt fluor wordt

 
Never drive faster than your gardian angel can fly...

Dit topic is 94126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 110 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved